تعاونی(خالقی)، شیرین؛ سلطانی، پوری؛ حریری، مهرانگیز؛ مهراد، جعفر (1390). استانداردهای کتابخانههای دانشگاهی ایران. تهران: نشر کتابداری، سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران.
خراسانی، محبوبه (1390). ارزیابی سطح کیفیت خدمات و رتبهبندی کتابخانههای دانشکدهای دانشگاه سمنان بر اساس مدل لایب کوآل. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه الزهراء، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، گروه علم اطلاعات و دانش شناسی.
زارع بنادکوکی، محمدرضا؛ وحدت زاد، محمدعلی؛ اولیاء، محمدصالح و لطفی، محمدمهدی (1394). بررسی نظامهای رتبهبندی دانشگاهها: یک رویکرد انتقادی. فصلنامه آموزشی مهندسی ایران. (65)، ص 95 – 131.
عمرانی، ابراهیم (۱۳۹۶). استانداردهایی برای کتابخانهها در مؤسسات آموزش عالی ایران. تهران: چاپار، انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایران.
عطایی، محمد (1389). تصمیمگیری چندمعیاره.شاهرود: دانشگاه شاهرود.
غیاثی، مصطفی و امینایی، بهنام (1394). آموزش جامع روش تاپسیس و آنتروپی شانون با رویکرد پایاننامه نویسی. بازیابی شده در تاریخ (28/04/1396) از:
http://ariamodir.ir
فاقعی، مریم السادات (1392). رتبهبندی کتابخانههای دانشگاه تهران با استفاده از تکنیک بسط GRA برای تصمیمگیری چندمعیاره، بر اساس معیارهای مدل لایب کوال. پایاننامه کارشناس ارشد، دانشگاه تهران، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، گروه علم اطلاعات و دانش شناسی.
فرجپهلو، عبدالحسین؛ قاسمی، مژگان. (1394). مدیریت کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی. تهران: سمت، 1394.
میر غفوری، سید حبیبالله و شفیعی رود پشتی، میثم (1386). رتبهبندی کتابخانههای دانشگاهی بر اساس سطح عملکرد با استفاده از تکنیکهای تحلیل پوششی دادهها و بردا (مورد: کتابخانههای دانشگاه یزد). کتابداری و اطلاعرسانی. 10 (3)، ص 35 – 56.
هفتهخانه فراهانی، فاطمه (۱۳۹۰). بررسی وضعیت ساختمان کتابخانههای مرکزی دانشگاههای مستقر در تهران از دیدگاه مدیران و کتابداران شاغل در آنها. پایاننامه کارشناس ارشد، دانشگاه الزهراء، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، گروه علم اطلاعات و دانش شناسی.
منصوریان، یزدان. (1394). روش تحقیق در علم اطلاعات و دانششناسی. تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
References
Khan, Amjid; Bhatti, Rubina; khan, Ghalib & Ismail, Muhammad (2014). The Role of Academic Libraries in Facilitating Undergraduate and Post- Graduate Studies: A Case Study of the University of Peshawar, Pakistan. Chinese Librarianship: an International Electronic Journal, 38. Retrieved from
www.iclc.us/cliej/cl38KBKI.pdf
Illangarathne, S. K., & Fan, L. (2016). Research on MCDA Approach for Library Ranking: A Case Study on University Libraries in Sri Lanka. INNOVATION AND MANAGEMENT
Mančev, Mirjana D. (2014). Ranking the Libraries of the University of Niš Faculties Using the VIKOR Method. Canadian Journal of Information and Library Science, 38, pp. 22-36.
https://doi.org/10.1353/ils.2014.0007
Mančev, Mirjana D. (2016). The Application of the TOPSIS Method in Selecting the Best Academic Library at the University of Niš. Canadian Journal of Information and Library Science, 40 (1), pp. 81-96.
Saremi, Mahmoud; Musavi, Farid; Sanayei, amir (2009). TQM consultant Selection in SMEs with TOPSIS under fuzzy environment. Expert Systems with Applications, 36(2), pp.2742-2749.
https://doi.org/10.1016/j.eswa.2008.01.034.