اباذری، زهرا و احمدپور مقدم، داود (1393). بررسی وضعیت دسترسی و استفاده برنامه سازان از منابع موجود در آرشیوهای سیمای جمهوری اسلامی ایران مطالعه موردی شهر تهران. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، تهران.
اعتمادی، محسن (1381). سنجش میزان رضایت کاربران مجموعه موسیقی آرشیو معاونت صدا سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، تهران.
تعاونی، شیرین (1381). استانداردهای کتابخانههای دانشگاهی ایران. تهران: کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران.
توکلی، مرضیه (1380). بررسی وضعیت مواد دیداری و شنیداری کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی ایران و ارائه طرح پیشنهادی. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس، تهران.
جباری، لیلا و جلالیدیزجی، علی. (1395). سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران با استفاده از مدل لیبکوآل. نظامها و خدمات اطلاعاتی، 21(6)، 53-66.
حریری، نجلا، و شاهوار، شبنم (1389). سنجش کیفیت خدمات کتابخانۀ مرکزی سازمان مدیریت صنعتی از دیدگاه گروههای کاربران با استفاده از ابزار لیبکوآل. دانش شناسی، 3(9)، 25-36.
حریری، نجلا و شاهوار، شبنم (1388). ارتقای رضایت کاربران کتابخانه با استفاده از سامانه مدیریت ارتباط با مشتری: گزارش یک تجربه. مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات، 83(21)، 22-39.
حسینزاده سورشجانی، سالم (1381). ارزشیابی اسناد و راهکارهای بهبود خدمات آرشیوی و اطلاعرسانی. کتابداری و اطلاعرسانی، 5(1)، 157-163.
دیانی، محمدحسین (1381). مقدمهای بر آرشیو. مشهد: دانشگاه فردوسی.
سخایی، محسن (1378). کارآیی خدمات اطلاعرسانی آرشیوهای شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران در رفع نیازهای تهیهکنندگان برنامههای تلویزیونی. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران شمال.
صیادیتورانلو، حسین؛ منصوری، حسین و جمالی، رضا (1387). شناسایی و رتبهبندی ابعاد کیفیت خدمات کتابخانهای با رویکرد فازی مطالعه موردی کتابخانههای دانشگاه یزد. کتابداری و اطلاعرسانی، 11(4)، 141-160.
قربانی، علیحسین (1373). بررسی وضعیت مراکز آرشیوی شهر تهران (نیروی انسانی، ارزشیابی اسناد، سازماندهی اطلاعات آرشیوی و خدمات آرشیوی). استاد راهنما غلامرضا فدایی عراقی؛ استاد مشاور عباس حری.
قنبری، لیلا (1385). نقش آرشیوهای سیمای داخلی مستقر در تهران در فرایند برنامهسازی. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران شمال.
مسعودی، فرامرز (1394). استانداردها، شاخصها و فرآیندهای ارزیابی و ارتقاء کیفیت خدمات کتابخانهها و مراکز اطلاعاتی. سخن هفته لیزنا، ۲۵4. 13 مهر ۱۳۹۴.
معرفزاده، عبدالحمید، و مغدانی، عبدالله (1388). نقش و جایگاه آرشیو دیداری- شنیداری صدا و سیمای مرکز بوشهر در پشتیبانی از فرایند تولید برنامههای رادیویی-تلویزیونی. کتابداری و اطلاعرسانی، 15(2)، 167-187.
مهاجرزاده، طاهره؛ بختیاری، زهرا، و درباغعنبران، جعفر (1381). بررسی خدمات بخش آرشیو مطبوعات سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از دیدگاه استفادهکنندگان. کتابداری و اطلاعرسانی 5(1)، 136-156.
میرغفوری، سیدحبیباله، و مکی، فاطمه (1386). ارزیابی سطح کیفیت خدمات کتابخانههای آموزشی با رویکرد ( LibQual ) مورد: کتابخانههای دانشگاه یزد). کتابداری و اطلاعرسانی، 10(1)، 61-78.
نظری، ندا (1376). بررسی میزان رضایت استفادهکنندگان از آرشیوهای دیداری- شنیداری شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران.
References
Ashoor, M. A. (1991). Evaluation of the collection of Saudi university librsries based on the ACRL standards. International Information and Library Review, 24(1), 3-14. https://doi.org/10.1016/S1057-2317(05)80021-9
Asogwa, B. E., Asadu, B. U., Ezema, J. U., & Ugwuanyi, F. C. (2014). Use of ServQUAL in the evaluation of service quality of academic libraries in developing countries. Library Philosophy and Practice, 0_1.
Batson, J. (1997). Managing service marketing. London: Dryden press.
