امامیپور، سوزان؛ شمس اسفندآباد، حسن (1382). مطالعه سبکهای یادگیری در دانشآموزان یکزبانه و دوزبانه دوره راهنمایی ورابطه آن با پیشرفت تحصیلی و جنسیت. فصلنامهی نوآوریهای آموزشی. 5 (2). 11-27.
اوجی نژاد، احمدرضا (1392). بررسی رابطه بین سبکهای یادگیری با عملکرد تحصیلی و خلاقیت دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه شهرستان فسا. پایاننامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد مرودشت).
بینیاز، هدی (1392). بررسی رابطه سواد اطلاعاتی با خودکارآمدی رایانهای و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی، دانشکده علوم تربیتی روانشناسی، دانشگاه تهران.
جعفریان، سکینه؛ سعید پور، بهمن (1392). بررسی نیمرخ سواد اطلاعاتی، تفکر انتقادی، و عزت نفس تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از لحظ پیشرفت تحصیلی. اندیشههای نوین تربیتی. 9 (3). 49-67.
حسنزاده، رمضان؛ اسدی، محمدحسین (1386). تأثیر اطلاعاتی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان. پژوهشهای تربیتی. 3(11)، 1-18.
دلوچی، مهین (1389). بررسی رابطه سواد اطلاعاتی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی. پایاننامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران.
رحمانی، جهانبخش؛ ازلی، مینا (1391). رابطه بین سبکهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانی شهر اصفهان. پژوهش در برنامهریزی درسی. 9(6)، 130-140.
صمدی، ثریا (1382). بررسی میزان آشنایی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای رشتههای علوم پایه دانشگاه تبریز با منابع مرجع تخصصی. فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی. 14(1)، 70-63.
طیبنیا، ویدا (1385). بررسی سطح سواد دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران.
عزیزی، فرضالله (1385). فهم سواد اطلاعاتی. نما، مجله الکترونیکی. مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران. 4 (5).23-38.
عگبهی، عبدالحسین؛ مشتاقی، سعید؛ و حیاتی، داود (1392). بررسی رابطه سبکهای یادگیری با عملکرد تحصیلی، جنسیت و رشته تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه شهرستان دزفول. مرکز مطالعات و توسعة آموزش علوم پزشکی. 3 (2)، 5، 59-49.
قاسمی، علیحسین (1385). بررسی وضعیت سواد اطلاعاتی دانشجویان و انطباق آن با استانداردهای سواد اطلاعاتی (ACRL) و چهار سند توسعهی ملی. پایاننامه دکترای تخصصی. دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی. دانشگاه فردوسی مشهد.
قهرمانی، زینب؛ امینی، کوروش، روحانی، مهین؛ و اقوامی، مژگان (1392). ارتباط بین سبکهای ترجیحی یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی زنجان. توسعه آموزش در علوم پزشکی. 6 (12)، 61-51.
محسنین، شهریار؛ و اسفیدانی، محمدرحیم (1393) معادلات ساختاری مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی: به کمک نرمافزار Smart-PLS. تهران، مؤسسة کتاب مهربان نشر.
میرزاصفی، اعظم (1388). بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی و قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان. پایاننامه کارشناسیارشد رشته مدیریت آموزشی. دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه اصفهان.
هاشمیان، محمدرضا؛ آل مختار، محمدجواد؛ حسن زاده، اکبر (1392) مقایسهی سواد اطلاعاتی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با استاندارد قابلیتهای سواد اطلاعاتی برای آموزش عالی. مدیریت اطلاعات سلامت. 10(2)، 1-8.
References
ACRL (2000). Information Literacy Competency Standards for Higher Education. Chicago: ACRL. Available at: http://ala.org/alal/acrl/acrlstandards/informationliteracycompetency.html.
Aliabadi, Kh., & Karimi, Y. (2008). Compare of third and fifth student´s learning styles of Tehran´s guide schools.Quarterly Journal of Education, 24(2), 9-40. (in Persian).
Andretta, S. (2005). Information literacy: A practitioner’s guide. Oxford, UK: Chandos.
Anderson, E.W., and V. Mittal, (2000). Strengthening the Satisfaction-Profit Chain. Journal of Service Research, 3 (2): 107-120.
Azman, A. (2010). Diverse Learning Styles of Non Formal Adult Learners in Community Colleges in Malaysia, Procedia Social and Behavioral Sciences. 7,139-144.
Barman, A., Aziz, R. A., & Yusoff, Y. M. (2014). Learning style awareness and academic performance of students. South‐East Asian Journal of Medical Education, 8(1), 47-51.
Can, S. (2009). The effect of science student teachers academic achievement, their grade levels gender and type of education they are exposed to on their learning style (case of mugla university, Turkey). Procedia- Social and Behavioral Sciences, 1(1), 1853-7.
