نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آر.اف.آی.دی بررسی قابلیت کاربرد "مدل پذیرش فناوری" برای پذیرش فناوری آر.اف.آی.دی. در کتابخانه‌های دانشگاهی (مورد کاوی: شهر یزد) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 171-189]
  • آموزش و پرورش سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICTL) دبیران بر اساس الگوی ISST [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 449-468]

ا

  • ابزار خودارزیابی تدوین ابزار خودارزیابی ترجمان دانش مربوط به پژوهشگران علوم‌ انسانی [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 49-64]
  • ایدئولوژی تحلیل گفتمان انتقادی و کاربرد آن در پژوهشهای علم اطلاعرسانی [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 5-26]
  • ارزیابی اطلاعات مدیریت پرونده‌های الکترونیکی دانشجویان در دانشگاه‌ها [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 209-220]
  • ارزیابی عملکرد کیفیت خدمات کتابخانه‌های ایران (بررسی پژوهش‌های مدل لیب‌کوآل در ایران) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 191-208]
  • استاندارد ایزو 214 میزان رعایت استاندارد جهانی ایزو در چکیده‌های فارسی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های فنی و مهندسی دانشگاه شیراز طی سال‌های1388 - 1378 [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 159-170]
  • استانداردهای چکیده‌نویسی میزان رعایت استاندارد جهانی ایزو در چکیده‌های فارسی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های فنی و مهندسی دانشگاه شیراز طی سال‌های1388 - 1378 [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 159-170]
  • اسناد الکترونیکی مدیریت پرونده‌های الکترونیکی دانشجویان در دانشگاه‌ها [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 209-220]
  • اشتراک دانش وضعیت‌یابی مؤلفه‌های زیرساختی پیاده‌سازی اشتراک دانش در صنعت بیمه‌ [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 325-346]
  • اعتماد نهادی بررسی نقش کیفیت خدمات ارائه شده به وسیلۀ کتابخانه‌های دانشگاهی در افزایش اعتماد دانشجویان به آن (مورد مطالعه: کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 117-137]
  • التزام دانشجویان تبیین رابطۀ التزام دانشجویان و رفتار تسهیم دانش در دانشگاه: سهم متغیر نگرش به تسهیم دانش [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 351-374]
  • الگوی ISST سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICTL) دبیران بر اساس الگوی ISST [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 449-468]
  • انتظار‌ها از خدمات بررسی نقش کیفیت خدمات ارائه شده به وسیلۀ کتابخانه‌های دانشگاهی در افزایش اعتماد دانشجویان به آن (مورد مطالعه: کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 117-137]

ب

  • بازاریابی بررسی وضعیت فرآیند بازاریابی در کتابخانه‌های دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل 7P [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 415-430]
  • بیان مسئله گسست دانشی‌ در پژوهش‌های مولد چگونه رصد می‌شود؟ پیشنهادِ ترسیمِ دو نقشه: نقشۀ دانش و نقشۀ پژوهش [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 27-48]
  • بی‌تفاوتی سازمانی سنجش رابطۀ حمایت سازمانی ادراک‌شده و بی‌تفاوتی سازمانی در کتابداران مطالعۀ موردی: کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی تابعۀ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 397-414]
  • برنامۀ آموزشی مشاغل نوین مبتنی بر فناوری‌های اطلاعات برای فارغ‌التحصیلان علوم اطلاعات و دانش‌شناسی در عصر حاضر [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 229-250]

پ

  • پایان‌نامه‌ها میزان رعایت استاندارد جهانی ایزو در چکیده‌های فارسی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های فنی و مهندسی دانشگاه شیراز طی سال‌های1388 - 1378 [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 159-170]
  • پایگاه اسکوپوس مطالعۀ علم‌سنجی مهاجرت نخبگان ایرانی به دانشگاه‌های آمریکا [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 273-286]
  • پژوهشگران دانشگاه تهران مطالعۀ آشنایی پژوهشگران دانشگاه تهران با تعریف‌ها و مصداق‌های سوءرفتارهای پژوهشی [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 375-396]
  • پژوهشگران علوم‌ انسانی تدوین ابزار خودارزیابی ترجمان دانش مربوط به پژوهشگران علوم‌ انسانی [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 49-64]
  • پژوهش مولد و ماندگار گسست دانشی‌ در پژوهش‌های مولد چگونه رصد می‌شود؟ پیشنهادِ ترسیمِ دو نقشه: نقشۀ دانش و نقشۀ پژوهش [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 27-48]
  • پژوهش و توسعه گسست دانشی‌ در پژوهش‌های مولد چگونه رصد می‌شود؟ پیشنهادِ ترسیمِ دو نقشه: نقشۀ دانش و نقشۀ پژوهش [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 27-48]

