نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیخته‌ی بازاریابی مقایسه ی به کار گیری آمیخته ی بازاریابی مشتری مداری در کتابخانه های دانشگاهی شهر کرمانشاه(مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه رازی و علوم پزشکی کرمانشاه) [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 141-168]
  • آموزش کوتاه مدت تأثیر آموزش کوتاه مدت سواد اطلاعاتی بر مهارت‌های اطلاع‌یابی اعضای هیئت علمی مبتنی بر الگوی شنتون و های‌گیبسون [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 101-113]
  • آیین نامه‌ی ارتقای مرتبه‌ی علمی اعضاء هیئت علمی بررسی تأثیر تولید علم و گسترش مرزهای دانش بر اقتصاد مقاومتی از منظر خلاء آیین‌نامه‌ای تألیف کتاب جهت ارتقاء اساتید [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 107-126]

ا

  • اخلاق کار نقش توسعه حرفه ای و اخلاق کار بر تعهد سازمانی و میل به ماندن کارکنان کتابداری شهر تبریز [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 81-98]
  • ارزیابی‌ اپک‌ها ارزیابی اپک‌های دانشگاه‌های ایران [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 13-36]
  • ارزیابی کتابخانه رتبه‌بندی کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های جامع و صنعتی به روش تاپسیس [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 13-37]
  • ارزش‌گذاری اقتصادی برآورد ارزش اقتصادی خدمات کتابخانه های دانشگاهی و میزان تمایل به پرداخت کاربران در شرایط بحران و بهبود با استفاده از روش مشروط [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 55-77]
  • ارزش‌گذاری مشروط برآورد ارزش اقتصادی خدمات کتابخانه های دانشگاهی و میزان تمایل به پرداخت کاربران در شرایط بحران و بهبود با استفاده از روش مشروط [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 55-77]
  • استفاده شناخت انگیزه استفاده دانشجویان از شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، اینستاگرام و تلگرام [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 79-107]
  • اضطراب اطلاع یابی اعتبار سنجی مقیاس اضطراب اطلاع یابی در دانشجویان [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 131-146]
  • اضطراب پژوهش و معلمان پژوهنده رابطه بین سواد اطلاعاتی و مدیریت زمان با اضطراب پژوهش معلمان پژوهنده اردبیل [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 57-82]
  • اعتبارسنجی اعتبار سنجی مقیاس اضطراب اطلاع یابی در دانشجویان [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 131-146]
  • اعضای هیئت علمی تأثیر آموزش کوتاه مدت سواد اطلاعاتی بر مهارت‌های اطلاع‌یابی اعضای هیئت علمی مبتنی بر الگوی شنتون و های‌گیبسون [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 101-113]
  • اقتصاد مقاومتی بررسی تأثیر تولید علم و گسترش مرزهای دانش بر اقتصاد مقاومتی از منظر خلاء آیین‌نامه‌ای تألیف کتاب جهت ارتقاء اساتید [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 107-126]
  • الگوی شنتون و های‌گیبسون تأثیر آموزش کوتاه مدت سواد اطلاعاتی بر مهارت‌های اطلاع‌یابی اعضای هیئت علمی مبتنی بر الگوی شنتون و های‌گیبسون [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 101-113]
  • انتخاب کتاب کیوآر کد و بازنمایی اطلاعات در کتاب های درسی دانشگاهی: دیدگاه اساتید [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 39-58]
  • انتصاب اولویت‌بندی عوامل موثر بر انتصاب مدیران کتابخانه‌های دانشگاهی براساس فرایند تحلیل شبکه [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 13-32]
  • اندنوت میزان حضور نرم افزارهای مدیریت استناد در وب گاه‌های دانشگاه‌های ایران [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 127-145]
  • انگیزش پژوهشی سطح سواد اطلاعاتی و انگیزش پژوهشی دانشجویان بر اساس استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 147-163]
  • انگیزه شناخت انگیزه استفاده دانشجویان از شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، اینستاگرام و تلگرام [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 79-107]

