نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آیینه حق نما نخستین گفتمان مناظره‏ای بین ایران - اسلام و مسیحیت در دستنوشت‏های فارسی (پایان قرن شانزدهم و آغاز قرن هفدهم میلادی) [دوره 46، شماره 1، 1391، صفحه 105-128]

ا

  • اجتماعی و سیاسی عوامل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی موثر بر اقتصاد نشر ایران: مطالعه موردی دیدگاه ناشران فعال بین سال‏های 1358-1387 [دوره 46، شماره 2، 1391، صفحه 51-76]
  • ارزیابی مقایسه تطبیقی مهارت اطلاع یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس و پردیس کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 46، شماره 2، 1391، صفحه 101-117]
  • استاندارد ایزو 999 بررسی میزان مطابقت نمایه‌های انتهای کتاب‌های مرجع فارسی و عربی حوزه علوم اسلامی منتشره در ایران بین سال‌های 1370 - 1388 با استانداردهای موجود [دوره 46، شماره 1، 1391، صفحه 13-34]
  • اضطراب کتابخانه‌ای بررسی رابطه هوش هیجانی واضطراب کتابخانه‌ای دانشجویان دانشگاه‌های دولتی شهر بوشهر [دوره 46، شماره 2، 1391، صفحه 31-50]
  • اعضای هیأت علمی رابطة میزان استفاده از فن‌آوری اطلاعات با عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی دانشکدة روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران [دوره 46، شماره 2، 1391، صفحه 13-30]
  • اقتصاد نشر عوامل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی موثر بر اقتصاد نشر ایران: مطالعه موردی دیدگاه ناشران فعال بین سال‏های 1358-1387 [دوره 46، شماره 2، 1391، صفحه 51-76]
  • الگوی ایجاد کتابخانه ارزیابی عملکرد کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان در ایران با استفاده از مدل تعالی بنیاد کیفیت اروپا(EFQM) و ارائه مدل پیشنهادی ایجاد کتابخانه بین‌المللی کودکان و نوجوانان [دوره 46، شماره 1، 1391، صفحه 129-150]
  • الگوی پذیرش مبتنی بر علاقه مطالعه میزان بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان نوآوری در دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اصفهان بر مبنای الگوی پذیرش مبتنی بر علاقه [دوره 46، شماره 1، 1391، صفحه 83-104]
  • انجیل نخستین گفتمان مناظره‏ای بین ایران - اسلام و مسیحیت در دستنوشت‏های فارسی (پایان قرن شانزدهم و آغاز قرن هفدهم میلادی) [دوره 46، شماره 1، 1391، صفحه 105-128]
  • اهدای جوایز بررسی و شناسایی بهترین و موثرترین رویکرد مناسبتی به ترویج علم و روش اهدای جوایز: دیدگاه صاحبنظران [دوره 46، شماره 2، 1391، صفحه 77-99]
  • ایران بررسی و شناسایی بهترین و موثرترین رویکرد مناسبتی به ترویج علم و روش اهدای جوایز: دیدگاه صاحبنظران [دوره 46، شماره 2، 1391، صفحه 77-99]

پ

  • پایگاه‌های اطلاعاتی شناسایی عوامل تأثیر گذار بر پذیرش پایگاه‌های اطلاعاتی مبتنی بر وب توسط کاربران دانشگاهی: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 46، شماره 1، 1391، صفحه 59-81]

ت

  • تبادل دانش شناخت فرهنگ‌دانشی:مطالعه موردی پژوهشگران حوزه امنیت رایانه [دوره 46، شماره 1، 1391، صفحه 33-58]
  • تحلیل معادلات ساختاری بررسی و تبیین سطح مدیریت دانش با استفاده از تحلیل معادلات ساختاری (مطالعه موردی: دانشگاه مازندران) [دوره 46، شماره 2، 1391، صفحه 119-140]
  • ترویج علم بررسی و شناسایی بهترین و موثرترین رویکرد مناسبتی به ترویج علم و روش اهدای جوایز: دیدگاه صاحبنظران [دوره 46، شماره 2، 1391، صفحه 77-99]
  • تعیین ماهیت اطلاعات مقایسه تطبیقی مهارت اطلاع یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس و پردیس کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 46، شماره 2، 1391، صفحه 101-117]
  • تلفیق فناوری مطالعه میزان بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان نوآوری در دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اصفهان بر مبنای الگوی پذیرش مبتنی بر علاقه [دوره 46، شماره 1، 1391، صفحه 83-104]

د

  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی مقایسه تطبیقی مهارت اطلاع یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس و پردیس کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 46، شماره 2، 1391، صفحه 101-117]
  • دانش سازمانی شناخت فرهنگ‌دانشی:مطالعه موردی پژوهشگران حوزه امنیت رایانه [دوره 46، شماره 1، 1391، صفحه 33-58]
  • دانشگاه خلیج فارس بوشهر بررسی رابطه هوش هیجانی واضطراب کتابخانه‌ای دانشجویان دانشگاه‌های دولتی شهر بوشهر [دوره 46، شماره 2، 1391، صفحه 31-50]
  • دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بررسی رابطه هوش هیجانی واضطراب کتابخانه‌ای دانشجویان دانشگاه‌های دولتی شهر بوشهر [دوره 46، شماره 2، 1391، صفحه 31-50]
  • دانشگاه مازندران بررسی و تبیین سطح مدیریت دانش با استفاده از تحلیل معادلات ساختاری (مطالعه موردی: دانشگاه مازندران) [دوره 46، شماره 2، 1391، صفحه 119-140]
  • دسترسی مقایسه تطبیقی مهارت اطلاع یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس و پردیس کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 46، شماره 2، 1391، صفحه 101-117]

