منابع
امیراینانلو، الهه (1396). ارائه الگوی آمیخته بازاریابی مناسب برای کتابخانههای عمومی ایران بر اساس اصول بازاریابی. پایاننامه مقطع دکتری. رشته علم اطلاعات و دانششناسی. دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان.
اوسولیوان، تام؛ هارتلی، جان؛ ساندرز، دانی؛ فیسک، جان (1385). مفاهیم کلیدی ارتباطات ترجمه میرحسن رئیس زاده. تهران: نشر فصل نو.
بصیریان، رضا (1388). بازاریابی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی. ویراسته علیرضا نوروزی. تهران: چاپار.
جوانمرد، مریم؛ نوروزی، علیرضا؛ ناخدا، مریم. (1394). شناسایی عوامل مؤثر بر جذب مخاطب در کتابخانههای آستان قدس رضوی بر اساس مدل بازاریابی مشتری مدار «چهار سی» از دیدگاه کتابداران. فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی، 4(72)، 31-54.
حاجی زینالعابدینی، محسن؛ رحمانی، مهدی؛ انصاری، مریم. (1397). تحلیل برنامههای بازاریابی کتابخانههای دانشگاهی دنیا و ارائه الگوی پیشنهادی برنامه بازاریابی خدمات کتابخانههای دانشگاهی ایران. فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی 1 (81)،123-152.
حقیقی، محمود (1386). کتابخانههای دانشگاهی. در دایرةالمعارف کتابداری اطلاعرسانی (نسخهٔ آزمایشی).
خدابخشی، مریم؛ سلامی، مریم. (1396). مطالعه وضعیت فرآیند بازاریابی در کتابخانههای دانشگاهی بیرجند. مطالعات فرهنگی اجتماعی خراسان، 11(3)، 23-45.
عظیمی خبازان، فرنوش (1386). طرح توسعه خدمات اطلاعرسانی در کتابخانههای مناطق یازدهگانه دانشگاه آزاد اسلامی با رویکردی به فناوری اطلاعات. پایاننامه دکتری کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات.
علیزاده، حمید (1385). «بررسی کاربرد اصول بازاریابی محصولات و خدمات کتابخانهها»، کتابداری و اطلاعرسانی، 9 (4)، 109-126.
کاتلر، فیلیپ (1390). مدیریت بازاریابی (بهمن فروزنده، مترجم). تهران، انتشارات آتروپات.
کرجی، میترا (1394). بررسی عوامل مؤثر بر جذب کاربران با استفاده از عناصر آمیخته بازاریابی مدل 4p در کتابخانههای عمومی کرمانشاه، پایاننامهٔ کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان.
هفتادی یام، زهرا (1395). عوامل مؤثر بر جذب کاربران کتابخانههای عمومی شهر تبریز با استفاده از مدل بازاریابی 4p. همایش پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران، تهران: موسسهٔ پژوهشی مدیر مدبر، دانشگاه تهران.
هوروینتز، ژاک (1382). هفت کلید استراتژی خدمات (داود اعرابی؛ محمد ایزدی، مترجم). تهران: انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.
الهیراد، جبار (1386). شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر میزان مصرف ماهی بر مبنای مدل 4c به روش AHP. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشکده علوم انسانی، دانشگاه سمنان.
نظری، کامران (1390). تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان مطالعه موردی: بانک صادرات استان کرمانشاه. بانک و اقتصاد، 113، ص 49-53.
ویسی، آرزو (1395). بررسی وضعیت فرایند جذب و ارائه خدمات به مراجع در کتابخانههای عمومی شهرستان کرمانشاه با استفاده از عناصر آمیخته بازاریابی مدل p7. پایاننامهٔ کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی. دانشگاه رازی کرمانشاه.
References
Doraswamy, M. (2015). Customer Satisfaction of Library Print Resources in Autonomous College Libraries: A Case Study of MBA Students. SRELS Journal of Information Management, 52(3), 213-217.
Jacob, k, Olajide, O (2018), Marketing of information products and services in public libraries in south west, Nigeria, 10(6), 54-61.
Leisner, T. (1995), Should libraries engage in marketing? 61st IFLA General C onferece, 20-25 August 1995.
Namjoo Choi, Soohyung Joo, (2018) "Understanding public libraries’ challenges, motivators, and perceptions toward the use of social media for marketing", Library Hi Tech, https://doi.org/10.1108/LHT-11-2017-0237.
Ramadevi, v. (2018). Librarian’s Perception on Marketing of Information Resources and Services in Academic Libraries with Special Reference to Amhara Region, Ethiopia.6, 1-8.
Zheng, Y. and Du, L. (2018) A Study on Service Marketing of University Libraries in the New Media Environment. Open Journal of Social Sciences, 6, 223-233. https://doi.org/10.4236/jss.2018.611016