ب

  • بازاریابی مقایسه ی به کار گیری آمیخته ی بازاریابی مشتری مداری در کتابخانه های دانشگاهی شهر کرمانشاه(مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه رازی و علوم پزشکی کرمانشاه) [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 141-168]
  • بازاریابی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در بازاریابی بهینه خدمات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 119-139]
  • بازاریابی بهینه خدمات شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در بازاریابی بهینه خدمات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 119-139]
  • بازاریابی محتوایی بررسی مقایسه‌ای مدل‌های بازاریابی محتوایی از نظر مراحل و فرآیند اجراء [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 83-100]
  • بررسی تطبیقی بررسی مقایسه‌ای مدل‌های بازاریابی محتوایی از نظر مراحل و فرآیند اجراء [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 83-100]

پ

  • پروژه های فرازمانی تدوین الزامات طراحی دایره‌المعارف‌ برخط امام علی "علیه‌السلام" از طریق ایجاد تیم‌های فرازمانی رسمی [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 34-13]
  • پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) مروری گسترده بر جایگاه و نقش پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) در بهبود و گسترش فعالیت کتابخانه‌های دانشگاهی و پژوهشی [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 86-59]

ت

  • تاپسیس رتبه‌بندی کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های جامع و صنعتی به روش تاپسیس [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 13-37]
  • تبریز بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و یادگیری سازمانی در کتابخانه‌های دانشگا‌هی شهر تبریز [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 137-115]
  • تعهد سازمانی نقش توسعه حرفه ای و اخلاق کار بر تعهد سازمانی و میل به ماندن کارکنان کتابداری شهر تبریز [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 81-98]
  • تفکر انتقادی طراحی مدل مفهومی مسئله‌یابی پژوهش با استفاده از روش فراترکیب [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]
  • تفکر انتقادی ارزیابی توانایی تفکر انتقادی دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نمونه پژوهی: دانشگاه های آزاد شهر تهران [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 35-65]
  • تفکر خلاقانه طراحی مدل مفهومی مسئله‌یابی پژوهش با استفاده از روش فراترکیب [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]
  • تمایل به پرداخت برآورد ارزش اقتصادی خدمات کتابخانه های دانشگاهی و میزان تمایل به پرداخت کاربران در شرایط بحران و بهبود با استفاده از روش مشروط [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 55-77]
  • تمرکز بررسی تأثیر کوچک‏ سازی کتابخانه‏ های دانشگاهی بر رضایت شغلی کارکنان کتابخانه‎های دانشگاه‏های دولتی در مراکز استان‏ها [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 59-80]
  • تیم‌های‌ فرازمانی تدوین الزامات طراحی دایره‌المعارف‌ برخط امام علی "علیه‌السلام" از طریق ایجاد تیم‌های فرازمانی رسمی [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 34-13]
  • توسعه حرفه ای نقش توسعه حرفه ای و اخلاق کار بر تعهد سازمانی و میل به ماندن کارکنان کتابداری شهر تبریز [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 81-98]
  • تولید علم بررسی تأثیر تولید علم و گسترش مرزهای دانش بر اقتصاد مقاومتی از منظر خلاء آیین‌نامه‌ای تألیف کتاب جهت ارتقاء اساتید [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 107-126]

د

  • دایره‌المعارف‌ برخط امام علی (ع) تدوین الزامات طراحی دایره‌المعارف‌ برخط امام علی "علیه‌السلام" از طریق ایجاد تیم‌های فرازمانی رسمی [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 34-13]
  • دانشجویان اعتبار سنجی مقیاس اضطراب اطلاع یابی در دانشجویان [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 131-146]
  • دانشجویان شناخت انگیزه استفاده دانشجویان از شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، اینستاگرام و تلگرام [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 79-107]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارزیابی توانایی تفکر انتقادی دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نمونه پژوهی: دانشگاه های آزاد شهر تهران [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 35-65]
  • دانشگاه آزاد اسلامی ارزیابی توانایی تفکر انتقادی دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نمونه پژوهی: دانشگاه های آزاد شهر تهران [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 35-65]
  • دانشگاه تبریز تحلیل عوامل اثرگذار بر پذیرش رایانش ابری کتابداران کتابخانه های دانشگاه تبریز و علوم پزشکی بر مبنای نظریه اشاعه نوآوری راجرز [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 39-58]
  • دانشگاه‌های دولتی وندالیسم در کتابخانه‌های دانشگاهی: بررسی نمودها و دلایل‌ [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 101-118]
  • درک ویژگی‌های رایانش ابری تحلیل عوامل اثرگذار بر پذیرش رایانش ابری کتابداران کتابخانه های دانشگاه تبریز و علوم پزشکی بر مبنای نظریه اشاعه نوآوری راجرز [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 39-58]

