TY - JOUR ID - 36179 TI - رابطة میزان استفاده از فن‌آوری اطلاعات با عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی دانشکدة روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران JO - تحقیقات کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاهی JA - JLIB LA - fa SN - AU - بازرگان هرندی, عباس AU - حسینی شاوون, امین AU - مهدیون, روح اله AD - استاد دانشگاه تهران AD - کارشناس ارشد دانشکده پزشکی دانشگاه تهران AD - استاد یار دانشگاه شهید مدنی آذربایجان Y1 - 2012 PY - 2012 VL - 46 IS - 2 SP - 13 EP - 30 KW - فناوری اطلاعات KW - عملکرد آموزشی KW - اعضای هیأت علمی DO - 10.22059/jlib.2012.36179 N2 - هدف: هدف این پژوهش، مشخص کردن رابطة بین میزان استفادة اعضای هیأت علمی گروه‌های آموزشی از فن‌آوری اطلاعات با عملکرد آموزشی آنان در دانشکدة روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران بود. روش: روش این پژوهش توصیفی- پیمایشی بود. جامعة آماری پژوهش اعضای هیأت علمی گروه‌های آموزشی دانشکدة روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران به تعداد 53 نفر شامل (10 نفر زن و 43 نفر مرد) بودند و به صورت سرشماری انتخاب شدند. یافته‌ها: نتایج نشان داد اعضای هیأت علمی به میزان متوسط از فن‌آوری اطلاعات استفاده می‌کنند و عملکرد آموزشی آنان در سطح مطلوب قرار دارد و میان گروه‌های آموزشی از نظر میزان استفاده فن‌آوری اطلاعات تفاوت معنی‌داری مشاهده نشد. همچنین بین میزان استفاده از فن‌آوری اطلاعات با عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی با 53/0 = در سطح 001/0 رابطه معنی‌داری وجود داشت UR - https://jlib.ut.ac.ir/article_36179.html L1 - https://jlib.ut.ac.ir/article_36179_09e85b1cf89000238542a02141fb2d6f.pdf ER -