ت

  • تحقیقات و فناوری سنجش رابطۀ حمایت سازمانی ادراک‌شده و بی‌تفاوتی سازمانی در کتابداران مطالعۀ موردی: کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی تابعۀ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 397-414]
  • تحلیل گفتمان انتقادی تحلیل گفتمان انتقادی و کاربرد آن در پژوهشهای علم اطلاعرسانی [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 5-26]
  • ترجمان دانش تدوین ابزار خودارزیابی ترجمان دانش مربوط به پژوهشگران علوم‌ انسانی [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 49-64]
  • تسهیم دانش تبیین رابطۀ التزام دانشجویان و رفتار تسهیم دانش در دانشگاه: سهم متغیر نگرش به تسهیم دانش [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 351-374]
  • توسعۀ حرفه‏ای بررسی مقایسه‏ای وضعیت توسعۀ حرفه‏ای دانشجویان دکتری رشته‏های علم اطلاعات و دانش‏شناسی و مدیریت آموزشی [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 65-84]

چ

  • چکیدۀ پایان‌نامه‌ها میزان رعایت استاندارد جهانی ایزو در چکیده‌های فارسی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های فنی و مهندسی دانشگاه شیراز طی سال‌های1388 - 1378 [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 159-170]

ح

  • حمایت سازمانی ادراک‌شده سنجش رابطۀ حمایت سازمانی ادراک‌شده و بی‌تفاوتی سازمانی در کتابداران مطالعۀ موردی: کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی تابعۀ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 397-414]

خ

  • خدمات کتابخانه‌ای کیفیت خدمات کتابخانه‌های ایران (بررسی پژوهش‌های مدل لیب‌کوآل در ایران) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 191-208]
  • خدمات مرجع ارزیابی وضعیت استقرار کتابداران مرجع کتابخانه‌های دانشگاهی ایران در هر یک از سطوح نظریه‌های مرجع [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 431-448]

د

  • دانشجویان دکتری بررسی مقایسه‏ای وضعیت توسعۀ حرفه‏ای دانشجویان دکتری رشته‏های علم اطلاعات و دانش‏شناسی و مدیریت آموزشی [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 65-84]
  • دانشگاه اصفهان بررسی وضعیت فرآیند بازاریابی در کتابخانه‌های دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل 7P [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 415-430]
  • دانشگاه تهران مطالعۀ آشنایی پژوهشگران دانشگاه تهران با تعریف‌ها و مصداق‌های سوءرفتارهای پژوهشی [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 375-396]
  • دانشگاه شیراز میزان رعایت استاندارد جهانی ایزو در چکیده‌های فارسی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های فنی و مهندسی دانشگاه شیراز طی سال‌های1388 - 1378 [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 159-170]
  • دانشگاه صنعتی اصفهان بررسی وضعیت فرآیند بازاریابی در کتابخانه‌های دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل 7P [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 415-430]
  • دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بررسی وضعیت فرآیند بازاریابی در کتابخانه‌های دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل 7P [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 415-430]
  • دانشگاه‌های آمریکا مطالعۀ علم‌سنجی مهاجرت نخبگان ایرانی به دانشگاه‌های آمریکا [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 273-286]
  • دانشگاه‌های تابعۀ وزارت علوم سنجش رابطۀ حمایت سازمانی ادراک‌شده و بی‌تفاوتی سازمانی در کتابداران مطالعۀ موردی: کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی تابعۀ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 397-414]
  • دبیران سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICTL) دبیران بر اساس الگوی ISST [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 449-468]

