منابع
آزادی، رسول و جوانی، وجیهه (1397). اثر مسئولیتپذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعه موردی: علی دایی). مجله مطالعات مدیریت ورزشی، 10(51)، ۲۴۷-۲۶۶.
تاجنسائی، حمیدرضا، طالبان، زهرا، و دهقان چاچکامی، محدثه (1393). برندسازی ورزشکاران: شناسایی و بررسی تصویر برند ورزشکاران از دیدگاه طرفداران (مورد مطالعه: برند علی دایی). تحقیقات بازاریابی نوین، 6، 127-144.
حسینی، سید محمود، دری، بهروز، قوچانی، فرخ، هادیزاده، اکرم، و صائمیان، صدیقه (1393). تبیین الگوی توسعۀ شایستگیهای برند شخصی. مطالعات مدیریت راهبردی، (17)، 93-112.
سرمد، زهره؛ بازرگان، عباس؛ حجازی، الهه (1391). روشهای تحقیق در علوم رفتاری. تهران: انتشارات آگاه.
شاهپوری، صفورا (1398). بررسی عوامل مؤثر بر برند شخصی نویسندگان کتابهای دانشگاهی در صنعت نشر ایران، مورد مطالعه: حوزه علم اطلاعات و دانششناسی. دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت، گروه علم اطلاعات و دانششناسی.
صابر نعیمی، المیرا (1391). مدل کسب و کار صنعت نشر و اقتصاد نشر. فصلنامه کتاب مهر، (7)، 34-51.
صائمیان، صدیقه (1393). شناسایی عوامل مؤثر بر شایستگیهای برند شخصی در حوزه سرمایه انسانی. فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی، 1(3)، 131-153.
صائمیان، صدیقه.، محمدیان، مقدسه.، میرمعینی، حمید، و شاهرخی، فرزانه (1392). شناسایی عوامل مؤثر بر شایستگیهای برند شخصی در حوزه سرمایه انسانی. فصلنامه مدیریت فرهنگی، 7(22)، 71-86.
عزیزی، محمد، بهادری فر، سحر ، و اخلاصی، امیر (1396). ارائه مدل برندسازی شخصی مربی کسبوکار بر اساس نظریه داده بنیاد. مجله مدیریت برند، 4(6)، ۱۱-۲۸.
محسنی، حمید (1388). نشر و اطلاع رسانی. نشر کتابدار: نشر کتابدار.
References
Aaker, D.A. (1991),Managing Brand Equity, The Free Press,New York, NY.
Ahmad, R., Hashim, L., & Harun, N. (2016). Criteria for effective authentic personal branding for academic librarians in Universiti Sains Malaysia libraries. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 224, 452-458.
Blaer, M., Frost, W., & Laing, J. (2020). The future of travel writing: Interactivity, personal branding and power. Tourism Management, 77, 104009.
Collins, B. (2012). The Importance of Personal Branding: Uses of Personal Branding for Career Development and Success. San Luis Obispo: California Polytechnic State University.
ElMassah, S., Michael, I., James, R., & Ghimpu, I. (2019). An assessment of the influence of personal branding on financing entrepreneurial ventures. Heliyon, 5(2), e01164.
Hulland, J. (1999). Use of partial least squares (PLS) in strategic management research: A review of four recent studies. Strategic management journal, 20(2), 195-204.
Labrecque, L. I., Markos, E., & Milne, G. R. (2011). Online personal branding: Processes, challenges, and implications. Journal of interactive marketing, 25(1), 37-50.
Shafiee, M., Gheidi, S., & Khorrami, M. S. (2020). Proposing a new framework for personal brand positioning. European Research on Management and Business Economics, 26(1), 45-54.
Wetzels, M., Odekerken-Schröder, G., & Van Oppen, C. (2009). Using PLS path modeling for assessing hierarchical construct models: Guidelines and empirical illustration. MIS quarterly, 177-195.