نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموخته‌زدایی فرایند تغییر برنامه‌ریزی شده در چارچوب نظریه میدانی لوین، نظریه چسبندگی دانش و آموخته‌‌زدایی: مطالعه موردی طرح تجمیع کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]
  • آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت مدل همترازسازی ارزیابی بهره‌وری پژوهشی پژوهشگران هنر و علوم پزشکی ایران با رویکرد همسانی: مطالعه موردی: رشته‌های هنرهای نمایشی و آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 79-103]
  • آموزش علم اطلاعات و دانش‌شناسی آینده‌نگاری آموزش علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران با رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 39-68]
  • آموزش و پرورش بررسی سواد اطلاعاتی معلمان [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 6-6]
  • آنتولوژی مروری بر مفهوم هستی‌نگاری در وب معنایی [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 83-100]
  • آینده‌نگاری آینده‌نگاری آموزش علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران با رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 39-68]

ا

  • ایران آینده‌نگاری آموزش علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران با رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 39-68]
  • ارزیابی بهره‌وری پژوهشی مدل همترازسازی ارزیابی بهره‌وری پژوهشی پژوهشگران هنر و علوم پزشکی ایران با رویکرد همسانی: مطالعه موردی: رشته‌های هنرهای نمایشی و آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 79-103]
  • ارزش ویژه برند تأثیر ارزش ‌ویژه‌ برند بر واکنش‌های رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویت‌برند (مورد مطالعه: انتشارات سمت) [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 65-70]
  • استانداردهای سواد اطلاعاتی 2002 چارچوب سواد اطلاعاتی 2016 در وب‌سایت کتابخانه‌های دانشگاه‌های برتر ایران و جهان و رویکرد دانشجویان به مصداق‌های آن [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 93-111]
  • استراتژی اقیانوس آبی طراحی مدل کسب‌وکار برای تولید کتاب‌های الکترونیکی در واحد انتشاراتی «سوره مهر الکترونیک» [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 37-61]
  • اعتمادبرند تأثیر ارزش ‌ویژه‌ برند بر واکنش‌های رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویت‌برند (مورد مطالعه: انتشارات سمت) [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 65-70]
  • اقتصاد اطلاعات مولفه های مطلوبیت مصرف کنندگان پایگاه های اطلاعاتی [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 1-26]
  • الگوی Beredy بررسی توان تکنیکی فناوری های NFC و RFID در بهبود ارائه خدمات کتابخانه های دانشگاهی و مقایسه آن دو بر اساس الگوی Beredy- [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 63-81]
  • انتشارات سمت تأثیر ارزش ‌ویژه‌ برند بر واکنش‌های رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویت‌برند (مورد مطالعه: انتشارات سمت) [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 65-70]

ب

  • بوم استراتژی طراحی مدل کسب‌وکار برای تولید کتاب‌های الکترونیکی در واحد انتشاراتی «سوره مهر الکترونیک» [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 37-61]

پ

  • پایگاه های اطلاعاتی مولفه های مطلوبیت مصرف کنندگان پایگاه های اطلاعاتی [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 1-26]
  • پژوهشگاه صنعت نفت تبیین مؤلفه‌های تأثیرگذار در شبکه دانش پژوهشگاه صنعت نفت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 127-150]
  • پژوهشگران شبکه ی ارتباط علمی پژوهشگران دانشگاه تهران چگونه است [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 13-36]

ت

  • تاب آوری بررسی رابطه‌ی تاب‌‌آوری و فرسودگی شغلی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی (مطالعه موردی: کتابخانه‌های دانشگاههای دولتی شهر کرمانشاه) [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 137-153]
  • تحلیل تأثیرات متقابل آینده‌نگاری آموزش علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران با رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 39-68]
  • تزیین داخلی بررسی نقش دلپذیر سازی فضای داخلی و چیدن مبلمان از دیدگاه کاربران کتابخانه‏های مرکزی دانشگاه‏های دولتی شهر تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 5-5]
  • تغییر برنامه‌ریزی شده فرایند تغییر برنامه‌ریزی شده در چارچوب نظریه میدانی لوین، نظریه چسبندگی دانش و آموخته‌‌زدایی: مطالعه موردی طرح تجمیع کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]
  • تهران (شهر) بررسی میزان رعایت مولفه های مدل 4 بعدی مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های مرکزی دانشگاه های دولتی شهر تهران از دیدگاه مدیران و کتابداران و مقایسه دیدگاه های مدیران با کتابداران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 4-6]
  • توانمندسازی نگرش کارشناسان پژوهشی و کارکنان مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به نقش فناوری های اطلاعاتی در توانمندسازی آنان [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 51-77]

