منابع
اکبر پور ، محمدباقر؛ زارع، حسین؛ اکرامی، محمود و ملکی، حمید (1395). ارتباط ساختار اجتماعی آموزش، وضعیت اقتصادی–اجتماعی و سرمایه فرهنگی خانواده با درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور و حضوری. فصلنامه روانشناسی تربیتی، 12 (40): 104-69.
بیگدلی، زاهد؛ رجبی، غلامرضا و نصیری، ماریا (1394). بررسیِ تحلیل عامل تأییدیِ مقیاسِ سنجش رفتار اطلاعاتی دانشجویان دوره دکتری دانشگاههای استان خوزستان. فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی، دوره 18، شماره 3: 53-80.
بیگدلی، زاهد؛ شاهینی، شبنم؛ شاه کرمی، نرگس و چالیک، زهرا ( 1394). ﻓﺮاﻳﻨﺪ اﻃﻼع ﻧﺤﻮه ﻳﺎﺑﻲ داﻧﺸﺠﻮﻳﺎن ﺗﺤﺼﻴﻼت ﺗﻜﻤﻴﻠﻲ داﻧﺸﮕﺎه ﺷﻬﻴﺪ ﭼﻤﺮان و اﺳﺘﻔﺎده ی آﻧﺎن از ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻃﻼﻋﺎﺗﻲ اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻜﻲ، ﭼﺎﭘﻲ اﻧﺴﺎﻧﻲ. تعامل انسان و اطلاعات. 2 (2): 42-53.
بیگدلی، زاهد؛ رجبی، غلامرضا و نصیری، ماریا (1394). بررسی تحلیل عامل تاییدی مقیاس سنجش رفتار اطلاعاتی دانشجویان دوره دکترای دانشگاههای استان خوزستان. کتابداری و اطلاع رسانی، دوره 18 , شماره 3: 53-80.
تافلر، آلوین. جابجایی در قدرت: دانایی و ثروت و خشونت در قرن بیست و یکم. ترجمه شهیندخت خوارزمی (1395). تهران: فرهنگ نشر نو. چاپ 13.
داورپناه، محمدرضا (1386). ارتباط علمی، نیاز اطلاعاتی و رفتار اطلاعیابی. تهران: چاپار.
رابینز، استیفن و جاج، تیموتی (2009). رفتار سازمانی. ترجمه مهدی زارع (1389). (ج. 1). تهران: نص.
رمضانی، ملیحه؛ خامسان، احمد و راستگومقدم، میترا (1397). رابطة بین حمایت اجتماعی ادراکشده از سوی معلم و درگیری تحصیلی: نقش واسطهای خودتنظیمی تحصیلی. فصلنامه علمی نوآوریهای آموزشی. دوره 17، شماره 4: 107-124.
عبداله پور، محمد آزاد و شکری، امید (1394). تحلیل مشخصههای روان سنجی فهرست مشغولیت تحصیلی در دانشجویان ایرانی. مجله مطالعات آموزش و یادگیری. دوره 7، شماره 2: 87-104.
میائیکی منیع، فرزانه (1392). آزمون مدل شناختی- اجتماعی رضایت از تحصیل در دانشجویان کارشناسی. مجله روانشناسی، دوره 17، شماره 2: 201-219.
References
Dobrow, S. R., Chandler, D. E., Murphy, W. M., & Kram, K. E. (2012). A review of developmental networks incorporating a mutuality perspective. Journal of Management, 38(1): 210-242.
Finlay, K. A. (2006). Quantifying school engagement: Research report. Denver, CO: National Center for School Engagement, 17: 1-5.
Friedlander, L. J., Reid, G. J., Shupak, N., & Cribbie, R. (2007). Social support, self-esteem, and stress as predictors of adjustment to university among first-year undergraduates. Journal of college student development, 48(3), 259-274.
Haglund, L., & Olsson, P. (2008). The impact on university libraries of changes in information behavior among academic researchers: a multiple case study. The journal of academic librarianship, 34(1), 52-59.
