نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ارزیابی ارزیابی پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج) بر اساس مقیاس درگیری کاربران (UES) [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 1-29]
  • استعدادیابی الگوی کشف استعداد برای کتابداران کتابخانه های دانشگاهی [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 33-46]
  • اشاعه و انتقال دانش بررسی رابطه مدیریت دانش با نوآوری خدمات در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 99-114]
  • اطلافرینی ارائۀ الگوی نقش ‏آفرینی کتابداران در اطلافرینی کاربران کتابخانه‎های مرکزی دانشگاه‎های دولتی ایران [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 69-85]
  • اکتساب دانش نگاشت شناختی فازی عوامل مؤثّر بر موفقیّت اکتساب دانش سازمانی خبرگان [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 113-131]
  • الگو شناسایی ذهنیت‌های کتابداران دانشگاهی در مورد خودرهبری سازمانی و ارائه الگو. [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 58-76]
  • الگو ارائۀ الگوی نقش ‏آفرینی کتابداران در اطلافرینی کاربران کتابخانه‎های مرکزی دانشگاه‎های دولتی ایران [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 69-85]
  • انگیزش رابطه فلات‌ شغلی (محتوایی و ساختاری) با رضایت شغلی و تعهد سازمانی و نقش میانجی انگیزه درونی کتابداران کتابخانه های دانشگاهی [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 51-67]

ب

  • بازیابی اطلاعات ارائۀ الگوی نمایه‌سازی تصاویر بر اساس موتورهای جستجو در بازیابی تصاویر نمایه شده مبتنی برمتن و مبتنی بر محتوا [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 47-67]
  • بدرفتاری علمی مفهوم‌سازی سایه‌نویسی: نگاهی به بدرفتاری‌های علمی در بافت آموزش عالی ایران [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 13-38]

پ

  • پایان‌نامه تحلیل عوامل موثر بر بروندادهای علمی محققان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و ترسیم شبکه هم‌تالیفی بر اساس اطلاعات پایگاه اسکوپوس (1989-2019) [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 115-134]
  • پایگاه‌ اطلاعات علمی ایران (گنج) ارزیابی پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج) بر اساس مقیاس درگیری کاربران (UES) [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 1-29]
  • پیشران‌ها شناسایی روندها و نیروهای پیشران موثر بر کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 39-57]

ت

  • تبدیل دانش ضمنی به صریح نگاشت شناختی فازی عوامل مؤثّر بر موفقیّت اکتساب دانش سازمانی خبرگان [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 113-131]
  • تجربه‌کاربر ارزیابی پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج) بر اساس مقیاس درگیری کاربران (UES) [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 1-29]
  • تجربه کاربر تعریف «نیازهای روانشناختی بنیادین» کاربر در استفاده از محصولات تعاملی و شناسایی مولفه‌های آن [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 39-57]
  • تحلیل رگرسیون تحلیل عوامل موثر بر بروندادهای علمی محققان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و ترسیم شبکه هم‌تالیفی بر اساس اطلاعات پایگاه اسکوپوس (1989-2019) [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 115-134]
  • تسهیم دانش ضمنی بررسی نقش مولفه های رهبری و فرهنگ سازمانی بر تسهیم دانش ضمنی کارکنان کتابخانه های دانشگاه های دولتی ایران [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 87-106]
  • تصویر یابی الکترونیکی ارائۀ الگوی نمایه‌سازی تصاویر بر اساس موتورهای جستجو در بازیابی تصاویر نمایه شده مبتنی برمتن و مبتنی بر محتوا [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 47-67]
  • تعامل در وب تعیین مؤلفه‌های رابط کاربر - وب سایت موثر بر تعامل در وب(مورد مطالعه کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 77-93]
  • تعهد سازمانی رابطه فلات‌ شغلی (محتوایی و ساختاری) با رضایت شغلی و تعهد سازمانی و نقش میانجی انگیزه درونی کتابداران کتابخانه های دانشگاهی [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 51-67]
  • تولیدات علمی ایران تحلیل روابط میان‌رشته‌ای فناوری‌های نانو، زیستی، اطلاعات و شناختی با تکنیک هم‌استنادی [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 77-95]

چ

  • چارچوب هستی‌شناسی مطالعه روش‌های ایجاد هستی‌شناسی: شناسایی مولفه‌ها و ویژگی‌ها بر مبنای تحلیل پژوهش‌های انجام شده [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 13-39]

خ

  • خودکارآمدی‌تحصیلی بررسی رابطه متغیرهای چندگانه (مطلوبیت اجتماعی، هنجارهای ذهنی، خودکارآمدی تحصیلی، احتمال سرقت علمی، دانش سرقت علمی، هدف، فشار، مدیریت زمان، ریسک) با سرقت علمی در بین دانشجویان [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 31-50]