ر

  • رویکرد مناسبتی بررسی و شناسایی بهترین و موثرترین رویکرد مناسبتی به ترویج علم و روش اهدای جوایز: دیدگاه صاحبنظران [دوره 46، شماره 2، 1391، صفحه 77-99]

س

  • سازوکار ملی بررسی و شناسایی بهترین و موثرترین رویکرد مناسبتی به ترویج علم و روش اهدای جوایز: دیدگاه صاحبنظران [دوره 46، شماره 2، 1391، صفحه 77-99]

ع

  • عملکرد آموزشی رابطة میزان استفاده از فن‌آوری اطلاعات با عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی دانشکدة روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران [دوره 46، شماره 2، 1391، صفحه 13-30]
  • عوامل فرهنگی عوامل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی موثر بر اقتصاد نشر ایران: مطالعه موردی دیدگاه ناشران فعال بین سال‏های 1358-1387 [دوره 46، شماره 2، 1391، صفحه 51-76]

ف

  • فرهنگ دانش شناخت فرهنگ‌دانشی:مطالعه موردی پژوهشگران حوزه امنیت رایانه [دوره 46، شماره 1، 1391، صفحه 33-58]
  • فرهنگ سازمانی شناخت فرهنگ‌دانشی:مطالعه موردی پژوهشگران حوزه امنیت رایانه [دوره 46، شماره 1، 1391، صفحه 33-58]
  • فناوری اطلاعات رابطة میزان استفاده از فن‌آوری اطلاعات با عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی دانشکدة روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران [دوره 46، شماره 2، 1391، صفحه 13-30]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات مطالعه میزان بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان نوآوری در دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اصفهان بر مبنای الگوی پذیرش مبتنی بر علاقه [دوره 46، شماره 1، 1391، صفحه 83-104]

ک

  • کاربران دانشگاهی شناسایی عوامل تأثیر گذار بر پذیرش پایگاه‌های اطلاعاتی مبتنی بر وب توسط کاربران دانشگاهی: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 46، شماره 1، 1391، صفحه 59-81]
  • کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارزیابی عملکرد کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان در ایران با استفاده از مدل تعالی بنیاد کیفیت اروپا(EFQM) و ارائه مدل پیشنهادی ایجاد کتابخانه بین‌المللی کودکان و نوجوانان [دوره 46، شماره 1، 1391، صفحه 129-150]
  • کتاب‌های مرجع اسلامی بررسی میزان مطابقت نمایه‌های انتهای کتاب‌های مرجع فارسی و عربی حوزه علوم اسلامی منتشره در ایران بین سال‌های 1370 - 1388 با استانداردهای موجود [دوره 46، شماره 1، 1391، صفحه 13-34]

گ

  • گراندد تئوری شناسایی عوامل تأثیر گذار بر پذیرش پایگاه‌های اطلاعاتی مبتنی بر وب توسط کاربران دانشگاهی: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 46، شماره 1، 1391، صفحه 59-81]
  • گفتمان نخستین گفتمان مناظره‏ای بین ایران - اسلام و مسیحیت در دستنوشت‏های فارسی (پایان قرن شانزدهم و آغاز قرن هفدهم میلادی) [دوره 46، شماره 1، 1391، صفحه 105-128]

م

  • مدل مدیریت کیفیت بنیاد اروپایی ارزیابی عملکرد کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان در ایران با استفاده از مدل تعالی بنیاد کیفیت اروپا(EFQM) و ارائه مدل پیشنهادی ایجاد کتابخانه بین‌المللی کودکان و نوجوانان [دوره 46، شماره 1، 1391، صفحه 129-150]
  • مدیریت دانش شناخت فرهنگ‌دانشی:مطالعه موردی پژوهشگران حوزه امنیت رایانه [دوره 46، شماره 1، 1391، صفحه 33-58]
  • مدیریت دانش بررسی و تبیین سطح مدیریت دانش با استفاده از تحلیل معادلات ساختاری (مطالعه موردی: دانشگاه مازندران) [دوره 46، شماره 2، 1391، صفحه 119-140]
  • مصقل الصفا نخستین گفتمان مناظره‏ای بین ایران - اسلام و مسیحیت در دستنوشت‏های فارسی (پایان قرن شانزدهم و آغاز قرن هفدهم میلادی) [دوره 46، شماره 1، 1391، صفحه 105-128]
  • معنویت نخستین گفتمان مناظره‏ای بین ایران - اسلام و مسیحیت در دستنوشت‏های فارسی (پایان قرن شانزدهم و آغاز قرن هفدهم میلادی) [دوره 46، شماره 1، 1391، صفحه 105-128]
  • مهارت اطلاع یابی مقایسه تطبیقی مهارت اطلاع یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس و پردیس کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 46، شماره 2، 1391، صفحه 101-117]

ن

  • نشر ایران عوامل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی موثر بر اقتصاد نشر ایران: مطالعه موردی دیدگاه ناشران فعال بین سال‏های 1358-1387 [دوره 46، شماره 2، 1391، صفحه 51-76]
  • نمایه انتهای کتاب بررسی میزان مطابقت نمایه‌های انتهای کتاب‌های مرجع فارسی و عربی حوزه علوم اسلامی منتشره در ایران بین سال‌های 1370 - 1388 با استانداردهای موجود [دوره 46، شماره 1، 1391، صفحه 13-34]
  • نوآوری برنامه درس مطالعه میزان بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان نوآوری در دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اصفهان بر مبنای الگوی پذیرش مبتنی بر علاقه [دوره 46، شماره 1، 1391، صفحه 83-104]

ه

  • هوش هیجانی بررسی رابطه هوش هیجانی واضطراب کتابخانه‌ای دانشجویان دانشگاه‌های دولتی شهر بوشهر [دوره 46، شماره 2، 1391، صفحه 31-50]