نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرشیو دانشگاهی ارائه الگوی ایجاد آرشیو دانشگاهی در دانشگاه خلیج فارس [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 13-31]
  • آشوب عوامل ایجاد آشوب در سازماندهی اطلاعات و راهکارهای جلوگیری از آن [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 64-86]
  • آلتمتریکس (دگرسنجی) دانش و استفاده کتابداران از آلتمتریکس: موردکاوی کتابخانه‌های دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 53-77]

ا

  • ابزارها و سامانه های مدیریت دانش شخصی بررسی وضعیت و موانع مؤثر بر به کارگیری مدیریت دانش شخصی توسط مدیران(مطالعه موردی: سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی) [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 1-1]
  • اثربخشی مقایسه اثربخشی سامانه‌های پیشنهاددهنده مقاله های مرتبط در پایگاه های وب آو ساینس و گوگل اسکالر [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-25]
  • اثربخشی سازمانی تاثیر دیجیتال‌سازی مجموعه کتابخانه‌های دانشگاهی بر اثربخشی سازمانی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 121-138]
  • اختلالات اضطرابی بررسی تأثیر اطلاع‌درمانی غیرحضوری بر کاهش میزان اختلالات اضطرابی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 108-120]
  • ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد کتابخانه های دانشگاه رازی با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 32-51]
  • اعضای هیأت علمی دانش و استفاده کتابداران از آلتمتریکس: موردکاوی کتابخانه‌های دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 53-77]
  • الگوی ایجاد آرشیو دانشگاهی ارائه الگوی ایجاد آرشیو دانشگاهی در دانشگاه خلیج فارس [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 13-31]
  • امنیت اطلاعات شناسایی عوامل موثر بر مدیریت امنیت اطلاعات کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 32-46]
  • انواع هویت واکاوی انواع هویت در داستان‏های نوجوانان بر اساس نظریه روانی- اجتماعی اریکسون [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 13-32]

ب

  • بازیابی اطلاعات رویکرد سوم در روش پژوهش با تأکید بر پژوهش‌های بازیابی اطلاعات: یگانش دو روش کمی و کیفی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 26-50]
  • برنامه‌های راهبردی پژوهش تدوین سناریوهای متصور برای آیندۀ برنامه های پژوهشی دانشگاه ها و تأثیر آنها بر خدمات کتابخانه های دانشگاهی [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 77-96]
  • برند شخصی ارائه الگوی برند شخصی‏ نویسندگان کتاب‌‏های دانشگاهی در صنعت نشر ایران (مورد مطالعه: حوزه علم اطلاعات و دانش‏‌شناسی) [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 13-34]
  • بعد تعامل اطلاع‌یابی بررسی رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان بر اساس بعد تعامل نظریۀ تغییر بنیادین: مطالعه موردی دانشجویان جدیدالورود کارشناسی دانشکدۀ علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه تبریز [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 88-107]

پ

  • پژوهش آسیب شناسی پژوهش در رشته علم اطلاعات و دانش شناسی: مطالعه نظریه زمینه ای [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 108-126]
  • پنل خبرگان شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر یادگیری سازمانی با استفاده از تکنیک دلفی فازی، مطالعه موردی: یک مرکز تحقیقاتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 122-143]

ت

  • ترکیب و مخلوط رویکرد سوم در روش پژوهش با تأکید بر پژوهش‌های بازیابی اطلاعات: یگانش دو روش کمی و کیفی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 26-50]
  • تکنیک دلفی فازی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر یادگیری سازمانی با استفاده از تکنیک دلفی فازی، مطالعه موردی: یک مرکز تحقیقاتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 122-143]
  • توانمندسازی وضعیت توانمندسازی روانشناختی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی تهران و رابطه آن با منابع خودکارآمدی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 75-88]
  • توانمندسازی روانشناختی وضعیت توانمندسازی روانشناختی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی تهران و رابطه آن با منابع خودکارآمدی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 75-88]

چ

  • چندروشی رویکرد سوم در روش پژوهش با تأکید بر پژوهش‌های بازیابی اطلاعات: یگانش دو روش کمی و کیفی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 26-50]

ح

  • حمایت اجتماعی حمایت اجتماعی ، رفتار اطلاع‏ یابی دانشجویان: نقش میانجی‏ درگیری تحصیلی [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 97-110]