د

  • دانش خبرگان نگاشت شناختی فازی عوامل مؤثّر بر موفقیّت اکتساب دانش سازمانی خبرگان [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 113-131]
  • دانش ضمنی نگاشت شناختی فازی عوامل مؤثّر بر موفقیّت اکتساب دانش سازمانی خبرگان [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 113-131]
  • درگیری‌کاربران ارزیابی پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج) بر اساس مقیاس درگیری کاربران (UES) [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 1-29]

ذ

  • ذهنیت شناسایی ذهنیت‌های کتابداران دانشگاهی در مورد خودرهبری سازمانی و ارائه الگو. [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 58-76]

ر

  • رابط کاربر - وب سایت تعیین مؤلفه‌های رابط کاربر - وب سایت موثر بر تعامل در وب(مورد مطالعه کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 77-93]
  • رضایت شغلی رابطه فلات‌ شغلی (محتوایی و ساختاری) با رضایت شغلی و تعهد سازمانی و نقش میانجی انگیزه درونی کتابداران کتابخانه های دانشگاهی [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 51-67]
  • رهبری سازمانی بررسی نقش مولفه های رهبری و فرهنگ سازمانی بر تسهیم دانش ضمنی کارکنان کتابخانه های دانشگاه های دولتی ایران [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 87-106]
  • روش دیمتل ارائه مدلی برای بهبود خدمات کتابخانه‌ها با استفاده از روش دیمتل مورد مطالعه: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شیراز [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 101-122]
  • روش طراحی هستی‌شناسی مطالعه روش‌های ایجاد هستی‌شناسی: شناسایی مولفه‌ها و ویژگی‌ها بر مبنای تحلیل پژوهش‌های انجام شده [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 13-39]
  • روش‌های هستان نگاری مطالعه روش‌های ایجاد هستی‌شناسی: شناسایی مولفه‌ها و ویژگی‌ها بر مبنای تحلیل پژوهش‌های انجام شده [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 13-39]
  • روندها شناسایی روندها و نیروهای پیشران موثر بر کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 39-57]

س

  • سایه‌نویس مفهوم‌سازی سایه‌نویسی: نگاهی به بدرفتاری‌های علمی در بافت آموزش عالی ایران [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 13-38]
  • سرقت علمی بررسی رابطه متغیرهای چندگانه (مطلوبیت اجتماعی، هنجارهای ذهنی، خودکارآمدی تحصیلی، احتمال سرقت علمی، دانش سرقت علمی، هدف، فشار، مدیریت زمان، ریسک) با سرقت علمی در بین دانشجویان [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 31-50]

ش

  • شناسایی مجرای تهیه و تامین اطلاعات بررسی نیازاطلاعاتی مدیران گروه‌های آموزشی دانشکده‌های کمیسیون علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس. [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 93-112]
  • شناسایی منابع اطلاعاتی بررسی نیازاطلاعاتی مدیران گروه‌های آموزشی دانشکده‌های کمیسیون علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس. [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 93-112]

ط

  • طراحی تعاملی تعیین مؤلفه‌های رابط کاربر - وب سایت موثر بر تعامل در وب(مورد مطالعه کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 77-93]

ع

  • علم‌سنجی تحلیل روابط میان‌رشته‌ای فناوری‌های نانو، زیستی، اطلاعات و شناختی با تکنیک هم‌استنادی [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 77-95]

ف

  • فراترکیب مطالعه روش‌های ایجاد هستی‌شناسی: شناسایی مولفه‌ها و ویژگی‌ها بر مبنای تحلیل پژوهش‌های انجام شده [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 13-39]
  • فرهنگ سازمانی بررسی نقش مولفه های رهبری و فرهنگ سازمانی بر تسهیم دانش ضمنی کارکنان کتابخانه های دانشگاه های دولتی ایران [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 87-106]
  • فلات‌زدگی شغلی رابطه فلات‌ شغلی (محتوایی و ساختاری) با رضایت شغلی و تعهد سازمانی و نقش میانجی انگیزه درونی کتابداران کتابخانه های دانشگاهی [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 51-67]
  • فناوری اطلاعات ارائه‌ی مدل ارتباطی فناوری اطلاعات با مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در کارکنان دانشگاه فرهنگیان [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 85-100]
  • فناوری‌های همگرا تحلیل روابط میان‌رشته‌ای فناوری‌های نانو، زیستی، اطلاعات و شناختی با تکنیک هم‌استنادی [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 77-95]

ق

  • قیمت گذاری کتاب الکترونیکی شناسایی عوامل تأثیرگذار بر قیمت نهایی کتاب الکترونیکی کودکان و نوجوانان از دیدگاه ناشران [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 13-33]