ر

  • رشته‌های فنی و مهندسی میزان رعایت استاندارد جهانی ایزو در چکیده‌های فارسی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های فنی و مهندسی دانشگاه شیراز طی سال‌های1388 - 1378 [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 159-170]
  • رضایت‌مندی کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی نقش کیفیت خدمات ارائه شده به وسیلۀ کتابخانه‌های دانشگاهی در افزایش اعتماد دانشجویان به آن (مورد مطالعه: کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 117-137]
  • رضایتمندی مشتریان تحلیل رضایتمندی مشتریان درکتابخانه‌های دانشگاهی با استفاده ازمدل ماگال: مطالعۀ موردی کتابخانۀ مرکزی دانشگاه شهیدچمران اهواز [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 287-302]
  • رفتار اطلاعاتی موانع زبان‌شناختی پدیدۀ دو زبانگی در رفتار اطلاعاتی دانشجویان دو زبانة ترکمن - فارس [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 85-96]
  • رفتاراطلاع‌جویی مدل ذهنی در پژوهش‌های رفتار اطلاع‌جویی: پژوهشی در متون [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 303-323]
  • رفتار دانشجویان دکتری تبیین رابطۀ التزام دانشجویان و رفتار تسهیم دانش در دانشگاه: سهم متغیر نگرش به تسهیم دانش [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 351-374]
  • رفتار شهروندی سازمانی بررسی رابطۀ بین مدیریت تأثیر با پیامدهای رفتاری آن در بین مدیران و کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه تهران [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 97-112]
  • رفتار ضد شهروندی بررسی رابطۀ بین مدیریت تأثیر با پیامدهای رفتاری آن در بین مدیران و کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه تهران [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 97-112]

ز

  • زبان ترکمنی موانع زبان‌شناختی پدیدۀ دو زبانگی در رفتار اطلاعاتی دانشجویان دو زبانة ترکمن - فارس [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 85-96]
  • زبان فارسی موانع زبان‌شناختی پدیدۀ دو زبانگی در رفتار اطلاعاتی دانشجویان دو زبانة ترکمن - فارس [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 85-96]

س

  • سازماندهی اطلاعات مدیریت پرونده‌های الکترونیکی دانشجویان در دانشگاه‌ها [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 209-220]
  • سیستم اطلاعات مکانی مدیریت مجموعۀ منابع کتابخانه با استفاده از سیستم اطلاعات مکانی (مطالعۀ موردی: کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران) [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 251-272]
  • سیستم‌های مدیریت یادگیری یکپارچه‏ سازی کتابخانه ‏های دیجیتالی با محیط‌ های یادگیری مجازی [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 139-158]
  • سنجش کیفیت کیفیت خدمات کتابخانه‌های ایران (بررسی پژوهش‌های مدل لیب‌کوآل در ایران) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 191-208]
  • سوءرفتارهای پژوهشی مطالعۀ آشنایی پژوهشگران دانشگاه تهران با تعریف‌ها و مصداق‌های سوءرفتارهای پژوهشی [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 375-396]
  • سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICTL) دبیران بر اساس الگوی ISST [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 449-468]

ص

  • صنعت بیمه وضعیت‌یابی مؤلفه‌های زیرساختی پیاده‌سازی اشتراک دانش در صنعت بیمه‌ [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 325-346]

ع

  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی مدل ذهنی در پژوهش‌های رفتار اطلاع‌جویی: پژوهشی در متون [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 303-323]
  • علم اطلاعات و دانش‏شناسی بررسی مقایسه‏ای وضعیت توسعۀ حرفه‏ای دانشجویان دکتری رشته‏های علم اطلاعات و دانش‏شناسی و مدیریت آموزشی [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 65-84]
  • علم اطلاعرسانی تحلیل گفتمان انتقادی و کاربرد آن در پژوهشهای علم اطلاعرسانی [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 5-26]
  • علم‌سنجی مطالعۀ علم‌سنجی مهاجرت نخبگان ایرانی به دانشگاه‌های آمریکا [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 273-286]

ف

  • فرار مغزها مطالعۀ علم‌سنجی مهاجرت نخبگان ایرانی به دانشگاه‌های آمریکا [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 273-286]
  • فناوری اطلاعات مشاغل نوین مبتنی بر فناوری‌های اطلاعات برای فارغ‌التحصیلان علوم اطلاعات و دانش‌شناسی در عصر حاضر [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 229-250]
  • فناوری شناسایی از طریق فرکانس رادیویی بررسی قابلیت کاربرد "مدل پذیرش فناوری" برای پذیرش فناوری آر.اف.آی.دی. در کتابخانه‌های دانشگاهی (مورد کاوی: شهر یزد) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 171-189]