خ

  • خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی تدوین سناریوهای متصور برای آیندۀ برنامه های پژوهشی دانشگاه ها و تأثیر آنها بر خدمات کتابخانه های دانشگاهی [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 77-96]
  • خودکارآمدی وضعیت توانمندسازی روانشناختی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی تهران و رابطه آن با منابع خودکارآمدی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 75-88]

د

  • داستان‏های مناسب واکاوی انواع هویت در داستان‏های نوجوانان بر اساس نظریه روانی- اجتماعی اریکسون [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 13-32]
  • داستان‏های نوجوانان واکاوی انواع هویت در داستان‏های نوجوانان بر اساس نظریه روانی- اجتماعی اریکسون [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 13-32]
  • دانشجویان بررسی تأثیر اطلاع‌درمانی غیرحضوری بر کاهش میزان اختلالات اضطرابی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 108-120]
  • دانشجویان حمایت اجتماعی ، رفتار اطلاع‏ یابی دانشجویان: نقش میانجی‏ درگیری تحصیلی [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 97-110]
  • دانشجویان دانشگاه تبریز تحلیل نقش الگوها بر رفتار مطالعه دانشجویان دانشگاه تبریز براساس نظریه یادگیری مشاهده ای بندورا [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 97-121]
  • دانش شخصی بررسی وضعیت مدیریت دانش شخصی کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز بر اساس مدل اوری [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 51-74]
  • دانشگاه خلیج فارس ارائه الگوی ایجاد آرشیو دانشگاهی در دانشگاه خلیج فارس [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 13-31]
  • دانشگاه رازی ارزیابی عملکرد کتابخانه های دانشگاه رازی با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 32-51]
  • دانشگاه علوم پزشکی همدان بررسی تأثیر اطلاع‌درمانی غیرحضوری بر کاهش میزان اختلالات اضطرابی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 108-120]
  • درگیری تحصیلی حمایت اجتماعی ، رفتار اطلاع‏ یابی دانشجویان: نقش میانجی‏ درگیری تحصیلی [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 97-110]
  • دیجیتال‌سازی تاثیر دیجیتال‌سازی مجموعه کتابخانه‌های دانشگاهی بر اثربخشی سازمانی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 121-138]

ر

  • ربط کاربرمدار مقایسه اثربخشی سامانه‌های پیشنهاددهنده مقاله های مرتبط در پایگاه های وب آو ساینس و گوگل اسکالر [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-25]
  • رشته علم اطلاعات و دانش شناسی آسیب شناسی پژوهش در رشته علم اطلاعات و دانش شناسی: مطالعه نظریه زمینه ای [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 108-126]
  • رفتار اطلاع‏یابی حمایت اجتماعی ، رفتار اطلاع‏ یابی دانشجویان: نقش میانجی‏ درگیری تحصیلی [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 97-110]
  • رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان در فضای مجازی بررسی رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان بر اساس بعد تعامل نظریۀ تغییر بنیادین: مطالعه موردی دانشجویان جدیدالورود کارشناسی دانشکدۀ علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه تبریز [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 88-107]
  • روش پژوهش رویکرد سوم در روش پژوهش با تأکید بر پژوهش‌های بازیابی اطلاعات: یگانش دو روش کمی و کیفی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 26-50]
  • روش ترکیبی رویکرد سوم در روش پژوهش با تأکید بر پژوهش‌های بازیابی اطلاعات: یگانش دو روش کمی و کیفی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 26-50]

س

  • سازماندهی اطلاعات عوامل ایجاد آشوب در سازماندهی اطلاعات و راهکارهای جلوگیری از آن [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 64-86]
  • سامانه پیشنهاددهنده مقاله های مرتبط مقایسه اثربخشی سامانه‌های پیشنهاددهنده مقاله های مرتبط در پایگاه های وب آو ساینس و گوگل اسکالر [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-25]
  • سرطان بررسی اثر بخشی کتاب در بهبود درمان بیماران سرطانی گروه سنی ب (9-7 سال) [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 111-122]
  • سناریوهای پژوهش تدوین سناریوهای متصور برای آیندۀ برنامه های پژوهشی دانشگاه ها و تأثیر آنها بر خدمات کتابخانه های دانشگاهی [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 77-96]
  • سوادICT نقش سواد فناوری اطلاعات و ارتباط (ICTL) بر یادگیـری خود راهبر در سازمان‌های دولتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 51-70]