ج

  • جامعیت بررسی مقایسه‌ای جامعیت و دقت موتورهای جستجوی عمومی براساس شاخص ربط سیستمی و منطق جستجو [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 3-3]

چ

  • چارچوب ارائه چارچوبی به منظور شناسایی رفتار اطلاعاتی محققان ایرانی در 8 دانشگاه دولتی تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 2-2]
  • چارچوب سواد اطلاعاتی برای آموزش عالی 2016 چارچوب سواد اطلاعاتی 2016 در وب‌سایت کتابخانه‌های دانشگاه‌های برتر ایران و جهان و رویکرد دانشجویان به مصداق‌های آن [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 93-111]
  • چالش‌های فرهنگی مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی موانع فرهنگی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی: بررسی موردی کتابخانه های دانشگاه‌های تبریز و علوم پزشکی تبریز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 127-101]
  • چسبندگی دانش فرایند تغییر برنامه‌ریزی شده در چارچوب نظریه میدانی لوین، نظریه چسبندگی دانش و آموخته‌‌زدایی: مطالعه موردی طرح تجمیع کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]

خ

  • خودکارآمدی بررسی و مدلسازی ابعاد خودکارآمدی سواد اطلاعاتی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 1-1]

د

  • دانش تبیین مؤلفه‌های تأثیرگذار در شبکه دانش پژوهشگاه صنعت نفت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 127-150]
  • دانشگاه تهران شبکه ی ارتباط علمی پژوهشگران دانشگاه تهران چگونه است [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 13-36]
  • دانشگاه فردوسی مشهد فرایند تغییر برنامه‌ریزی شده در چارچوب نظریه میدانی لوین، نظریه چسبندگی دانش و آموخته‌‌زدایی: مطالعه موردی طرح تجمیع کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]
  • دانشگاه های تعالی گرا تصویرپردازی از کتابخانه‌های تعالی گرا و دانش مبنا در امتداد توسعه نسل های جدید دانشگاه [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 13-38]
  • دانشگاه‌های دولتی بررسی نقش دلپذیر سازی فضای داخلی و چیدن مبلمان از دیدگاه کاربران کتابخانه‏های مرکزی دانشگاه‏های دولتی شهر تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 5-5]
  • دانشگاه های نسل چهارم تصویرپردازی از کتابخانه‌های تعالی گرا و دانش مبنا در امتداد توسعه نسل های جدید دانشگاه [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 13-38]
  • دقت بررسی مقایسه‌ای جامعیت و دقت موتورهای جستجوی عمومی براساس شاخص ربط سیستمی و منطق جستجو [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 3-3]
  • دوباره‌یابی اطلاعات کاربست مدیریت اطلاعات شخصی توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی در تدوین پایان‌نامه‌ها بر اساس مدل قلمرو مدیریت اطلاعات شخصی مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 129-165]

ر

  • ربط سیستمی بررسی مقایسه‌ای جامعیت و دقت موتورهای جستجوی عمومی براساس شاخص ربط سیستمی و منطق جستجو [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 3-3]

س

  • سازمان دانش بنیان بررسی تأثیر فرایندهای مدیریت دانش بر قابلیت پویایی در سازمان‌های دانش بنیان (مطالعه موردی: دانشگاه علوم و تحقیقات تهران) [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 111-135]
  • سواد اطلاعاتی بررسی و مدلسازی ابعاد خودکارآمدی سواد اطلاعاتی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 1-1]
  • سواد اطلاعاتی بررسی سواد اطلاعاتی معلمان [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 6-6]
  • سواد اطلاعاتی بررسی نقش واسطه ای سواد اطلاعاتی در ارتباط بین سبک یادگیری با عملکرد تحصیلی [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 69-92]

