نمایه نویسندگان

آ

  • آخشیک، سمیه سادات فرایند تغییر برنامه‌ریزی شده در چارچوب نظریه میدانی لوین، نظریه چسبندگی دانش و آموخته‌‌زدایی: مطالعه موردی طرح تجمیع کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]
  • آراسته، حمیدرضا تبیین مؤلفه‌های تأثیرگذار در شبکه دانش پژوهشگاه صنعت نفت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 127-150]

ا

  • اباذری، زهرا بررسی نقش دلپذیر سازی فضای داخلی و چیدن مبلمان از دیدگاه کاربران کتابخانه‏های مرکزی دانشگاه‏های دولتی شهر تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 5-5]
  • ابویی اردکان، محمد طراحی مدل کسب‌وکار برای تولید کتاب‌های الکترونیکی در واحد انتشاراتی «سوره مهر الکترونیک» [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 37-61]
  • احمدی، سیده مهناز چارچوب سواد اطلاعاتی 2016 در وب‌سایت کتابخانه‌های دانشگاه‌های برتر ایران و جهان و رویکرد دانشجویان به مصداق‌های آن [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 93-111]
  • اسدی، سعید مدل همترازسازی ارزیابی بهره‌وری پژوهشی پژوهشگران هنر و علوم پزشکی ایران با رویکرد همسانی: مطالعه موردی: رشته‌های هنرهای نمایشی و آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 79-103]
  • اسمعیلی گیوی، محمدرضا بررسی نقش واسطه ای سواد اطلاعاتی در ارتباط بین سبک یادگیری با عملکرد تحصیلی [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 69-92]
  • اقدسی، محمد ارائه چارچوبی به منظور شناسایی رفتار اطلاعاتی محققان ایرانی در 8 دانشگاه دولتی تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 2-2]
  • التماسی، مهشید مولفه های مطلوبیت مصرف کنندگان پایگاه های اطلاعاتی [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 1-26]
  • الله بخشیان، لیلی بررسی مقایسه‌ای جامعیت و دقت موتورهای جستجوی عمومی براساس شاخص ربط سیستمی و منطق جستجو [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 3-3]

ب

  • بهبودی، امید تأثیر ارزش ‌ویژه‌ برند بر واکنش‌های رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویت‌برند (مورد مطالعه: انتشارات سمت) [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 65-70]

پ

  • پریرخ، مهری فرایند تغییر برنامه‌ریزی شده در چارچوب نظریه میدانی لوین، نظریه چسبندگی دانش و آموخته‌‌زدایی: مطالعه موردی طرح تجمیع کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]
  • پشوتنی زاده، میترا مقایسه کاربرگه کتاب چاپی کتابخانه ملی ایران با یونی مارک و مارک 21 و پیشنهاد کاربرگه‌ای کاملتر [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 105-127]
  • پورعزت، علی اصغر تصویرپردازی از کتابخانه‌های تعالی گرا و دانش مبنا در امتداد توسعه نسل های جدید دانشگاه [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 13-38]
  • پورنگ، علی تأثیر ارزش ‌ویژه‌ برند بر واکنش‌های رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویت‌برند (مورد مطالعه: انتشارات سمت) [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 65-70]

ت

  • ترکمان، آرزو بررسی نقش واسطه ای سواد اطلاعاتی در ارتباط بین سبک یادگیری با عملکرد تحصیلی [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 69-92]

ح

  • حاصلی، داود بررسی نقش واسطه ای سواد اطلاعاتی در ارتباط بین سبک یادگیری با عملکرد تحصیلی [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 69-92]
  • حسن زاده، محمد تبیین مؤلفه‌های تأثیرگذار در شبکه دانش پژوهشگاه صنعت نفت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 127-150]
  • حسنزاده، محمد مولفه های مطلوبیت مصرف کنندگان پایگاه های اطلاعاتی [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 1-26]
  • حکیم زاده، رضوان بررسی نقش واسطه ای سواد اطلاعاتی در ارتباط بین سبک یادگیری با عملکرد تحصیلی [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 69-92]
  • حیدری، غلامرضا آینده‌نگاری آموزش علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران با رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 39-68]

د

  • دوکچی، زهره بررسی نقش دلپذیر سازی فضای داخلی و چیدن مبلمان از دیدگاه کاربران کتابخانه‏های مرکزی دانشگاه‏های دولتی شهر تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 5-5]
  • دیانی، محمد حسین فرایند تغییر برنامه‌ریزی شده در چارچوب نظریه میدانی لوین، نظریه چسبندگی دانش و آموخته‌‌زدایی: مطالعه موردی طرح تجمیع کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]
  • دیلمقانی، میترا بررسی تأثیر فرایندهای مدیریت دانش بر قابلیت پویایی در سازمان‌های دانش بنیان (مطالعه موردی: دانشگاه علوم و تحقیقات تهران) [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 111-135]

