رازقی، نادر؛ شارع پور، محمود و علیزاده، مهدی (1396). تحلیل کیفی انگیزههای عضویت در شبکههای اجتماعی فیس بوک. فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات. (47)13.
قاصدی مرکیه، سالومه؛ طالع پسند، سیاوش و رحیمیان بوگر، استحاق (1394) نقش عوامل شخصیتی و انگیزشی در استفاده از فیس بوک. دو فصلنامه رواشناسی بالینی و شخصیت. (2)13.
کیا، علی اصغر؛ نوری مرادآبادی، یونس (1391). عوامل مرتبط با گرایش دانشجویان به شبکه اجتماعی فیس بوک (بررسی تطبیقی دانشجویان ایران و امریکا. مطالعات فرهنگ – ارتباطات، (49) 13: 181-212.
مرادی، شهاب؛ رجب پور، مجتبی؛ کیان ارثی، فرحناز؛ حاجلو، نادر و رادبخش، ناهید (1393). انگیزههای استفاده از شبکههای مجازی اجتماعی. فرهنگ در دانشگاه اسلامی. (10)4.
References
Dogruer, N., Menevi, I., Eyyam, R. (2011). What is the motivation for using Facebook?. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 15: 2642-2646.
Halsty, L. R. (2012). Content analysis in social and human sciences. Translated by N. Salar Zadeh Amiri, Terhan: Allameh Tabatabai University Publications.
Katz, E., Blumler, J. G., Gurevitch, M. (1973). Uses and gratifications research. The public opinion quarterly, 37(4): 509-523.
Rooss, C., Orr, E.S., Sisic, Arseneault, J. M., Simmering, M.G., Orr, R.R. (2009). Personality and motivations associated with Facebook use, Computers in Human Behavior. 25: 578-586.
Sun, Y., Liu, L., Peng, X., Dong, Y., Barnes, S. J. (2014). Understanding Chinese users’ continuance intention toward online social networks: an integrative theoretical model. Electronic Markets, 24(1): 57-66.
https://link.springer.com/article/10.1007/s12525-013-0131-9