ش

  • شبکه دانش تبیین مؤلفه‌های تأثیرگذار در شبکه دانش پژوهشگاه صنعت نفت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 127-150]
  • شهرستان بیله‏ سوار بررسی سواد اطلاعاتی معلمان [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 6-6]

ع

  • عملکرد تحصیلی بررسی نقش واسطه ای سواد اطلاعاتی در ارتباط بین سبک یادگیری با عملکرد تحصیلی [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 69-92]

ف

  • فرا-سطح اطلاعات کاربست مدیریت اطلاعات شخصی توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی در تدوین پایان‌نامه‌ها بر اساس مدل قلمرو مدیریت اطلاعات شخصی مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 129-165]
  • فرایندهای مدیریت دانش بررسی تأثیر فرایندهای مدیریت دانش بر قابلیت پویایی در سازمان‌های دانش بنیان (مطالعه موردی: دانشگاه علوم و تحقیقات تهران) [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 111-135]
  • فرسودگی شغلی بررسی رابطه‌ی تاب‌‌آوری و فرسودگی شغلی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی (مطالعه موردی: کتابخانه‌های دانشگاههای دولتی شهر کرمانشاه) [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 137-153]
  • فناوری های اطلاعاتی نگرش کارشناسان پژوهشی و کارکنان مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به نقش فناوری های اطلاعاتی در توانمندسازی آنان [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 51-77]

ق

  • قابلیت پویا بررسی تأثیر فرایندهای مدیریت دانش بر قابلیت پویایی در سازمان‌های دانش بنیان (مطالعه موردی: دانشگاه علوم و تحقیقات تهران) [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 111-135]

ک

  • کاربران مولفه های مطلوبیت مصرف کنندگان پایگاه های اطلاعاتی [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 1-26]
  • کاربرگه کتاب چاپی مقایسه کاربرگه کتاب چاپی کتابخانه ملی ایران با یونی مارک و مارک 21 و پیشنهاد کاربرگه‌ای کاملتر [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 105-127]
  • کار گروهی ارائه چارچوبی به منظور شناسایی رفتار اطلاعاتی محققان ایرانی در 8 دانشگاه دولتی تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 2-2]
  • کالای اطلاعاتی مولفه های مطلوبیت مصرف کنندگان پایگاه های اطلاعاتی [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 1-26]
  • کتاب الکترونیک طراحی مدل کسب‌وکار برای تولید کتاب‌های الکترونیکی در واحد انتشاراتی «سوره مهر الکترونیک» [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 37-61]
  • کتابخانه ملی ایران مقایسه کاربرگه کتاب چاپی کتابخانه ملی ایران با یونی مارک و مارک 21 و پیشنهاد کاربرگه‌ای کاملتر [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 105-127]
  • کتابخانه های تعالی گرا تصویرپردازی از کتابخانه‌های تعالی گرا و دانش مبنا در امتداد توسعه نسل های جدید دانشگاه [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 13-38]
  • کتابخانه های دانشگاهی بررسی میزان رعایت مولفه های مدل 4 بعدی مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های مرکزی دانشگاه های دولتی شهر تهران از دیدگاه مدیران و کتابداران و مقایسه دیدگاه های مدیران با کتابداران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 4-6]
  • کتابخانه های دانشگاهی بررسی توان تکنیکی فناوری های NFC و RFID در بهبود ارائه خدمات کتابخانه های دانشگاهی و مقایسه آن دو بر اساس الگوی Beredy- [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 63-81]
  • کتابخانه های دانش مبنا تصویرپردازی از کتابخانه‌های تعالی گرا و دانش مبنا در امتداد توسعه نسل های جدید دانشگاه [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 13-38]
  • کتابخانه‌ها- معماری بررسی نقش دلپذیر سازی فضای داخلی و چیدن مبلمان از دیدگاه کاربران کتابخانه‏های مرکزی دانشگاه‏های دولتی شهر تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 5-5]
  • کتابخانه‌ها- وسایل و تجهیزات بررسی نقش دلپذیر سازی فضای داخلی و چیدن مبلمان از دیدگاه کاربران کتابخانه‏های مرکزی دانشگاه‏های دولتی شهر تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 5-5]
  • کتابداران کتابخانه های دانشگاهی بررسی رابطه‌ی تاب‌‌آوری و فرسودگی شغلی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی (مطالعه موردی: کتابخانه‌های دانشگاههای دولتی شهر کرمانشاه) [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 137-153]
  • کلید واژه ها: NFC بررسی توان تکنیکی فناوری های NFC و RFID در بهبود ارائه خدمات کتابخانه های دانشگاهی و مقایسه آن دو بر اساس الگوی Beredy- [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 63-81]
  • کلیدواژه‌ها: خودکارآمدی سواد اطلاعاتی بررسی و مدلسازی ابعاد خودکارآمدی سواد اطلاعاتی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 1-1]
  • کلید واژه‌ها: رفتار اطلاعاتی ارائه چارچوبی به منظور شناسایی رفتار اطلاعاتی محققان ایرانی در 8 دانشگاه دولتی تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 2-2]
  • کلیدواژه ها: سبک های یادگیری بررسی نقش واسطه ای سواد اطلاعاتی در ارتباط بین سبک یادگیری با عملکرد تحصیلی [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 69-92]