Chu, S. K.; Tse, S. K., & Chow‚ K. (2011). Using collaborative teaching and inquiry project-based learning to help primary school students develop information literacy and information skills. Library & Information Science Research‚ 33(2): 132-143.
Chen, L.C.; Ima, w. (2012). The effect Integration information literacy in to science instruction on seventh -grade student`s problem- solving and academic achievement. ICALT. 1-7.
Cheng, G. (2014). Exploring students’ learning styles in relation to their acceptance and attitudes towards using second Life in education: A case study in Hong Kong. Computers & Education, 70, 105–115.
Darlrymple, C. (2002). Perceptions and practices of learning styles in library instruction. College & Research Libraries, 63 (3), 261-273.
Devries, S. (2006). Learning Styles, Active Learning, and the One-Shot Information Literacy Class. LOEX Quarterly.32. 1-5.
Dunn, R. and Dunn, K. (1978). Teaching students through their individual learning styles. Reston, VA: Reston Publishing.
Eisenberg, M. B. (2007). Teaching information literacy: Context. In S. Curzon & L. Lampert (Eds.), proven strategies for building an information literacy program.New York: Neal-Schuman Publishers.163-175.
Fang, A, L. (2002). Utilization of learning Styles in Dental Curriculum Development. New York: State Dental, 8, 34-38.
Felder, R.M. (2001). Richard Felder’s Responses to frequently Asked Questions about the ILS. http://www4.ncsu.edu/unity/lockers/users/f/felder/public/ILSpage.html
Felder, R. M. (2002). Learning and Teaching style in Engineering. Education. Engr. Education, 78(7): 674–681.
Felder, R. M. & Soloman, B. A. (1997). Index of learning styles Questionnaire
. Retrieved 6 December, 2014, from
http: //www.engr.Ncsu.edu/learning styles/ ilsweb.html.
Felder, R. M. and Silverman, L. K. (1988). Learning and teaching styles in engineering education. Engineering Education.78, 7. 674–68.
Felder RM & Spurlin J. application (2005). Reliability, and Validity of the Index of Learning Styles. Int. J Eng., 21:103-112.
Gappi,L. (2013). Relationships between Learning Style Preferences and Academic Performance of Students. IJERT, 4 (2), 70 – 76.
Kadivar, P. (2004). Educational Psychology. Tehran: SAMT. (in Persian).
Keefe, J. W. (1979). Learning style: An overview. British Journal of Educational Psychology, 67, 192-212.
Lance, K.C. (2001). Proof of the Power: Recent Research on the Impact of School Library Media Programs on the Academic Achievement of US Public School Students. ERIC Digest, Syracuse, NY: ERIC Clearinghouse on Information and Technology (ED 456861).
Martin.S (2010).Teachers using learning styles: Torn between research an accountability?, Teaching and Teacher Education, 26, 1583-1591.
Mohdsalleh, M.I.; AhmmadFaiz, A. H.; Raja Yaacob, R. A.; Yusoff, Z. (2012). Measuring the effect of information literacy on the undergraduates Academic performance in higher Education: International conference on social science a Humanity IPEDR. LAcs IT press Singapore. 5.
Mokhtar, I.A., Majid, S, & S. Foo. (2008). Teaching information literacy through learning styles: The application of Gardner’s multiple intelligences. Journal of Librarianship and Information Science, 40 (2):93-109.
Reid, J. 1999. Affect in the classroom: problems, politics, and pragmatics. In J. Arnold (Ed.)
Affect in language learning (pp. 297-306). Cambridge: Cambridge University Press.
http://dx.doi.org/10.2307/3586356.
Rodney‚ M.J. (2014). Information literacy is the Key to Academic Achievement: The Success Story of Oregon Library Media Programs. OLA Quarterly, 7(2), 21-22.
Schaap‚ p.; Luwes, M. (2013). Learning potential and academic literacy tests as predictors of academic performance for engineering students. Acta Academic. 45(3): 181-214.
Scott, K.J. and Plourde, L.A. (2007). School Libraries and Increased Student Achievement: What’ the Big Idea?, Education 127 (3): 419–29.
Soleymani, R.M. (2014). Investigating the relationship between information literacy and academic performance among students. J Edu. Health Promote. 3: 95-101.
Vaishnav, R. S. (2013). Learning style and academic achievement of secondary school students. Voice of Research, 1(4), 1-4.
Webber, S. and Johnston, B. (2000). Conceptions of Information Literacy: New Perspectives and Implications, Journal of Information Science,26 (6): 381–97.
Wen, J.R. & Shih, W.L. (2008). Exploringt the information literacy Competence Standard for elementary and high school teachers. Computer & Education, 5: 787-806.
Wilkinson, C. and G. Padfiel (2000). Student Perception of Using skill Software in Physical
Education. Physical Education Recreation and Dance,Vol. 71, 34-53.