اباذری، زهرا؛ میرحسینی، زهره؛ بختیاری، عبدالحسین، و محمدیمطلق، اکبر (1395). بررسی کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی قم از دیدگاه دانشجویان و اعضای هیأت علمی براساس مدل لیبکوال. مجله دانشگاه علوم پزشکی قم، 10(10)، ۷۸-85
حسنزاده، محمد، و نجفقلی نژاد، اعظم(1387). سنجش و ارزیابی کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی: نظریهها، روشها و ابزارها. تهران: کتابدار
زرقانی، مریم؛ پژوهشگر، نیلوفر؛ علیبیک، محمدرضا؛ صادقی، طاهره؛ محبی، سمیه، و کوثری، رعنا (1396). بررسی خدمات ارائه شــده در وبسایت کتابخانههای مرکزی دانشــگاههای علوم پزشکی کشور، مجله دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دوره 11، شماره 2، صفحات 141-124.
زنجیرچی، سید محمود؛ صیادی تورانلو، حسین، و منصوری، حسین (1388). ترسیم نقشه فازی عناصر کیفی، رویکردی جدید در تبیین مسیر تعالی کیفیت خدمات کتابخانه. کتابداری و اطلاعرسانی 12 (شماره2) (پیاپی 46)), 187-216.
عظیمیوزیری، افروز؛ فامیلروحانی، علیاکبر، و مرادی، محمود (1394). تحلیل شکاف کیفیت خدمات در کتابخانههای دانشگاه رازی. دانش شناسی، 8 (30): 73-86.
نوروزی، یعقوب؛ عباسی، فاطمه، و حیدرنیا، زهرا (1397). تاملی بر مدلهای ارزیابی کتابخانهای: با تاکید بر خدمات. علوم و فنون مدیریت اطلاعات، 4(4)، 3-30.
وکیلیمفرد، حسین؛ همت، مرتضی؛ کشتکار، زهرا، و یوسفی، احمد (1394). ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی همدان با استفاده از مدل مدیریت کیفیت بنیاد اروپایی(EFQM) . فصلنامه مدیریت سلامت، ۱۸ (۶۲)، ۵۲-۶۳.
References
Abagai T. (1993). The use of library in a non-residential college: A case study of Kaduna State colledge of education. Forum Academia: Multidisciplinary J. Edu., 1(1), 104.
Becker, D., Hartle, H., & Mhlauli, G. (2017). Assessment of use and quality of library services, accessibility and facilities by students at Cape Peninsula University of Technology. South African Journal of Libraries and Information Science, 83(1), 11-25.
Halim, F. (2019, October). Usability evaluation for digital library: A case study of library websites, Mikroskil. In 2019 Fourth International Conference on Informatics and Computing (ICIC) (pp. 1-6). IEEE
Ijiekhuamhen, O. P., Aghojare, B., & Ferdinand, O. A. (2015). Assess users’ satisfaction on academic library performance: a study. International journal of academic research and reflection, 3(5), 67-77.
Sriram, B., & Rajev, M. K. G. (2014). Impact of academic library services on user satisfaction: Case study of Sur University College, Sultanate of Oman. DESIDOC Journal of Library & Information Technology, 34(2).140-146.
Stvilia, B. & Gibradze, L. (2017). Examining undergraduate students' priorities for academic library services and social media communication.
The Journal of Academic Librarianship, 43(3), 257-262.
Sukmak, P., & Utakrit, N. (2019, September). Evaluation on Academic Libraries’ Websites of the Autonomous State Universities: The Minimum Level of Success and Failure Criteria. In International Conference on Interactive Collaborative Learning (pp. 379-390). Springer, Cham.
Wu, C. M., Hsieh, C. L., & Chang, K. L. (2013). A model for assessing the service quality of university library websites. Mathematical Problems in Engineering.
Zhou, L., Han, Y. & Li, P. (2018). Home Away from Home: Extending Library Services for International Students in China's Universities. The Journal of Academic Librarianship, 44(1), 52-59.