ص

  • صنعت نشر ایران ارائه الگوی برند شخصی‏ نویسندگان کتاب‌‏های دانشگاهی در صنعت نشر ایران (مورد مطالعه: حوزه علم اطلاعات و دانش‏‌شناسی) [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 13-34]

ع

  • علم اطلاعات و دانش‌‏شناسی ارائه الگوی برند شخصی‏ نویسندگان کتاب‌‏های دانشگاهی در صنعت نشر ایران (مورد مطالعه: حوزه علم اطلاعات و دانش‏‌شناسی) [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 13-34]
  • عملکرد شغلی بررسی رابطه مدیریت دانش با عملکرد شغلی و نوآوری باز کارکنان شرکت برق منطقه‌ای غرب [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 47-63]
  • عوامل کلیدی پژوهش تدوین سناریوهای متصور برای آیندۀ برنامه های پژوهشی دانشگاه ها و تأثیر آنها بر خدمات کتابخانه های دانشگاهی [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 77-96]

ف

  • فرایند اطلاع‌یابی بررسی رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان بر اساس بعد تعامل نظریۀ تغییر بنیادین: مطالعه موردی دانشجویان جدیدالورود کارشناسی دانشکدۀ علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه تبریز [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 88-107]

ک

  • کاربردپذیری شهودی ارزیابی کاربردپذیری شهودی وب‌سایت موبایلی کتابخانه‌های دانشگاهی ایران و مقایسه با کتابخانه‌های‌‌ دانشگاه‌های برتر جهان [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 71-96]
  • کارکنان بررسی وضعیت مدیریت دانش شخصی کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز بر اساس مدل اوری [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 51-74]
  • کارکنان نقش سواد فناوری اطلاعات و ارتباط (ICTL) بر یادگیـری خود راهبر در سازمان‌های دولتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 51-70]
  • کارکنان شرکت برق منطقه‌ای غرب بررسی رابطه مدیریت دانش با عملکرد شغلی و نوآوری باز کارکنان شرکت برق منطقه‌ای غرب [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 47-63]
  • کتابخانه دانشگاهی ارزیابی کاربردپذیری شهودی وب‌سایت موبایلی کتابخانه‌های دانشگاهی ایران و مقایسه با کتابخانه‌های‌‌ دانشگاه‌های برتر جهان [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 71-96]
  • کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی شناسایی عوامل موثر بر مدیریت امنیت اطلاعات کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 32-46]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی وضعیت توانمندسازی روانشناختی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی تهران و رابطه آن با منابع خودکارآمدی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 75-88]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی تاثیر دیجیتال‌سازی مجموعه کتابخانه‌های دانشگاهی بر اثربخشی سازمانی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 121-138]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی دانش و استفاده کتابداران از آلتمتریکس: موردکاوی کتابخانه‌های دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 53-77]
  • کتابخانه های دانشگاهی ارزیابی عملکرد کتابخانه های دانشگاه رازی با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 32-51]
  • کتابداران دانشگاهی وضعیت توانمندسازی روانشناختی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی تهران و رابطه آن با منابع خودکارآمدی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 75-88]
  • کتاب درمانی بررسی اثر بخشی کتاب در بهبود درمان بیماران سرطانی گروه سنی ب (9-7 سال) [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 111-122]
  • کلید واژه ها: آسیب شناسی آسیب شناسی پژوهش در رشته علم اطلاعات و دانش شناسی: مطالعه نظریه زمینه ای [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 108-126]
  • کلید واژه‌ها: اطلاع درمانی بررسی تأثیر اطلاع‌درمانی غیرحضوری بر کاهش میزان اختلالات اضطرابی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 108-120]
  • کلیدواژه‌ها: مطالعه تحلیل نقش الگوها بر رفتار مطالعه دانشجویان دانشگاه تبریز براساس نظریه یادگیری مشاهده ای بندورا [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 97-121]
  • کودکان گروه سنی ب بررسی اثر بخشی کتاب در بهبود درمان بیماران سرطانی گروه سنی ب (9-7 سال) [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 111-122]