ر

  • رایانش ابری تحلیل عوامل اثرگذار بر پذیرش رایانش ابری کتابداران کتابخانه های دانشگاه تبریز و علوم پزشکی بر مبنای نظریه اشاعه نوآوری راجرز [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 39-58]
  • رتبه‌بندی کتابخانه رتبه‌بندی کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های جامع و صنعتی به روش تاپسیس [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 13-37]
  • رمزینه پاسخ سریع کیوآر کد و بازنمایی اطلاعات در کتاب های درسی دانشگاهی: دیدگاه اساتید [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 39-58]
  • روش فراترکیب طراحی مدل مفهومی مسئله‌یابی پژوهش با استفاده از روش فراترکیب [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]

س

  • سازمان یادگیرنده یا دانش بنیان طراحی شبکه دانش اجتماعی، برای توسعه سیستم عصرمدار ترویج سرمایه معنوی و اجتماعی در سامانه‌های علمی (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
  • سرمایه اجتماعی بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و یادگیری سازمانی در کتابخانه‌های دانشگا‌هی شهر تبریز [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 137-115]
  • سرمایه معنوی طراحی شبکه دانش اجتماعی، برای توسعه سیستم عصرمدار ترویج سرمایه معنوی و اجتماعی در سامانه‌های علمی (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
  • سیستم عصرمدار طراحی شبکه دانش اجتماعی، برای توسعه سیستم عصرمدار ترویج سرمایه معنوی و اجتماعی در سامانه‌های علمی (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
  • سواد اطلاعاتی تأثیر آموزش کوتاه مدت سواد اطلاعاتی بر مهارت‌های اطلاع‌یابی اعضای هیئت علمی مبتنی بر الگوی شنتون و های‌گیبسون [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 101-113]
  • سواد اطلاعاتی رابطه بین سواد اطلاعاتی و مدیریت زمان با اضطراب پژوهش معلمان پژوهنده اردبیل [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 57-82]
  • سواد اطلاعاتی میزان حضور نرم افزارهای مدیریت استناد در وب گاه‌های دانشگاه‌های ایران [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 127-145]
  • سواد اطلاعاتی سطح سواد اطلاعاتی و انگیزش پژوهشی دانشجویان بر اساس استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 147-163]

ش

  • شبکه اجتماعی طراحی شبکه دانش اجتماعی، برای توسعه سیستم عصرمدار ترویج سرمایه معنوی و اجتماعی در سامانه‌های علمی (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
  • شبکه های اجتماعی سطح سواد اطلاعاتی و انگیزش پژوهشی دانشجویان بر اساس استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 147-163]
  • شبکه‌‌های اجتماعی شناخت انگیزه استفاده دانشجویان از شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، اینستاگرام و تلگرام [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 79-107]

ع

  • علم اطلاعات و دانش شناسی ارزیابی توانایی تفکر انتقادی دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نمونه پژوهی: دانشگاه های آزاد شهر تهران [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 35-65]

ف

  • فراتحلیل عوامل مؤثر بر قصد به اشتراک‌گذاری دانش در موسسات دانشگاهی با رویکرد فراتحلیل [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 87-105]
  • فرایند تحلیل شبکه (ANP) اولویت‌بندی عوامل موثر بر انتصاب مدیران کتابخانه‌های دانشگاهی براساس فرایند تحلیل شبکه [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 13-32]
  • فهرست پیوسته کتابخانه‌ای ارزیابی اپک‌های دانشگاه‌های ایران [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 13-36]

ق

  • قصد به اشتراک گذاری دانش عوامل مؤثر بر قصد به اشتراک‌گذاری دانش در موسسات دانشگاهی با رویکرد فراتحلیل [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 87-105]