Kim, W., Kreps, G. L., & Shin, C. N. (2015). The role of social support and social networks in health information–seeking behavior among Korean Americans: a qualitative study. International journal for equity in health, 14(1), 40-53.
Kuhlthau, C. C. (1991). Inside the search process: Information seeking from the user's perspective. Journal of the American society for information science, 42(5), 361-371.
Lee, S., Choi, S., & Jung, M. J. (2014). Ethnic variation in access to health care of Asian Americans who are not US citizens: Chinese, Korean, and Vietnamese ethnic groups. Journal of health care for the poor and underserved, 25(2), 577-590.
McKinley, C. J., & Wright, P. J. (2014). Informational social support and online health information seeking: Examining the association between factors contributing to healthy eating behavior. Computers in Human Behavior, 37, 107-116.
Niu, X., & Hemminger, B. M. (2012). A study of factors that affect the information‐seeking behavior of academic scientists. Journal of the American Society for Information Science and Technology, 63(2), 336-353.
Orlu, A. D. (2016). Information seeking behaviour of masters students: Affective and behavioural dimensions. Library Philosophy and Practice, 1.
Ouweneel, E., Le Blanc, P. M., & Schaufeli, W. B. (2011). Flourishing students: A longitudinal study on positive emotions, personal resources, and study engagement. The journal of positive psychology, 6(2), 142-153.
Ouweneel, E., Le Blanc, P. M., & Schaufeli, W. B. (2011). Flourishing students: A longitudinal study on positive emotions, personal resources, and study engagement. The journal of positive psychology, 6(2), 142-153.
Raith, C. P. (2019). Students' Formal and Informal Information Sources: From Course Materials to User-Generated Content. In Opening Up Education for Inclusivity Across Digital Economies and Societies (pp. 209-232). IGI Global.
Ramirez, L., Machida, S. K., Kline, L., & Huang, L. (2014). Low-income Hispanic and Latino high school students’ perceptions of parent and peer academic support. Contemporary School Psychology, 18(4), 214-221.
Reeve, J., & Tseng, C. M. (2011). Agency as a fourth aspect of students’ engagement during learning activities. Contemporary Educational Psychology, 36(4), 257-267.
Reeve, J., Jang, H., Carrell, D., Jeon, S., & Barch, J. (2004). Enhancing students' engagement by increasing teachers' autonomy support. Motivation and emotion, 28(2), 147-169.
Salarian, M., Ibrahim, R., & Nemati, K. (2012). The relationship between users cognitive style and information seeking behavior among postgraduate engineering students. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 56, 461-465.
Tas, Y., Subaşı, M., & Yerdelen, S. (2019). The role of motivation between perceived teacher support and student engagement in science class. Educational Studies, 45(5), 582-592.
van Uden, J. M., Ritzen, H., & Pieters, J. M. (2014). Engaging students: The role of teacher beliefs and interpersonal teacher behavior in fostering student engagement in vocational education. Teaching and Teacher Education, 37, 21-32.
Wang, M. T., & Eccles, J. S. (2013). School context, achievement motivation, and academic engagement: A longitudinal study of school engagement using a multidimensional perspective. Learning and Instruction, 28, 12-23.
Wentzel, K. R., Battle, A., Russell, S. L., & Looney, L. B. (2010). Social supports from teachers and peers as predictors of academic and social motivation. Contemporary educational psychology, 35(3), 193-202.
Wentzel, K. R., Battle, A., Russell, S. L., & Looney, L. B. (2010). Social supports from teachers and peers as predictors of academic and social motivation. Contemporary educational psychology, 35(3), 193-202.
Wilson, T. D. (2000). Human information behavior. Informing science, 3(2), 49-56.
Xerri, M. J., Radford, K., & Shacklock, K. (2018). Student engagement in academic activities: a social support perspective. Higher education, 75(4), 589-605.