ک

  • کتابخانه‌های دانشگاهی مدیریت مجموعۀ منابع کتابخانه با استفاده از سیستم اطلاعات مکانی (مطالعۀ موردی: کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران) [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 251-272]
  • کتابخانه‌‌های دانشگاهی بررسی قابلیت کاربرد "مدل پذیرش فناوری" برای پذیرش فناوری آر.اف.آی.دی. در کتابخانه‌های دانشگاهی (مورد کاوی: شهر یزد) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 171-189]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی ایران ارزیابی وضعیت استقرار کتابداران مرجع کتابخانه‌های دانشگاهی ایران در هر یک از سطوح نظریه‌های مرجع [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 431-448]
  • کتابخانه‌های مرکزی سنجش رابطۀ حمایت سازمانی ادراک‌شده و بی‌تفاوتی سازمانی در کتابداران مطالعۀ موردی: کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی تابعۀ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 397-414]
  • کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی مدیریت مجموعۀ منابع کتابخانه با استفاده از سیستم اطلاعات مکانی (مطالعۀ موردی: کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران) [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 251-272]
  • کتابخانۀ دیجیتالی یکپارچه‏ سازی کتابخانه ‏های دیجیتالی با محیط‌ های یادگیری مجازی [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 139-158]
  • کتابخانۀ ‌مرکزی دانشگاه شهید چمران تحلیل رضایتمندی مشتریان درکتابخانه‌های دانشگاهی با استفاده ازمدل ماگال: مطالعۀ موردی کتابخانۀ مرکزی دانشگاه شهیدچمران اهواز [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 287-302]
  • کتابداران سنجش رابطۀ حمایت سازمانی ادراک‌شده و بی‌تفاوتی سازمانی در کتابداران مطالعۀ موردی: کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی تابعۀ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 397-414]
  • کتابداران بررسی وضعیت فرآیند بازاریابی در کتابخانه‌های دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل 7P [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 415-430]
  • کتابداران مرجع ارزیابی وضعیت استقرار کتابداران مرجع کتابخانه‌های دانشگاهی ایران در هر یک از سطوح نظریه‌های مرجع [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 431-448]
  • کتابدار دیجیتال مشاغل نوین مبتنی بر فناوری‌های اطلاعات برای فارغ‌التحصیلان علوم اطلاعات و دانش‌شناسی در عصر حاضر [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 229-250]
  • کتابدار سیستم‌ها مشاغل نوین مبتنی بر فناوری‌های اطلاعات برای فارغ‌التحصیلان علوم اطلاعات و دانش‌شناسی در عصر حاضر [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 229-250]
  • کتابدار وب مشاغل نوین مبتنی بر فناوری‌های اطلاعات برای فارغ‌التحصیلان علوم اطلاعات و دانش‌شناسی در عصر حاضر [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 229-250]
  • کیفیت خدمات بررسی نقش کیفیت خدمات ارائه شده به وسیلۀ کتابخانه‌های دانشگاهی در افزایش اعتماد دانشجویان به آن (مورد مطالعه: کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 117-137]
  • کیفیت خدمات کیفیت خدمات کتابخانه‌های ایران (بررسی پژوهش‌های مدل لیب‌کوآل در ایران) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 191-208]

گ

  • گسست دانشی گسست دانشی‌ در پژوهش‌های مولد چگونه رصد می‌شود؟ پیشنهادِ ترسیمِ دو نقشه: نقشۀ دانش و نقشۀ پژوهش [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 27-48]
  • گفتمان تحلیل گفتمان انتقادی و کاربرد آن در پژوهشهای علم اطلاعرسانی [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 5-26]

ل

  • لیب‌کوآل کیفیت خدمات کتابخانه‌های ایران (بررسی پژوهش‌های مدل لیب‌کوآل در ایران) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 191-208]