ک

  • کارآفرینی اطلاعاتی ارائۀ الگوی نقش ‏آفرینی کتابداران در اطلافرینی کاربران کتابخانه‎های مرکزی دانشگاه‎های دولتی ایران [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 69-85]
  • کاربرد و استفاده دانش بررسی رابطه مدیریت دانش با نوآوری خدمات در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 99-114]
  • کتابخانه مرکزی دانشگاه شیراز ارائه مدلی برای بهبود خدمات کتابخانه‌ها با استفاده از روش دیمتل مورد مطالعه: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شیراز [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 101-122]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی شناسایی ذهنیت‌های کتابداران دانشگاهی در مورد خودرهبری سازمانی و ارائه الگو. [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 58-76]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی ارائه مدلی برای بهبود خدمات کتابخانه‌ها با استفاده از روش دیمتل مورد مطالعه: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شیراز [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 101-122]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی شناسایی روندها و نیروهای پیشران موثر بر کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 39-57]
  • کتابخانه‏ های مرکزی ارائۀ الگوی نقش ‏آفرینی کتابداران در اطلافرینی کاربران کتابخانه‎های مرکزی دانشگاه‎های دولتی ایران [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 69-85]
  • کتابداران دانشگاه های دولتی ایران بررسی نقش مولفه های رهبری و فرهنگ سازمانی بر تسهیم دانش ضمنی کارکنان کتابخانه های دانشگاه های دولتی ایران [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 87-106]
  • کتابداران دانشگاهی شناسایی ذهنیت‌های کتابداران دانشگاهی در مورد خودرهبری سازمانی و ارائه الگو. [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 58-76]
  • کتابداران کتابخانه های دانشگاهی الگوی کشف استعداد برای کتابداران کتابخانه های دانشگاهی [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 33-46]
  • کسب و خلق دانش بررسی رابطه مدیریت دانش با نوآوری خدمات در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 99-114]
  • کسب‌وکار اطلاعاتی ارائۀ الگوی نقش ‏آفرینی کتابداران در اطلافرینی کاربران کتابخانه‎های مرکزی دانشگاه‎های دولتی ایران [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 69-85]
  • کسب‌وکار پایان‌نامه و مقاله‌نویسی مفهوم‌سازی سایه‌نویسی: نگاهی به بدرفتاری‌های علمی در بافت آموزش عالی ایران [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 13-38]
  • کشف استعداد الگوی کشف استعداد برای کتابداران کتابخانه های دانشگاهی [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 33-46]
  • کلید واژه ها: " جلدسازی" بررسی وی‍ژ گی جلد نسخه های خطی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 107-127]
  • کلیدواژه‌ها: خودرهبری سازمانی شناسایی ذهنیت‌های کتابداران دانشگاهی در مورد خودرهبری سازمانی و ارائه الگو. [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 58-76]
  • کلید واژه‌ها: کتابخانه های دانشگاهی الگوی کشف استعداد برای کتابداران کتابخانه های دانشگاهی [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 33-46]
  • کودک و نوجوان شناسایی عوامل تأثیرگذار بر قیمت نهایی کتاب الکترونیکی کودکان و نوجوانان از دیدگاه ناشران [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 13-33]
  • کیفیت خدمات ارائه مدلی برای بهبود خدمات کتابخانه‌ها با استفاده از روش دیمتل مورد مطالعه: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شیراز [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 101-122]

م

  • مدل ارتباطی ارائه‌ی مدل ارتباطی فناوری اطلاعات با مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در کارکنان دانشگاه فرهنگیان [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 85-100]
  • مدل سروکوال ارائه مدلی برای بهبود خدمات کتابخانه‌ها با استفاده از روش دیمتل مورد مطالعه: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شیراز [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 101-122]
  • مدیر گروه آموزشی بررسی نیازاطلاعاتی مدیران گروه‌های آموزشی دانشکده‌های کمیسیون علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس. [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 93-112]
  • مدیریت دانش بررسی رابطه مدیریت دانش با نوآوری خدمات در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 99-114]
  • مدیریت دانش ارائه‌ی مدل ارتباطی فناوری اطلاعات با مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در کارکنان دانشگاه فرهنگیان [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 85-100]
  • مشتری سایه‌نویسی مفهوم‌سازی سایه‌نویسی: نگاهی به بدرفتاری‌های علمی در بافت آموزش عالی ایران [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 13-38]
  • مطالعۀ بافتی مفهوم‌سازی سایه‌نویسی: نگاهی به بدرفتاری‌های علمی در بافت آموزش عالی ایران [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 13-38]
  • موتورهای کاوش ارائۀ الگوی نمایه‌سازی تصاویر بر اساس موتورهای جستجو در بازیابی تصاویر نمایه شده مبتنی برمتن و مبتنی بر محتوا [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 47-67]
  • میان‌رشتگی تحلیل روابط میان‌رشته‌ای فناوری‌های نانو، زیستی، اطلاعات و شناختی با تکنیک هم‌استنادی [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 77-95]