ر

  • رجوعی، مرتضی تأثیر ارزش ‌ویژه‌ برند بر واکنش‌های رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویت‌برند (مورد مطالعه: انتشارات سمت) [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 65-70]
  • رحیمی، صالح بررسی رابطه‌ی تاب‌‌آوری و فرسودگی شغلی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی (مطالعه موردی: کتابخانه‌های دانشگاههای دولتی شهر کرمانشاه) [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 137-153]
  • رحیمی، فروغ رحیمی بررسی مقایسه‌ای جامعیت و دقت موتورهای جستجوی عمومی براساس شاخص ربط سیستمی و منطق جستجو [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 3-3]
  • رفیعی پور، الناز ارائه چارچوبی به منظور شناسایی رفتار اطلاعاتی محققان ایرانی در 8 دانشگاه دولتی تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 2-2]
  • ریاحی نیا، نصرت بررسی مقایسه‌ای جامعیت و دقت موتورهای جستجوی عمومی براساس شاخص ربط سیستمی و منطق جستجو [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 3-3]
  • ریاحی نیا، نصرت تبیین مؤلفه‌های تأثیرگذار در شبکه دانش پژوهشگاه صنعت نفت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 127-150]

ز

  • زرداری، سولماز مروری بر مفهوم هستی‌نگاری در وب معنایی [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 83-100]
  • زوارقی، رسول بررسی موانع فرهنگی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی: بررسی موردی کتابخانه های دانشگاه‌های تبریز و علوم پزشکی تبریز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 127-101]

س

  • سعیدی، ژیلا بررسی رابطه‌ی تاب‌‌آوری و فرسودگی شغلی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی (مطالعه موردی: کتابخانه‌های دانشگاههای دولتی شهر کرمانشاه) [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 137-153]

ش

  • شریف، عاطفه چارچوب سواد اطلاعاتی 2016 در وب‌سایت کتابخانه‌های دانشگاه‌های برتر ایران و جهان و رویکرد دانشجویان به مصداق‌های آن [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 93-111]
  • شکاری، محمدرضا بررسی و مدلسازی ابعاد خودکارآمدی سواد اطلاعاتی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 1-1]
  • شیخ شعاعی، فاطمه بررسی توان تکنیکی فناوری های NFC و RFID در بهبود ارائه خدمات کتابخانه های دانشگاهی و مقایسه آن دو بر اساس الگوی Beredy- [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 63-81]

ص

  • صابرنعیمی، المیرا طراحی مدل کسب‌وکار برای تولید کتاب‌های الکترونیکی در واحد انتشاراتی «سوره مهر الکترونیک» [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 37-61]
  • صادقی، طاهره بررسی توان تکنیکی فناوری های NFC و RFID در بهبود ارائه خدمات کتابخانه های دانشگاهی و مقایسه آن دو بر اساس الگوی Beredy- [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 63-81]
  • صمدی، لاله مدل همترازسازی ارزیابی بهره‌وری پژوهشی پژوهشگران هنر و علوم پزشکی ایران با رویکرد همسانی: مطالعه موردی: رشته‌های هنرهای نمایشی و آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 79-103]

ع

  • عباس زاده، رقیه بررسی موانع فرهنگی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی: بررسی موردی کتابخانه های دانشگاه‌های تبریز و علوم پزشکی تبریز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 127-101]
  • عصاره، فریده مروری بر مفهوم هستی‌نگاری در وب معنایی [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 83-100]

غ

  • غلامحسین زاده، زهره تبیین مؤلفه‌های تأثیرگذار در شبکه دانش پژوهشگاه صنعت نفت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 127-150]

ف

  • فتحی، فاطمه تصویرپردازی از کتابخانه‌های تعالی گرا و دانش مبنا در امتداد توسعه نسل های جدید دانشگاه [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 13-38]
  • فرج پهلو، عبدالحسین مروری بر مفهوم هستی‌نگاری در وب معنایی [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 83-100]
  • فرمانی، مریم نگرش کارشناسان پژوهشی و کارکنان مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به نقش فناوری های اطلاعاتی در توانمندسازی آنان [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 51-77]
  • فرهادی، مهران بررسی رابطه‌ی تاب‌‌آوری و فرسودگی شغلی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی (مطالعه موردی: کتابخانه‌های دانشگاههای دولتی شهر کرمانشاه) [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 137-153]
  • فهیم نیا، فاطمه شبکه ی ارتباط علمی پژوهشگران دانشگاه تهران چگونه است [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 13-36]
  • فهیم نیا، فاطمه مولفه های مطلوبیت مصرف کنندگان پایگاه های اطلاعاتی [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 1-26]
  • فهیمی فر، سپیده شبکه ی ارتباط علمی پژوهشگران دانشگاه تهران چگونه است [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 13-36]