م

  • مارک 21 مقایسه کاربرگه کتاب چاپی کتابخانه ملی ایران با یونی مارک و مارک 21 و پیشنهاد کاربرگه‌ای کاملتر [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 105-127]
  • مارک ایران مقایسه کاربرگه کتاب چاپی کتابخانه ملی ایران با یونی مارک و مارک 21 و پیشنهاد کاربرگه‌ای کاملتر [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 105-127]
  • متدولوژی ارائه چارچوبی به منظور شناسایی رفتار اطلاعاتی محققان ایرانی در 8 دانشگاه دولتی تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 2-2]
  • مدیریت ارتباط با مشتری بررسی میزان رعایت مولفه های مدل 4 بعدی مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های مرکزی دانشگاه های دولتی شهر تهران از دیدگاه مدیران و کتابداران و مقایسه دیدگاه های مدیران با کتابداران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 4-6]
  • مدیریت اطلاعات شخصی کاربست مدیریت اطلاعات شخصی توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی در تدوین پایان‌نامه‌ها بر اساس مدل قلمرو مدیریت اطلاعات شخصی مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 129-165]
  • مدیریت دانش بررسی موانع فرهنگی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی: بررسی موردی کتابخانه های دانشگاه‌های تبریز و علوم پزشکی تبریز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 127-101]
  • مدیریت دانش بررسی تأثیر فرایندهای مدیریت دانش بر قابلیت پویایی در سازمان‌های دانش بنیان (مطالعه موردی: دانشگاه علوم و تحقیقات تهران) [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 111-135]
  • مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی موانع فرهنگی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی: بررسی موردی کتابخانه های دانشگاه‌های تبریز و علوم پزشکی تبریز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 127-101]
  • مدل 4 بعدی بررسی میزان رعایت مولفه های مدل 4 بعدی مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های مرکزی دانشگاه های دولتی شهر تهران از دیدگاه مدیران و کتابداران و مقایسه دیدگاه های مدیران با کتابداران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 4-6]
  • مدل کسب‌وکار طراحی مدل کسب‌وکار برای تولید کتاب‌های الکترونیکی در واحد انتشاراتی «سوره مهر الکترونیک» [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 37-61]
  • مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری نگرش کارشناسان پژوهشی و کارکنان مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به نقش فناوری های اطلاعاتی در توانمندسازی آنان [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 51-77]
  • مطلوبیت مولفه های مطلوبیت مصرف کنندگان پایگاه های اطلاعاتی [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 1-26]
  • معلمان بررسی سواد اطلاعاتی معلمان [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 6-6]
  • معماری داخلی بررسی نقش دلپذیر سازی فضای داخلی و چیدن مبلمان از دیدگاه کاربران کتابخانه‏های مرکزی دانشگاه‏های دولتی شهر تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 5-5]
  • مقیاس خودکارآمدی سواد اطلاعاتی بررسی و مدلسازی ابعاد خودکارآمدی سواد اطلاعاتی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 1-1]
  • مقاومت در برابر تغییر فرایند تغییر برنامه‌ریزی شده در چارچوب نظریه میدانی لوین، نظریه چسبندگی دانش و آموخته‌‌زدایی: مطالعه موردی طرح تجمیع کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]
  • منطق جستجو بررسی مقایسه‌ای جامعیت و دقت موتورهای جستجوی عمومی براساس شاخص ربط سیستمی و منطق جستجو [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 3-3]
  • موانع فرهنگی استقرار مدیریت دانش بررسی موانع فرهنگی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی: بررسی موردی کتابخانه های دانشگاه‌های تبریز و علوم پزشکی تبریز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 127-101]
  • موتورهای جستجوی عمومی بررسی مقایسه‌ای جامعیت و دقت موتورهای جستجوی عمومی براساس شاخص ربط سیستمی و منطق جستجو [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 3-3]
  • موجودیت‌های هستی‌نگاری مروری بر مفهوم هستی‌نگاری در وب معنایی [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 83-100]