ک

  • کاربست رسانه طراحی شبکه دانش اجتماعی، برای توسعه سیستم عصرمدار ترویج سرمایه معنوی و اجتماعی در سامانه‌های علمی (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
  • کتابخانه‎های دانشگاهی بررسی تأثیر کوچک‏ سازی کتابخانه‏ های دانشگاهی بر رضایت شغلی کارکنان کتابخانه‎های دانشگاه‏های دولتی در مراکز استان‏ها [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 59-80]
  • کتابخانه دانشگاه رتبه‌بندی کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های جامع و صنعتی به روش تاپسیس [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 13-37]
  • کتابخانه دانشگاهی ارزیابی اپک‌های دانشگاه‌های ایران [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 13-36]
  • کتابخانه‌ دانشگاهی اولویت‌بندی عوامل موثر بر انتصاب مدیران کتابخانه‌های دانشگاهی براساس فرایند تحلیل شبکه [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 13-32]
  • کتابخانه مرکزی برآورد ارزش اقتصادی خدمات کتابخانه های دانشگاهی و میزان تمایل به پرداخت کاربران در شرایط بحران و بهبود با استفاده از روش مشروط [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 55-77]
  • کتابخانه‌های پژوهشی مروری گسترده بر جایگاه و نقش پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) در بهبود و گسترش فعالیت کتابخانه‌های دانشگاهی و پژوهشی [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 86-59]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و یادگیری سازمانی در کتابخانه‌های دانشگا‌هی شهر تبریز [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 137-115]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی مروری گسترده بر جایگاه و نقش پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) در بهبود و گسترش فعالیت کتابخانه‌های دانشگاهی و پژوهشی [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 86-59]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی میزان حضور نرم افزارهای مدیریت استناد در وب گاه‌های دانشگاه‌های ایران [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 127-145]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی مقایسه ی به کار گیری آمیخته ی بازاریابی مشتری مداری در کتابخانه های دانشگاهی شهر کرمانشاه(مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه رازی و علوم پزشکی کرمانشاه) [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 141-168]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی وندالیسم در کتابخانه‌های دانشگاهی: بررسی نمودها و دلایل‌ [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 101-118]
  • کتابداران بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و یادگیری سازمانی در کتابخانه‌های دانشگا‌هی شهر تبریز [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 137-115]
  • کتابداران تحلیل عوامل اثرگذار بر پذیرش رایانش ابری کتابداران کتابخانه های دانشگاه تبریز و علوم پزشکی بر مبنای نظریه اشاعه نوآوری راجرز [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 39-58]
  • کتابداران وندالیسم در کتابخانه‌های دانشگاهی: بررسی نمودها و دلایل‌ [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 101-118]
  • کتاب درسی دانشگاهی کیوآر کد و بازنمایی اطلاعات در کتاب های درسی دانشگاهی: دیدگاه اساتید [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 39-58]
  • کدهای دو بعد کیوآر کد و بازنمایی اطلاعات در کتاب های درسی دانشگاهی: دیدگاه اساتید [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 39-58]
  • کلیدواژه‌ها: اپک‌های دانشگاهی ارزیابی اپک‌های دانشگاه‌های ایران [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 13-36]
  • کنترل رفتاری درک شده عوامل مؤثر بر قصد به اشتراک‌گذاری دانش در موسسات دانشگاهی با رویکرد فراتحلیل [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 87-105]
  • کیوآرکد کیوآر کد و بازنمایی اطلاعات در کتاب های درسی دانشگاهی: دیدگاه اساتید [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 39-58]
  • کوچک‎سازی بررسی تأثیر کوچک‏ سازی کتابخانه‏ های دانشگاهی بر رضایت شغلی کارکنان کتابخانه‎های دانشگاه‏های دولتی در مراکز استان‏ها [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 59-80]

گ

  • گرایش استاد به تألیف کتاب بررسی تأثیر تولید علم و گسترش مرزهای دانش بر اقتصاد مقاومتی از منظر خلاء آیین‌نامه‌ای تألیف کتاب جهت ارتقاء اساتید [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 107-126]
  • گسترش مرز دانش بررسی تأثیر تولید علم و گسترش مرزهای دانش بر اقتصاد مقاومتی از منظر خلاء آیین‌نامه‌ای تألیف کتاب جهت ارتقاء اساتید [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 107-126]

