اشتیاقی، مـعصومه؛ علیزاده، توحید، و کاظمیان، مهرداد (1391). اینترنت و هویت دینی دانشجویان، مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه مازندران. فصلنامه مطالعات مـلی، سال 13، ویـژهنامه شماره ٢.
انتظاری، محمدحسن (1395). نقد و بررسی سیاستهای فرهنگی در فضای مجازی. ماهنامه مدیریت ارتباطات، شماره 82.
ایسپا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (1394). یک نظرسنجی نشان داد: نیمی از ایرانیها عضو شبکههای اجتماعی، روزنامه دنیای اقتصاد، شماره 3667، صفحه 26.
دهقانی، محمدجواد (۱۳۹۷). نتایج رتبهبندی دانشگاهها و مؤسسات پژوهشی کشور در سال ۹۶-۹۵ منتشر شد، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری. بازیابی شده در تاریخ ۱ تیرماه ۱۳۹۷ در https://www.msrt.ir/fa/news/39706
سپهری، محمدمهدی، و ریاحی، آسیه (1389). کاربست تحلیل شبکه اجتماعی برای استخراج نیازهای سیستم مدیریت دانش در سازمانهای دانش بنیان. سیاست علم و فناوری، شماره 10.
شواب، جان، آوجی، لوسیا و تاکرمن، برتا کاماچو (۱۳۹۶). کار شبکهای: چگونه در شبکه سرویسها و خدمات را ارائه دهیم. ترجمه سید مرتضی موسویان. تهران، مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
References
Alavi, M., & Leidner, D.E (2001), Review: knowledge management and knowledge management systems: conceptual foundations and research issues. MIS Quarterly, 25 (1), 107-136.
Barhoumi, C. (2015). The Effectiveness of WhatsApp mobile learning activities guided by activty theory on students' knowldege management. Contemporary Educational Technology, 6(3), 221-238.
Becerra-Femandez, I., Gonzalez, A., & Sabherwal, R (2004). Knowledge Management, First Edition, Prentice Hall.
Bourdieu, P. (1997). Outline of a theory of practice. Cambridge, England: Cambridge University Press.
Bielaczyc, K., & Collins, A. (1999). Learning communities in classrooms: A reconceptualization of educational practice. In C. Reigeluth (Ed.), Instructional-Design Theories and Models (Volume II). Mahwah, NJ: Erlbaum. pp. 269–291.
Brookes, N.J., Morton, S.C., Dainty , A.R.J., & Burns, N.D (2006). Social processes, patterns and practics and project knowledge management: A theoretical framework and an empirical investigation. International Journal of Project Management, 24(6), 474-482.
Cross, K. P. (1998). Why learning communities? Why now?. About Campus, 3(3), 4-11.
Dröge, C., Claycomb, C., & Germain, R. (2003). Does knowledge mediate the effect of context on performance? Some initial evidence. Decision Sciences, 34(3), 541-568.
Ellison, N. B., Steinfield, C., & Lampe, C. (2007). The benefits of Facebook “friends:” Social capital and college students’ use of online social network sites. Journal of Computer‐Mediated Communication, 12(4), 1143-1168.
Giordano, C., & Giordno, C. (2011). Health professionals' students, use of social media, Journal of Allied Health, 40(2), 78–81.
Grosseck, G., Bran, R., & Tiru, L. (2011). Dear teacher, what should I write on my wall? A case study on academic uses of Facebook. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 15, 1425-1430.
Huang, J. C., & Newell, S. (2003). Knowledge integration processes and dynamics within the context of cross-functional projects. International Journal of Project Management, 21(3), 167-176.
Hung, W.C. (2006). Researching the researcher: A social network analysis of the multidisciPlinary knowledge creation Process. MSc. Thesis, University of Waterloo, Ontario, Canada.
Jyrämä, A., & Äyväri, A. (2005). Can the knowledge-creation process be managed? A case study of an artist training project. International Journal of Arts Management, 7(2), 4-14.
Margaryan, A., Littlejohn, A., & Vojt, G. (2011). Are digital natives a myth or reality? Students’ use of digital technologies. Computers & Education, 56(2), 429-440.
Mazer, J. P., Murphy, R. E., & Simonds, C. J. (2009). The effects of teacher self‐disclosure via Facebook on teacher credibility. Learning, Media and Technology, 34(2), 175-183.
Rovai, A. P. (2002). Development of an instrument to measure classroom community. The Internet and Higher Education, 5(3), 197-211.
Saad Mohamed, H. (2015). The use of social media among public relations students in the UAE. International Journal of Customer Relationship Marketing and Management, 6(2), 15-30.
Shalley, C.E. (2008). Team cognition: The importance of team process and composition for the creative problem-solving process. Mumford, M.D., Hunter, S.T. and Bedell-Avers, K.E. (Ed.), Multi-Level Issues in Creativity and Innovation (Research in Multi-Level Issues, Vol. 7), Emerald Group Publishing Limited, Bingley, pp. 289-304. https://doi.org/10.1016/S1475-9144(07)00011-2
Strijbos, J.W., & Fischer, F. (2007). Methodological challenges for collaborative learning research. Learning and Instruction, 17(4), 389-393.
Treffinger, D. J. (1995). Creative problem solving: Overview and educational implications. Educational Psychology Review, 7(3), 301–312. https://doi.org/10.1007/BF02213375