برزه کار، حسین؛ کاشانیان فر، سیما؛ سادات، یوسف. (1390). بررسی میزان بهرهگیری از مدیریت دانش شخصی. مدیریت اطلاعات سلامت ایران، 7 (1)12-18.
بابائی، کبرا؛ حیدری، غلامرضا. (1393). شناسایی و تحلیل دانش افزارهای مدیریت دانش شخصی. هفتمین کنفرانس ملی و اولین
پابخش، ژیلا. (1395). بررسی میزان برخورداری اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز از مهارتهای مدیریت دانش شخصی بر اساس مدل PKM2.0 چونگ و تسوئی. پایان نامه منتشرنشده کارشناسی ارشد. دانشگاه شهید چمران اهواز. دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی.
توکلی، ثامنه؛ ضیایی، ثریا. (1395). شناسایی عوامل کلیدی توانمند ساز در پیادهسازی مدیریت دانش در مرکز اسناد آستان قدس رضوی. مدیریت اطلاعات و دانش شناسی. 1(2)، 75-83 .
جعفری، مصطفی و دیگران. ( 1391). بررسی ابعاد ویژگیهای روانشناختی افراد با ابعاد مدیریت دانش شخصی. دو فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسن (ع). 4 (2)، 1-21.
رحمانی، محمد نور و دیگران. (1393). بررسی رابطه بین ادراک از حمایت سازمانی و مهارت مدیریت دانش شخصی اعضای هیات علمی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس. فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، 8 (2)، 27-47.
روحبخش، هاجر. (1394). توصیف و تحلیل مهارتهای مدیریت دانش شخصی در بین کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد. پایان نامه منتشرنشده کارشناسی ارشد. دانشگاه فردوسی، دانشکده علوم تربتی و روانشناسی.
شریف، عاطفه؛ حسین قلی زاده، رضوان. (1394). شناسایی و خوشهبندی سامانهها و ابزارهای مدیریت دانش شخصی. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات. 31 (4)، 1009-1029.
عبداللهی، لیلا؛ صدقی، شهرام؛ رودباری، مسعود. (1390). گزارش کوتاه: میزان آشنایی و استفاده اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران از ابزارهای مدیریت اطلاعات شخصی. مدیریت سلامت (مدیریت و اطلاعرسانی پزشکی)، 14 (46)، 7-10.
قرآنی سیرجانی، سیما. (1389). کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیات علمی دانشگاه بیرجند. پایاننامه منتشرنشده کارشناسی ارشد. دانشگاه بیرجند، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی.
مولائی، سوران؛ هجرت، سوره. (1393). بررسی رابطه ابعاد مدیریت دانش شخصی و فرهنگسازمانی کارآفرینانه در سازمانهای دانشبنیان. همایش ملی مدیریت، فرهنگسازمانی و منابع انسانی.
نیکوکار، غلامحسین؛ سلطانی، محمدرضا؛ پاشایی هولاسو، امین. (1393). بررسی زیرساختهای مدیریت دانش در یکی از دانشگاههای نیروهای مسلح. مدیریت فناوری اطلاعات. 20، 505-528..
Barth, S. (2004). Self-organization: taking a personal approach to KM. In M. Rao (Ed.), Knowledge Management Tools and Techniques: Practitioners and Experts evaluate KM solutions. Butterworth Heinemann. Available in:
http://www.knowledgeboard.com/download/3285/pkm-chapter stevebarth.pdf
Cheong, R. K., & Tsui, E. (2012). The roles of personal knowledge management: a case study. Vinc, 48(3): 198-212.
Davenport, Thomas ; Prusak, Lawrence. (2000). Working knowledge: how organizations manage what they know. Ubiquity, Vol.2000(August), pp.2-es.
Grundspenkis, J. Concepts of organization, intelligent agents, knowledge. Learning and memories. Applied Computational Intelligence to Engineering and Business Riga Technical University Publishing Riga Latvia. 2001: 91-172.
Higgison, s. (2004). Your say: personal knowledge management. Insid knowledge. 7 (7), 11-22.
Frand J. ; Hixon, C. (1999). Personal Knowledge Management: Who, What, Why, when
, Where, How? Available in:
http://www.anderson .ucla.edu/faculty/
jason.frand
/researcher/speeches/PKM.htm
.
Jarche, h. (2011). Personal knowledge management. Jarche consulating viewed march 26.
Liu, X. (2011). Investigation on students’ personal knowledge management and use of web 2.0technologies in Chinese higher education. Proceedings of the Southern Association for Information Systems Conference, (25-26 March 2011). Atlanta, GA, USA.
Martin, j. (2009). Personal knowledge management: the basic of corporate and linstituional knowledge management. Available: www. Spotted coepress. Ca/ knowledge management/ pdfs/ 6 martin j. pdfs, aprill 2011
.Pauleen, David. (2009). Personal knowledge management. Online Information Review, Vol.33(2), pp.221-224.
Wright, Kirby. (2005). Personal knowledge management: supporting individual knowledge worker performance. Knowledge Management Research & Practice, Vol.3(3), p.156
Wright, Kirby. (2005). Personal knowledge management: supporting individual knowledge worker performance. Knowledge Management Research & Practice, Vol.3(3), p.156.