ن

  • نگه‌داری اطلاعات کاربست مدیریت اطلاعات شخصی توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی در تدوین پایان‌نامه‌ها بر اساس مدل قلمرو مدیریت اطلاعات شخصی مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 129-165]
  • نوآوری ارائه چارچوبی به منظور شناسایی رفتار اطلاعاتی محققان ایرانی در 8 دانشگاه دولتی تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 2-2]

و

  • واکنش‌های رفتاری تأثیر ارزش ‌ویژه‌ برند بر واکنش‌های رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویت‌برند (مورد مطالعه: انتشارات سمت) [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 65-70]
  • وب‌سایت کتابخانه‌های دانشگاهی چارچوب سواد اطلاعاتی 2016 در وب‌سایت کتابخانه‌های دانشگاه‌های برتر ایران و جهان و رویکرد دانشجویان به مصداق‌های آن [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 93-111]
  • وب معنایی مروری بر مفهوم هستی‌نگاری در وب معنایی [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 83-100]

ه

  • هستی‌شناسی مروری بر مفهوم هستی‌نگاری در وب معنایی [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 83-100]
  • هستی‌نگاری مروری بر مفهوم هستی‌نگاری در وب معنایی [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 83-100]
  • همترازسازی مدل همترازسازی ارزیابی بهره‌وری پژوهشی پژوهشگران هنر و علوم پزشکی ایران با رویکرد همسانی: مطالعه موردی: رشته‌های هنرهای نمایشی و آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 79-103]
  • همکاری علمی شبکه ی ارتباط علمی پژوهشگران دانشگاه تهران چگونه است [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 13-36]
  • هم نویسندگی شبکه ی ارتباط علمی پژوهشگران دانشگاه تهران چگونه است [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 13-36]
  • هنرهای نمایشی مدل همترازسازی ارزیابی بهره‌وری پژوهشی پژوهشگران هنر و علوم پزشکی ایران با رویکرد همسانی: مطالعه موردی: رشته‌های هنرهای نمایشی و آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 79-103]
  • هویت‌برند تأثیر ارزش ‌ویژه‌ برند بر واکنش‌های رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویت‌برند (مورد مطالعه: انتشارات سمت) [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 65-70]

ی

  • یافتن اطلاعات کاربست مدیریت اطلاعات شخصی توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی در تدوین پایان‌نامه‌ها بر اساس مدل قلمرو مدیریت اطلاعات شخصی مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 129-165]
  • یونی مارک مقایسه کاربرگه کتاب چاپی کتابخانه ملی ایران با یونی مارک و مارک 21 و پیشنهاد کاربرگه‌ای کاملتر [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 105-127]