ق

  • قاسمی، پروین بررسی سواد اطلاعاتی معلمان [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 6-6]
  • قاسمی، فرزانه تصویرپردازی از کتابخانه‌های تعالی گرا و دانش مبنا در امتداد توسعه نسل های جدید دانشگاه [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 13-38]
  • قاضی میرسعید، سیدجواد بررسی توان تکنیکی فناوری های NFC و RFID در بهبود ارائه خدمات کتابخانه های دانشگاهی و مقایسه آن دو بر اساس الگوی Beredy- [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 63-81]
  • قانع، محمد رضا نگرش کارشناسان پژوهشی و کارکنان مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به نقش فناوری های اطلاعاتی در توانمندسازی آنان [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 51-77]

ک

  • کربلا آقایی کامران، معصومه بررسی میزان رعایت مولفه های مدل 4 بعدی مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های مرکزی دانشگاه های دولتی شهر تهران از دیدگاه مدیران و کتابداران و مقایسه دیدگاه های مدیران با کتابداران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 4-6]
  • کریمی صوفلو، لیلا بررسی میزان رعایت مولفه های مدل 4 بعدی مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های مرکزی دانشگاه های دولتی شهر تهران از دیدگاه مدیران و کتابداران و مقایسه دیدگاه های مدیران با کتابداران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 4-6]
  • کشاورز، حمید بررسی و مدلسازی ابعاد خودکارآمدی سواد اطلاعاتی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 1-1]
  • کوکبی، مرتضی مقایسه کاربرگه کتاب چاپی کتابخانه ملی ایران با یونی مارک و مارک 21 و پیشنهاد کاربرگه‌ای کاملتر [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 105-127]
  • کوکبی، مرتضی کاربست مدیریت اطلاعات شخصی توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی در تدوین پایان‌نامه‌ها بر اساس مدل قلمرو مدیریت اطلاعات شخصی مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 129-165]
  • کوکبی، مرتضی مروری بر مفهوم هستی‌نگاری در وب معنایی [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 83-100]
  • کوکبی، مرتضی آینده‌نگاری آموزش علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران با رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 39-68]

گ

  • گرایی، احسان آینده‌نگاری آموزش علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران با رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 39-68]

ل

  • لطیفی، معصومه بررسی مقایسه‌ای جامعیت و دقت موتورهای جستجوی عمومی براساس شاخص ربط سیستمی و منطق جستجو [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 3-3]

م

  • میرحسینی، زهره بررسی نقش دلپذیر سازی فضای داخلی و چیدن مبلمان از دیدگاه کاربران کتابخانه‏های مرکزی دانشگاه‏های دولتی شهر تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 5-5]

ن

  • ناخدا، مریم مدل همترازسازی ارزیابی بهره‌وری پژوهشی پژوهشگران هنر و علوم پزشکی ایران با رویکرد همسانی: مطالعه موردی: رشته‌های هنرهای نمایشی و آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 79-103]
  • ناخدا، مریم مولفه های مطلوبیت مصرف کنندگان پایگاه های اطلاعاتی [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 1-26]
  • نامور، محسن بررسی تأثیر فرایندهای مدیریت دانش بر قابلیت پویایی در سازمان‌های دانش بنیان (مطالعه موردی: دانشگاه علوم و تحقیقات تهران) [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 111-135]
  • نصری، ماریا کاربست مدیریت اطلاعات شخصی توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی در تدوین پایان‌نامه‌ها بر اساس مدل قلمرو مدیریت اطلاعات شخصی مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 129-165]
  • نظری، محسن مولفه های مطلوبیت مصرف کنندگان پایگاه های اطلاعاتی [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 1-26]
  • نوروزی، علیرضا بررسی سواد اطلاعاتی معلمان [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 6-6]
  • نوکاریزی، محسن چارچوب سواد اطلاعاتی 2016 در وب‌سایت کتابخانه‌های دانشگاه‌های برتر ایران و جهان و رویکرد دانشجویان به مصداق‌های آن [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 93-111]
  • نوورزی چاکلی، عبدالرضا مدل همترازسازی ارزیابی بهره‌وری پژوهشی پژوهشگران هنر و علوم پزشکی ایران با رویکرد همسانی: مطالعه موردی: رشته‌های هنرهای نمایشی و آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 79-103]

و

  • وفائیان، امیر بررسی و مدلسازی ابعاد خودکارآمدی سواد اطلاعاتی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 1-1]