م

  • مخاطبان مقایسه ی به کار گیری آمیخته ی بازاریابی مشتری مداری در کتابخانه های دانشگاهی شهر کرمانشاه(مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه رازی و علوم پزشکی کرمانشاه) [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 141-168]
  • مدیر اولویت‌بندی عوامل موثر بر انتصاب مدیران کتابخانه‌های دانشگاهی براساس فرایند تحلیل شبکه [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 13-32]
  • مدیریت اولویت‌بندی عوامل موثر بر انتصاب مدیران کتابخانه‌های دانشگاهی براساس فرایند تحلیل شبکه [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 13-32]
  • مدیریت تغییر بررسی تأثیر کوچک‏ سازی کتابخانه‏ های دانشگاهی بر رضایت شغلی کارکنان کتابخانه‎های دانشگاه‏های دولتی در مراکز استان‏ها [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 59-80]
  • مدیریت دانش تدوین الزامات طراحی دایره‌المعارف‌ برخط امام علی "علیه‌السلام" از طریق ایجاد تیم‌های فرازمانی رسمی [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 34-13]
  • مدیریت زمان رابطه بین سواد اطلاعاتی و مدیریت زمان با اضطراب پژوهش معلمان پژوهنده اردبیل [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 57-82]
  • مدل مشتری مداری مقایسه ی به کار گیری آمیخته ی بازاریابی مشتری مداری در کتابخانه های دانشگاهی شهر کرمانشاه(مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه رازی و علوم پزشکی کرمانشاه) [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 141-168]
  • مدل‌های‌ فرآیندی بررسی مقایسه‌ای مدل‌های بازاریابی محتوایی از نظر مراحل و فرآیند اجراء [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 83-100]
  • مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در بازاریابی بهینه خدمات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 119-139]
  • مسئله یابی پژوهش طراحی مدل مفهومی مسئله‌یابی پژوهش با استفاده از روش فراترکیب [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]
  • میل به ماندن نقش توسعه حرفه ای و اخلاق کار بر تعهد سازمانی و میل به ماندن کارکنان کتابداری شهر تبریز [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 81-98]
  • مهارت‌های اطلاع‌یابی تأثیر آموزش کوتاه مدت سواد اطلاعاتی بر مهارت‌های اطلاع‌یابی اعضای هیئت علمی مبتنی بر الگوی شنتون و های‌گیبسون [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 101-113]
  • موسسات دانشگاهی عوامل مؤثر بر قصد به اشتراک‌گذاری دانش در موسسات دانشگاهی با رویکرد فراتحلیل [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 87-105]

ن

  • نرم افزار مدیریت استناد میزان حضور نرم افزارهای مدیریت استناد در وب گاه‌های دانشگاه‌های ایران [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 127-145]
  • نظام ملی اطلاع‌رسانی دانشگاهی مروری گسترده بر جایگاه و نقش پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) در بهبود و گسترش فعالیت کتابخانه‌های دانشگاهی و پژوهشی [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 86-59]
  • نظریه اشاعه نوآوری راجرز تحلیل عوامل اثرگذار بر پذیرش رایانش ابری کتابداران کتابخانه های دانشگاه تبریز و علوم پزشکی بر مبنای نظریه اشاعه نوآوری راجرز [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 39-58]
  • نمودها و دلایل وندالیسم در کتابخانه‌های دانشگاهی: بررسی نمودها و دلایل‌ [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 101-118]

و

  • ویژگی آموزشی طراحی مدل مفهومی مسئله‌یابی پژوهش با استفاده از روش فراترکیب [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]
  • ویژگی روانشناختی طراحی مدل مفهومی مسئله‌یابی پژوهش با استفاده از روش فراترکیب [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]
  • ویژگی شخصیتی طراحی مدل مفهومی مسئله‌یابی پژوهش با استفاده از روش فراترکیب [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]
  • ویژگی فکری طراحی مدل مفهومی مسئله‌یابی پژوهش با استفاده از روش فراترکیب [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]
  • وندالیسم وندالیسم در کتابخانه‌های دانشگاهی: بررسی نمودها و دلایل‌ [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 101-118]

ه

  • هنجارهای ذهنی عوامل مؤثر بر قصد به اشتراک‌گذاری دانش در موسسات دانشگاهی با رویکرد فراتحلیل [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 87-105]

ی

  • یادگیری سازمانی بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و یادگیری سازمانی در کتابخانه‌های دانشگا‌هی شهر تبریز [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 137-115]
  • یکپارچه‎سازی بررسی تأثیر کوچک‏ سازی کتابخانه‏ های دانشگاهی بر رضایت شغلی کارکنان کتابخانه‎های دانشگاه‏های دولتی در مراکز استان‏ها [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 59-80]