م

  • مجموعه‌سازی مدیریت مجموعۀ منابع کتابخانه با استفاده از سیستم اطلاعات مکانی (مطالعۀ موردی: کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران) [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 251-272]
  • محیط‌های یادگیری مجازی یکپارچه‏ سازی کتابخانه ‏های دیجیتالی با محیط‌ های یادگیری مجازی [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 139-158]
  • محیط‌های دانشگاهی تبیین رابطۀ التزام دانشجویان و رفتار تسهیم دانش در دانشگاه: سهم متغیر نگرش به تسهیم دانش [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 351-374]
  • مدیران بررسی وضعیت فرآیند بازاریابی در کتابخانه‌های دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل 7P [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 415-430]
  • مدیریت اسناد مدیریت پرونده‌های الکترونیکی دانشجویان در دانشگاه‌ها [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 209-220]
  • مدیریت اطلاعات مدیریت پرونده‌های الکترونیکی دانشجویان در دانشگاه‌ها [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 209-220]
  • مدیریت آموزشی بررسی مقایسه‏ای وضعیت توسعۀ حرفه‏ای دانشجویان دکتری رشته‏های علم اطلاعات و دانش‏شناسی و مدیریت آموزشی [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 65-84]
  • مدیریت تأثیر بررسی رابطۀ بین مدیریت تأثیر با پیامدهای رفتاری آن در بین مدیران و کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه تهران [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 97-112]
  • مدیریت دانش وضعیت‌یابی مؤلفه‌های زیرساختی پیاده‌سازی اشتراک دانش در صنعت بیمه‌ [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 325-346]
  • مدیریت مجموعۀ منابع مدیریت مجموعۀ منابع کتابخانه با استفاده از سیستم اطلاعات مکانی (مطالعۀ موردی: کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران) [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 251-272]
  • مدل پذیرش فناوری بررسی قابلیت کاربرد "مدل پذیرش فناوری" برای پذیرش فناوری آر.اف.آی.دی. در کتابخانه‌های دانشگاهی (مورد کاوی: شهر یزد) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 171-189]
  • مدل ذهنی مدل ذهنی در پژوهش‌های رفتار اطلاع‌جویی: پژوهشی در متون [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 303-323]
  • مدل ماگال تحلیل رضایتمندی مشتریان درکتابخانه‌های دانشگاهی با استفاده ازمدل ماگال: مطالعۀ موردی کتابخانۀ مرکزی دانشگاه شهیدچمران اهواز [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 287-302]
  • میزان آشنایی مطالعۀ آشنایی پژوهشگران دانشگاه تهران با تعریف‌ها و مصداق‌های سوءرفتارهای پژوهشی [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 375-396]
  • مهاجرت نخبگان مطالعۀ علم‌سنجی مهاجرت نخبگان ایرانی به دانشگاه‌های آمریکا [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 273-286]
  • موانع زبان‌شناختی موانع زبان‌شناختی پدیدۀ دو زبانگی در رفتار اطلاعاتی دانشجویان دو زبانة ترکمن - فارس [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 85-96]

ن

  • نظریه‌های مرجع ارزیابی وضعیت استقرار کتابداران مرجع کتابخانه‌های دانشگاهی ایران در هر یک از سطوح نظریه‌های مرجع [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 431-448]
  • نقشۀ پژوهش گسست دانشی‌ در پژوهش‌های مولد چگونه رصد می‌شود؟ پیشنهادِ ترسیمِ دو نقشه: نقشۀ دانش و نقشۀ پژوهش [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 27-48]
  • نگرش به تسهیم دانش تبیین رابطۀ التزام دانشجویان و رفتار تسهیم دانش در دانشگاه: سهم متغیر نگرش به تسهیم دانش [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 351-374]

و

  • وزارت بهداشت ارزیابی وضعیت استقرار کتابداران مرجع کتابخانه‌های دانشگاهی ایران در هر یک از سطوح نظریه‌های مرجع [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 431-448]
  • وزارت علوم ارزیابی وضعیت استقرار کتابداران مرجع کتابخانه‌های دانشگاهی ایران در هر یک از سطوح نظریه‌های مرجع [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 431-448]

ه

  • هژمونی تحلیل گفتمان انتقادی و کاربرد آن در پژوهشهای علم اطلاعرسانی [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 5-26]

ی

  • یادگیری الکترونیکی یکپارچه‏ سازی کتابخانه ‏های دیجیتالی با محیط‌ های یادگیری مجازی [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 139-158]
  • یزد بررسی قابلیت کاربرد "مدل پذیرش فناوری" برای پذیرش فناوری آر.اف.آی.دی. در کتابخانه‌های دانشگاهی (مورد کاوی: شهر یزد) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 171-189]