اسمعیلی گیوی، محمدرضا؛ نقشینه، نادر و سهلی، فرزانه (1395). تحلیل سوات و موقعیتیابی راهبردی کتابخانه ملی ایران در قالب بازاریابی: قیمت و مکان. مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، 27 (2)، 89-110.
پریرخ، مهری و ارسطوپور، شعله (1392). تدوین برنامه راهبردی برای مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری. همکاران اصلی طرح: رحمت الله فتاحی و محمدرامین نادری.
تفرشی، شکوه و صدیق، مرضیه (1392). مقایسه به کارگیری شیوهی آمیخته بازاریابی 4P در کتابخانههای عمومی نهادی و مشارکتی استان قم. فصلنامه دانششناسی (علوم کتابداری و اطلاعرسانی و فناوری اطلاعات)، 6 (22)، 1-19.
شعبانی، احمد؛ عمادی، نوشین؛ محمدیاستانی، مرتضی و سلیمانی، ناهید (1392). بررسی وضعیت فرآیند بازاریابی در کتابخانههای دانشگاهی شهر اصفهان براساس مدل 7P. تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی، 47 (4)، 415-430.
فرخاری، فاطمه (1392). کاربرد آمیختههای بازاریابی در کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی زابل. مدیریت اطلاعات سلامت، 10 (6)، 819-829.
قربان نژاد یاملیق، هاجر (1389). بررسی دیدگاه مدیران و کتابداران کتابخانههای عمومی استان گیلان نسبت به استفاده از آمیختههای بازاریابی (محصول، مکان، بها و ترویج) برای بالابردن و بهرهگیری بیشتر مراجعان از خدمات کتابخانه، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم و تربیتی و روانشناسی، دانشگاه الزهراء، تهران.
نوروزی، یعقوب و عربلو، حمید (1389). بررسی کاربرد اصول بازاریابی در ارائه خدمات اطلاعاتی در کتابخانههای دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران. نشریه تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی، 44 (52)، 93-111.
ونوس، داور و خانیجزنی، جمال (1386). اصول اخلاق بازرگانی در اسلام. مجله دانش و توسعه، 13، 43-61.
Adegoke, K. A. (2015). Marketing of library and information services in university libraries: A case study of Usmanu Danfodiyo University library, Sokoto-Nigeria. Intellectual Properties Rights, 3 (2), 1-5.
Garoufallou, E., Zafeiriou, G., Siatri, R. & Balapanidou, E. (2013). Marketing applications in Greek academic library services. Library Management, 34 (8/9), 632-649.
Gungaphul, M. & Boolaky, M. (2009). Entrepreneurship and marketing: An exploratory study in Mauritius. Journal of Chinese Entrepreneurship, 1 (3), 209-226.
Hazidah, N. A. & Edzan, N. N. (2012). The SWOT analysis: Marketing and promotional strategies used at the University of Malaya Library. In International Conference on GenNEXT Libraries, October 8-10, (PP. 31-50), University Brunei Darussalam.
Jamaludin, A., Abdul Kadir, R., Hashim, D. M., Ahmad, M. & Mansor, A. N. (2015). Impact of marketing mix on the usage of library services towards library users' satisfaction. Global Journal of Business and Social Science Review, 3 (1), 73-78.
Jestin, J. & Parameswari, B. (2002). Marketing of information products and services for libraries in India. Library Philosophy and practice, 5 (1), 1-6.
Shontz, M. I., Parker, J. C. & Parker, R. (2004). What do librarians think about marketing? A survey of public librarian' attitudes toward the marketing of library services. The Library Quarterly, 74 (1), 63-84.
Spalding, H. & Wang, J. (2006). The challenges and opportunities of marketing academic libraries in the USA. Library Management, 27 (6/7), 494-504.
Willson, R. M. S. & Gilligan, C. (1999). Strategic marketing management: Planning, implementation and control. Oxford: Butterworth-Heineman.