باقری، محمد علی؛ حمیدی بهشتی، محمد تقی؛ علیدوستی، سیروس (1388). پذیرش بانکداری اینترنتی در ایران: بسط مدل پذیرش فناوری. علوم و فناوری اطلاعات. 24 (3): 5-34.
زارع رواسان، احد؛ پاشایی سورکالی، زهرا(1390). مطالعه پذیرش فناوری توسط مصرف کنندگان با استفاده ازمدل TAM. فصلنامه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران: 27 (1): 171-188.
زلفپور، مرتضی؛ یاریزنگنه، مرضیه(1379). استفاده از فناوری شناسایی با امواج رادیویی آر.اف.آی.دی در بهبود مدیریت و کنترل کتابخانهها و مراکز اطلاع رسانی. علوم و فناوری اطلاعات 26 (2). 285-299.
سلیمیفرد، خداکرم؛ عباسزاده، محمدعلی؛ قربانپور،احمد(1389). مدلسازی عاملهای کلیدی موفقیت در پروژههای باز مهندسی فرایندها. سومین کنفرانس بینالمللی انجمن ایرانی تحقیق درعملیات (دانشگاه صنعتی امیر کبیر).
سمیعی زفرقندی، محمود رضا(1386). نقش مدیریت دانش و فناوری آر.اف.آی.دی. در مدیریت دانایی محور زنجیره های تامین کالا. چهارمین همایش ملی تجارت الکترونیکی(12-1). تهران.
شیخ شعاعی، فاطمه؛ علومی، طاهره(1386). بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فنآوری اطلاعات توسط کتابداران کتابخانههای دانشکدههای فنی دانشگاههای دولتی شهر تهران. کتابداری و اطلاع رسانی 10(3): 9 -34.
کهن، پروین؛ قاسمیه، رحیم؛ افشاری، محمود(1390). پذیرش سامانه GCOMS توسط کاربران اداره بنادر بوشهر با به کارگیری مدل تلفیقی IDT-TAM. فصل نامه دیدگاه.3 -32.
مهراد، جعفر؛ کامگار، فربد(1387). بررسی دیدگاه و نظرات کتابداران و اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز در بهرهبرداری از فناوری شبکههای بیسیم در کتابخانههای دانشگاهی. علوم و فناوری اطلاعات 24(2). 1-27.
ناظمی، شمس الدین؛ میرابی، علی(1391). معرفی و آزمون مدل مفهومی پذیرش فناوری اطلاعات و خدمات اینترنتی در بین دانشجویان دانشگاه. فصلنامه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران 28 (1). 202-181.
نظر، مریم؛ کسایی، مسعود؛ کهندل، رحمت(1386). آر.اف.آی.دی. و مدیریت انبار و مراکز توزیع کالاها . سیویلیکا: مرجع دانش. دسترسی در 17/2/1393 از سایت
www.CIVILICA.com
Bandura, A. (1997).Self-regulation of motivation through anticipatory and self-regulatory mechanisms. Lincoln, NE: University of Nebraska Press, (38):69-164.
Davis, F.D.(1989). Perceived usefulness, perceived ease of use, and user acceptance of information technology. MIS Quarterly, 13(3): 319–340.
Domdouzis, K.; Bimal, K., and Chimay, A.(2007).Radio-Frequency Identification (RFID) applications: A brief introduction. Advanced Engineering Informatics. 21: 350–355.
Lee, M. S. ( 2009).An Empirical Study about RFID Acceptance- Focus on the Employees in Korea. World Academy of Science, Engineering and Technology, (3): 7-29.
LXE.(2006).RFID Technology for Warehouse & Distribution Operations. LXE Inc. An EMS Technologies Company. retrieved may 13, from http:// www.lxe.com.
Muller-Seitz, G.; Dautzenberg, K. and Stromereder, C. (2009).Customer acceptance of RFID technology: Evidence from the German electronic retail sector. Journal of Retailing and Consumer Services, 16(1): 31-39.
Park, S. Y. ( 2009). An Analysis of the Technology Acceptance Model in Understanding University Students’ Behavioral Intention to Use e-Learning. International Forum of Educational Technology & Society (IFETS), 12(3): 150–162.
Sandarraj, R.P. and Judy, W. ( 2005). Using information system constructs to study online and telephone banking technologies. Electronic Commerce Research and Applications, 4(4): 427-443.
Sarac, A.; Nabil, A. and Stephane, D. ( 2010). A literature review on the impact of RFID technologies on supply chain management. Production Economics , 128(1): 77-95.
Sathye, M. (1999). Adoption of internet banking by Australian consumer: an empirical investigation. International Journal of Bank Marketing 17(7): 324–334.
Ustundag, A. and Mehmet, T. (2009). The impacts of Radio Frequency Identification (RFID) technology on supply chain costs. Transportation Research Part E (Elsevier), (45)(1): 29–38.