هدف: مطالعه میزان رضایتمندی پژوهشگران از خدمات ادارههای کتابخانه و شبکه پژوهشکده مهندسی جهاد کشاورزی.
روش: در این پژوهش از روش پیمایشی استفاده شد و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه بوده است.
یافتهها: پژوهش نشان میدهد که 8/73 درصد پژوهشگران حداقل یک بار در ماه از خدمات کتابخانه استفاده میکنند. آنها از ساعت کار کتابخانه, پاسخگویی تلفنی و تجهیزات سالن مطالعه نسبتا" راضی هستند, اما از عدم رعایت سکوت در سالن مطالعه کتابخانه ناراضیاند. بهطورکلی, میزان رضایت از منابع اطلاعاتی در سطح نسبتا" پایینی است. بیشترین نارضایتی به کمبود نشریات لاتین با 8/41 درصد, کتابهای فارسی با 3/39 درصد و نشریات فارسی با 32 درصد مربوط میشود. 1/54 درصد پاسخگویان از عدم برپایی نمایشگاههای داخلی در کتابخانه ناراضی هستند. میزان رضایت پاسخگویان از تاثیر نرمافزار کتابخانه در جستجوی اطلاعات بیش از رضایت از تاثیر برگهدان است. در بین خدمات ارائه شده توسط ادراهی شبکه, بیشترین میزان رضایت (6/33 درصد) به امکانات شبکه داخلی و کمترین رضایت (8/46 درصد) به تعمیر تجهیزات رایانهای و پاسخگویی به مشکلات رایانهای همکاران اختصاص دارد. تقریبا" تمام پاسخگویان از شبکه اینترنت استفاده میکنند و فراوانی پاسخگویانی که چند بار در روز از اینترنت استفاده میکنند با 5/61 درصد بیش از سایر کاربران است.
تصویری قمصری, فاطمه. (1388). بررسی میزان رضایت پژوهشگران پژوهشکده مهندسی جهاد کشاورزی از خدمات اطلاعرسانی این پژوهشکده. تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی, 43(1), -.
MLA
فاطمه تصویری قمصری. "بررسی میزان رضایت پژوهشگران پژوهشکده مهندسی جهاد کشاورزی از خدمات اطلاعرسانی این پژوهشکده", تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی, 43, 1, 1388, -.
HARVARD
تصویری قمصری, فاطمه. (1388). 'بررسی میزان رضایت پژوهشگران پژوهشکده مهندسی جهاد کشاورزی از خدمات اطلاعرسانی این پژوهشکده', تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی, 43(1), pp. -.
VANCOUVER
تصویری قمصری, فاطمه. بررسی میزان رضایت پژوهشگران پژوهشکده مهندسی جهاد کشاورزی از خدمات اطلاعرسانی این پژوهشکده. تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی, 1388; 43(1): -.