- حجازی, شهلا؛ موسوی، سیدمحسن و مکی نژاداصفهانی، احمدرضا( ۱۳۹۵). ارزیابی عملکرد بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن BSC جهت پیاده سازی استراتژیهای بیمارستان نظام مافی شهرستان شوش، کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت، تهران، موسسه سرآمد همایش کارین، قابل دسترس در : https://www.civilica.com
- حریری، نجلا و صرافپور، سحر(1392). ارائه شاخص های ارزیابی عملکرد کتابخانه های تخصصی ایران با رویکرد کارت امتیازی متوازن. دانش شناسی (علوم کتابداری و اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات). دوره 7 ، شماره 27 ، ص 31 - 42 .
- حقیقیکاشف، مهدی و صادقی، فواد (1387). ارزیابی عملکرد شرکت بهره برداری مترو تهران با مدل کارت امتیازی متوازن، فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول، دوره 15، شماره 58، ص، 107-125.
- زابلی، صدیقه؛ سلیمانی نژاد، عادل و زابلی، روح اله(1394). ارزیابی عملکرد کتابخانه های دانشکده ای دانشگاه علوم پزشکی شهر کرمان براساس مدل امتیازی متوازن. فصلنامه علمی پژوهشهای سلامت محور، جلد ۱ ، شماره ۱ ، ص ۴۷-۵۹.
- سنایی، علی (1392). ارزیابی عملکرد شهرداری میاندوآب براساس مدل کارت امتیازی متوازن. تهران: موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی مجازی نور طوبی. ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻫﻤﺎﯾﺶ ﻣﻠﯽ ﺟﻐﺮﺍﻓﯿﺎ، ﺷﻬﺮﺳﺎﺯﯼ ﻭ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﭘﺎﯾﺪﺍر.
- صادقی، فواد (1386). ارزیابی عملکرد شرکت بهره برداری مترو تهران با مدل کارت امتیازی متوازن، نهمین همایش حمل و نقل ریلی. تهران، :انجمن حمل و نقل ریلی، دانشگاه علم و صنعت.
- عادلی، علیرضا (1384). ارزیابی عملکرد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در برقراری نظم و امنیت شهرستان بم. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علوم انتظامی.
- نبیزاده کیوی، سهیلا؛ مومنی، عصمت؛ خانی پور، رضا و ملکی، رضا (1392) ارزیابی عملکرد اداره کل اطلاع رسانی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران براساس مدل کارت امتیازی متوازن (BSC). فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، 24 (4):ص 6- 23 .
- نیکنام، شادی؛ اصل حداد، احمد و طالبی، حسین (1386). ارزیابی عملکرد واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمانها با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن. تهران: واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی نفت ایران.
References
- Cribb: Hufgan, CH (2003).balanced score card: linking strategic planning to measurement and communication. Bond publication
- Kettunen, J, Kantol, I. (2005). Management information system based on balanced scorecard. Campus-wide information systems.
-Brooks, R.F., Lings, I.N. and Botschen, M. A. (1999), International marketing and .driven wavefronts. Service Industries Journal. No.4. Pp. 41 – 50.
- Kettunen, J.; Kantola, I. (2005). Management information system based on balanced scorecard. Campus-wide information systems, 22(5).