Brooks, R. F., Lings, I. N. & Botschen, M.A. (1999). Internal marketing and customer driven wave fronts. Service Industries Journal,4 , 49-67. https://doi.org/10.1080/02642069900000044
Dayani, M. H. (2002). Introduction to Archive. Ferdowsi University of Mashhad. (In Persian)
Faramarzi, M. (2005). Standards, indicators and processes for evaluating and improving the quality of Services of Libraries and Information Centers. 254, 13 Mehr 1393. (In Persian)
Gathoni, N., & Van der Walt, T. (2019). Evaluating library service quality at the Aga Khan University library: Application of a total quality management approach. Journal of Librarianship and Information Science, 51(1), 123-136. https://doi.org/10.1177/0961000616679725
Hariri, N. & Shahvar, S. (2009). Improving the Satisfaction of Library Users Using the Customer Relationship Management System: a Report of an Experience. Librarianship and Information Organization Studies, 83(21), 22-39. (In Persian)
Hariri, N. & Shahvar, S. (2010). Quality assessment of services provided by central library of Industrial Management Institute from users' viewpoint: A LibQual-based study. Journal of Knowledge Studies, 3(9), 25-36. (In Persian)
Hoseinzadeh Soorshojaei, S. (2002). Evaluation of documents and solutions to improve archival and information services. Journal of Library and Information Sciences, 5(1), 157-163. (In Persian)
Islam, M. M., & Habiba, U. (2015). Use of social media in marketing of library and information services in Bangladesh. DESIDOC Journal of Library & Information Technology, 35(4), 299-303.
Jabari, L. & Jalali Dizaji, A. (2017). Measuring the quality of services of the Central Library of Tehran University using the LibQual model. Scientific and Research Journal Management System, 6(2), 53-66. (In Persian)
Jones, S., & Kayongo, J. (2008). Identifying student and faculty needs through LibQUAL+™: An analysis of qualitative survey comments. College & Research Libraries, 69(6), 493-509. https://doi.org/10.5860/crl.69.6.493
Kano, N. (1996). Guide to TQM in service industries. Asian Productivity Organization.
Kermanshachi, S., Nipa, T. J., & Nadiri, H. (2022). Service quality assessment and enhancement using Kano model. PloS one, 17(2), e0264423. https://doi.org/10.1371/journal.pone.0264423
Maharani, W. A. (2022). Konsep Dasar Manajemen Pemasaran (No. cxp9h). Center for Open Science
Maroufzadeh, A. & Maqdani, A. (2012). The role and position of audio-visual archive of Bushehr center in supporting the production process of radio-television programs. Journal of Library and Information Sciences, 15(2), 167-187. (In Persian)
Mirghafoori, H. & Maki, F. (2007). Evaluation of the quality level of educational library services. Journal of Library and Information Sciences, 10(1), 61-78. (In Persian)
Mohajerzadeh, T., Bakhtiari, Z. & Darbaq Anbaran, J. (2002). Review of the services of the press archive department of the Organization of Libraries, Museums and Astan Quds Razavi Document Center from the users' point of view. Journal of Library and Information Sciences, 5(1), 137-156. (In Persian)
Moynihan, G. P. & Albright, T. L. (1997). An analysis of outage impact and availability measures for service industry information systems. Innovation in Technology Management. The Key to Global Leadership. PICMET'97, 764-767. https://doi.org/10.1109/PICMET.1997.653630
Murphy, J. E., Lewis, C. J., McKillop, C. A., & Stoeckle, M. (2022). Expanding digital academic library and archive services at the University of Calgary in response to the COVID-19 pandemic. IFLA Journal, 48(1), 83-98. https://doi.org/10.1177/03400352211023067
Omagbemi, C. O., Ogunbote, K. O., & Adekunmisi, S. R. (2004). Nigerian academic libraries and collection development: A case study of Olabisi Onabanjo University Library Nigeria. Library Herald, 42(2), 87-93.
Patil, S., & Sawant, S. (2017). Service quality expectations of academic library users. National Conference on Enhancing the role of the Library in Teaching and Learning, Pune
Reddy, P. R. (2017). Measuring of quality services in the libraries. International Journal of Library and Information Studies, 7(1), 144-149.
Sayadi Touranloo, H., Mansouri, H. & Jamali, R. (2008). Identifying and ranking the quality dimensions of library services with a fuzzy approach (case study: Yazd University Libraries). Journal of Library and Information Sciences, 5(1), 157-163. (In Persian)
Sayekti, R., Aditya, M., Simahate, T., & Devianty, R. (2022). An assessment of information control: Understanding library service quality from users’ perspectives. Evidence Based Library and Information Practice, 17(2), 88-108. https://doi.org/10.18438/eblip29916
Shabani, A., Fadaie, D. G., & Besharat, D. M. A. (2009). Measuring Emotional Intelligence among University of Tehran Faculty Librarians. Academic Librarianship and Information Research, 43(2). (In Persian)
Taavoni, S. (2002). Standards for Iranian university libraies. National Library of Iran. (In Persian)