م

  • مدل اوری و همکاران بررسی وضعیت مدیریت دانش شخصی کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز بر اساس مدل اوری [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 51-74]
  • مدل کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد کتابخانه های دانشگاه رازی با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 32-51]
  • مدل کارکردهای اجتماعی پارسونز تاثیر دیجیتال‌سازی مجموعه کتابخانه‌های دانشگاهی بر اثربخشی سازمانی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 121-138]
  • مدیریت اطلاعات شناسایی عوامل موثر بر مدیریت امنیت اطلاعات کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 32-46]
  • مدیریت دانش بررسی وضعیت مدیریت دانش شخصی کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز بر اساس مدل اوری [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 51-74]
  • مدیریت دانش بررسی رابطه مدیریت دانش با عملکرد شغلی و نوآوری باز کارکنان شرکت برق منطقه‌ای غرب [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 47-63]
  • مدیریت دانش شخصی بررسی وضعیت مدیریت دانش شخصی کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز بر اساس مدل اوری [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 51-74]
  • مدیریت دانش شخصی بررسی وضعیت و موانع مؤثر بر به کارگیری مدیریت دانش شخصی توسط مدیران(مطالعه موردی: سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی) [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 1-1]
  • مطالعات ارزیابی ارزیابی کاربردپذیری شهودی وب‌سایت موبایلی کتابخانه‌های دانشگاهی ایران و مقایسه با کتابخانه‌های‌‌ دانشگاه‌های برتر جهان [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 71-96]
  • موانع مدیریت دانش شخصی بررسی وضعیت و موانع مؤثر بر به کارگیری مدیریت دانش شخصی توسط مدیران(مطالعه موردی: سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی) [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 1-1]

ن

  • نظریه روانی- اجتماعی اریکسون واکاوی انواع هویت در داستان‏های نوجوانان بر اساس نظریه روانی- اجتماعی اریکسون [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 13-32]
  • نظریه زمینه ای آسیب شناسی پژوهش در رشته علم اطلاعات و دانش شناسی: مطالعه نظریه زمینه ای [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 108-126]
  • نظریه ها عوامل ایجاد آشوب در سازماندهی اطلاعات و راهکارهای جلوگیری از آن [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 64-86]
  • نظریه یادگیری مشاهده ای بندورا تحلیل نقش الگوها بر رفتار مطالعه دانشجویان دانشگاه تبریز براساس نظریه یادگیری مشاهده ای بندورا [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 97-121]
  • نظریۀ تغییر بنیادین بررسی رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان بر اساس بعد تعامل نظریۀ تغییر بنیادین: مطالعه موردی دانشجویان جدیدالورود کارشناسی دانشکدۀ علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه تبریز [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 88-107]
  • نقش الگوها تحلیل نقش الگوها بر رفتار مطالعه دانشجویان دانشگاه تبریز براساس نظریه یادگیری مشاهده ای بندورا [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 97-121]
  • نوآوری باز بررسی رابطه مدیریت دانش با عملکرد شغلی و نوآوری باز کارکنان شرکت برق منطقه‌ای غرب [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 47-63]
  • نویسندگان کتاب‌‏های دانشگاهی ارائه الگوی برند شخصی‏ نویسندگان کتاب‌‏های دانشگاهی در صنعت نشر ایران (مورد مطالعه: حوزه علم اطلاعات و دانش‏‌شناسی) [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 13-34]

و

  • وب سایت موبایلی ارزیابی کاربردپذیری شهودی وب‌سایت موبایلی کتابخانه‌های دانشگاهی ایران و مقایسه با کتابخانه‌های‌‌ دانشگاه‌های برتر جهان [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 71-96]
  • وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (وزارت بهداشت) دانش و استفاده کتابداران از آلتمتریکس: موردکاوی کتابخانه‌های دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 53-77]
  • وزارت علوم تحقیقات و فناوری (وزارت عتف) دانش و استفاده کتابداران از آلتمتریکس: موردکاوی کتابخانه‌های دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 53-77]

ی

  • یادگیری خودراهبر نقش سواد فناوری اطلاعات و ارتباط (ICTL) بر یادگیـری خود راهبر در سازمان‌های دولتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 51-70]
  • یادگیری سازمانی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر یادگیری سازمانی با استفاده از تکنیک دلفی فازی، مطالعه موردی: یک مرکز تحقیقاتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 122-143]
  • یادگیری فردی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر یادگیری سازمانی با استفاده از تکنیک دلفی فازی، مطالعه موردی: یک مرکز تحقیقاتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 122-143]
  • یادگیری گروهی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر یادگیری سازمانی با استفاده از تکنیک دلفی فازی، مطالعه موردی: یک مرکز تحقیقاتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 122-143]