اسکایروم (1399). امکانات اسکایروم. شرکت مهبانگ فنآوریهای پارس و شرکت نسیم ارتباط دماوند https://www.skyroom.online/#features
اصغری، محمد و حاجیزاده، ابراهیم (1390). روشها و تحلیلهای آماری با نگاه به روش تحقیق در علوم زیستی و بهداشتی. تهران: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی.
جمشیدیکیا، سجاد؛ فاضلیان، پوراندخت؛ خوشنشین، زهره (1394). ارزیابی سیستم مدیریت یادگیری مرکز آموزشهای الکترونیکی دانشگاه تهران. فناوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی. 6 (1). 1-35.
خبرگزاری تسنیم. 20 مطالبه مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی/ شبکه ملی اطلاعات؛ مهمترین مطالبه رهبر انقلاب (1399). برگرفته از: https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/08/25/2389500
دینگ، وی؛ لین، ژیا، و زارو، مایکل (1399). معماری اطلاعات طراحی و یکپارچهسازی فضاهای اطلاعاتی. ترجمه محسن نوکاریزی. مشهد: انتشارات دانشگاه فردوسی.
رهنمودهای ایفلا برای خدمات مرجع مجازی (1384). ترجمه رحمان معرفت، مرضیه عضدی، کتابداری و اطلاعرسانی، 29 (8). 113-131.
زبردست، مریم و مرجانی، عباس (1396). بررسی رابط کاربر خدمات میز مرجع مجازی (پرسش از کتابدار)؛ کتابخانههای خارج از کشور و ارائه الگوی پیشنهادی برای کتابخانه دیجیتال آستان قدس. شمسه، 9 (36-37)، 1-27.
سلیمی، قاسم؛ زهتابیان، مهدی؛ پیروینژاد، زینب (1395). کاوشی در عوامل اثرگذار بر کیفیت استفاده از فناوری ویدئوکنفرانس در آموزشهای مهندسی. فصلنامه آموزش مهندسی ایران، 18(70)، 1-19.
شریفمقدم، هادی و علیجانی، رحیم (1391). ذخیره و بازیابی اطلاعات. تهران: انتشارات دانشگاه پیام نور.
محمدی، فرناز (1391). ارزیابی محیط رابط کاربری خدمات مرجع مجازی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه کاربران. دانششناسی، 2 (6)، 75-87.
Refrences
Alomari, H. W., Ramasamy, V., Kiper, J. D., & Potvin, G. (2020). A user interface (UI) and User eXperience (UX) evaluation framework for cyberlearning environments in computer science and software engineering education. Heliyon, 6(5), e03917. https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2020.e03917.
Cohill, A.M., Gilfoil, D.M., Pilitsis, J.V., & Carey, T. (1988). Measuring the utility of application software. In: Hartson, H.R. and Hix, D. (Eds), Advances in Human-Computer Interaction, Volume II'. Ablex, Norwood, New Jersey.
Hirsh Health Sciences Library (2020). Library resources during the CVID-19 pandemic. Retrieved October 19, 2020, from https://researchguides.library.tufts.edu/covid19
Johnson, G. I., Clegg, C. W., & Ravden, S. J. (1989). Towards a practical method of user interface evaluation. Applied Ergonomics, 20(4), 255-260.
Kumar, B. A., & Hussein, S. (2014). Heuristic based user interface evaluation of mobile money application: A case study. International Journal of Handheld Computing Research, 5(2), 75-86. https://doi.org/10.4018/ijhcr.2014040105
Louisiana State University, Veterinary Medicine Library. (2020). Library operations during COVID-19. Retrieved October 19, 2020, from https://lsu.edu/vetmed/library/library_services_emergencies.php
Nielsen, J. (1995). Usability Engineering. London: Academic Press.
Ouajdouni, A., Chafik, K., & Boubker, O. (2021). Measuring e-learning systems success: Data from students of higher education institutions in Morocco. Data in Brief, 35, 106807. https://doi.org/10.1016/j.dib.2021.106807
Purwanto, E., & Tannady, H. (2020). The Factors Affecting Intention to Use Google Meet Amid Online Meeting Platforms Competition in Indonesia. Technology Reports of Kansai University, 62(06), 2829-2838.
Riedel, T., & Betty, P. (2013). Real time with the librarian: using web conferencing software to connect to distance students. Journal of Library & Information Services in Distance Learning, 7(1-2), 98-110. https://doi.org/10.1080/1533290X.2012.705616
Saint Paul University. (2022). Library Services during the COVID-19 Pandemic. Retrieved October 19, 2020, from https://ustpaul.ca/en/library-services-during-the-covid-19-pandemic_7159_719.htm
Suduc, A. M., Bîzoi, M., Gorghiu, G., & Gorghiu, L. M. (2010). Using web conferencing for disseminating the educational projects results. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 2(2), 2813-2818.
Sutcliffe, A. 1988, Human-computer interface design. Macmillan Education, London.
Toby, B. H. (2001). EXPGUI, a graphical user interface for GSAS. Journal of Applied Crystallography, 34(2), 210-213.