ن

  • ناشران الکترونیکی شناسایی عوامل تأثیرگذار بر قیمت نهایی کتاب الکترونیکی کودکان و نوجوانان از دیدگاه ناشران [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 13-33]
  • نشر الکترونیکی شناسایی عوامل تأثیرگذار بر قیمت نهایی کتاب الکترونیکی کودکان و نوجوانان از دیدگاه ناشران [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 13-33]
  • نگاشت شناختی فازی نگاشت شناختی فازی عوامل مؤثّر بر موفقیّت اکتساب دانش سازمانی خبرگان [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 113-131]
  • نمایه‌سازی متنی تصاویر ارائۀ الگوی نمایه‌سازی تصاویر بر اساس موتورهای جستجو در بازیابی تصاویر نمایه شده مبتنی برمتن و مبتنی بر محتوا [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 47-67]
  • نمایه‌سازی محتوایی تصاویر ارائۀ الگوی نمایه‌سازی تصاویر بر اساس موتورهای جستجو در بازیابی تصاویر نمایه شده مبتنی برمتن و مبتنی بر محتوا [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 47-67]
  • نوآوری خدمات بررسی رابطه مدیریت دانش با نوآوری خدمات در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 99-114]
  • نیاز تعریف «نیازهای روانشناختی بنیادین» کاربر در استفاده از محصولات تعاملی و شناسایی مولفه‌های آن [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 39-57]
  • نیاز اطلاعاتی بررسی نیازاطلاعاتی مدیران گروه‌های آموزشی دانشکده‌های کمیسیون علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس. [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 93-112]
  • نیازهای روانشناختی بنیادین انسان تعریف «نیازهای روانشناختی بنیادین» کاربر در استفاده از محصولات تعاملی و شناسایی مولفه‌های آن [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 39-57]
  • نیازهای روانشناختی بنیادین کاربر تعریف «نیازهای روانشناختی بنیادین» کاربر در استفاده از محصولات تعاملی و شناسایی مولفه‌های آن [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 39-57]

و

  • واژگان کلیدی: هم‌استنادی تحلیل روابط میان‌رشته‌ای فناوری‌های نانو، زیستی، اطلاعات و شناختی با تکنیک هم‌استنادی [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 77-95]
  • واژه‌های کلیدی: آینده‌پژوهی شناسایی روندها و نیروهای پیشران موثر بر کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 39-57]
  • واژه‌های کلیدی: علم‌سنجی تحلیل عوامل موثر بر بروندادهای علمی محققان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و ترسیم شبکه هم‌تالیفی بر اساس اطلاعات پایگاه اسکوپوس (1989-2019) [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 115-134]
  • وب سایت کتابخانه ملی ایران تعیین مؤلفه‌های رابط کاربر - وب سایت موثر بر تعامل در وب(مورد مطالعه کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 77-93]
  • وزارت علوم-تحقیقات و فناوری الگوی کشف استعداد برای کتابداران کتابخانه های دانشگاهی [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 33-46]
  • وُس ویوور تحلیل عوامل موثر بر بروندادهای علمی محققان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و ترسیم شبکه هم‌تالیفی بر اساس اطلاعات پایگاه اسکوپوس (1989-2019) [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 115-134]

ه

  • هدف موقعیتی علمی بررسی رابطه متغیرهای چندگانه (مطلوبیت اجتماعی، هنجارهای ذهنی، خودکارآمدی تحصیلی، احتمال سرقت علمی، دانش سرقت علمی، هدف، فشار، مدیریت زمان، ریسک) با سرقت علمی در بین دانشجویان [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 31-50]
  • هم‌نویسندگی تحلیل عوامل موثر بر بروندادهای علمی محققان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و ترسیم شبکه هم‌تالیفی بر اساس اطلاعات پایگاه اسکوپوس (1989-2019) [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 115-134]
  • هنجارهای‌ذهنی بررسی رابطه متغیرهای چندگانه (مطلوبیت اجتماعی، هنجارهای ذهنی، خودکارآمدی تحصیلی، احتمال سرقت علمی، دانش سرقت علمی، هدف، فشار، مدیریت زمان، ریسک) با سرقت علمی در بین دانشجویان [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 31-50]

ی

  • یادگیری سازمانی ارائه‌ی مدل ارتباطی فناوری اطلاعات با مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در کارکنان دانشگاه فرهنگیان [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 85-100]