بیگلری، الهام، آگهی، حسین (1389). بررسی عوامل موثر بر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات از سوی اعضای هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه، فصلنامهعلوم و فناوری اطلاعات ایران، 26، (1): 44- 29.
پورآتشی، مهتاب، مختارنیا، محمد (1387). بررسی نظرات اعضای هیأت علمی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران پیرامون موانع استفاده از فناوری اطلاعات. علوم کشاورزی ایران، ویژه اقتصاد و توسعه کشاورزی، 18، (39): 205- 197.
خاصه،
علی اکبر، حاتمی، علی (1389). رفتار اطلاعیابی و میزان استفاده اعضای هیئت علمی علوم انسانی از پایگاه های اطلاعاتی مطالعه موردی دانشگاه شیراز، همایش آسیب شناسی علوم انسانی در ایران. صص 284- 261. دسترسی:
http://www.ensani.ir.
زمانی، بی بی عشرت، عبدالهی سید مجید؛ بابادی عکاشه، زهرا؛ سلیمانی، نسیم (1390). مطالعه سطح به کارگیری فناوری اطلاعات توسط استادان دانشگاههای دولتی استان اصفهان بر مبنای الگوی پذیرش مبتنی بر علاقه: یک بررسی تطبیقی، فصلنامهعلوم و فناوری اطلاعات ایران، 26، (3): 593- 571.
سرمد، زهره، بازرگان، عباس؛ حجازی، الهه (1389). روشهای تحقیق در علوم رفتاری، تهران: نشر آگاه، 1389.
سلیمانی، شیلا، موسوی، سیدیعقوب؛ مهری، پریرخ (1390). رابطه بین میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات با عملکرد آموزشی و پژوهشی اعضای هیأت علمی دانشگاه فردوسی مهشد در سال 87-88، فصلنامه علوم و فناوری اطلاعات، 26، (4):781-801.
مجیدی، موسی، رسولی، شهلا (1388). بررسی میزان استفاده از شبکه اینترنت توسط اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت معلم آذربایجان. دانش شناسی (علوم کتابداری اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات)، 2، (4): 49-58.
مهرمحمدی، محمود (1383). بازاندیشیمفهومومدلولانقلابآموزشیدرعصراطلاعاتوارتباطات، برنامهدرسیدرعصرفناوریاطلاعاتوارتباطات، تهران، نشر آییژ.
Adeyemo, Sunday; A (2010). “The Impact of Information and Communication Technology (ICT) on Teaching and Learning of Physics”, International Journal of Educational Research and Technology, 1 (2) , pp. 48- 59.
Al-Ansari, H. (2006). “Internet use by the faculty members of Kuwait University”, The Electronic Library, 24 (6) , pp. 791-803.
Atilgan, D. & Ozlem (Gokkurt) B. (2006). “An Evaluation of Faculty Use of the Digital Library at Ankara University, Turkey”, the Journal of Academic Librarianship, 32 (1) , pp. 86-93.
Cohen, H. A (2010). “Computer mediated communication and publication productivity among faculty in association of Jesuit colleges and universities (AJCU) institutions”. Internet research, 6 (2، 3) , pp. 41-63.
Collis, B. & Mooned J (2002). Flexible Learning in a Digital World: Experiences and Expectations, London: Kogan Page.
Fry & et al (2008). A Hand book of teaching and learning in higher education, London and New York: Rutledge Flamer.
Kirkup, G. and Kirkwood, A. (2005). “Information and communications technologies (ICT) in Higher Education teaching - a tale of gradualism rather than revolution”, Learning, Media and Technology, 30(2) , pp. 185-199.
Saadé, R., Nebebe; F., and Tan, W. (2007). “Viability of the Technology Acceptance Model in multimedia learning environments: A comparative study”, Interdisciplinary Journal of Knowledge and Learning Objects 3, pp.175-184.
Subair, S. K; & Kgangkenna, F (2004). Perception of Researchers in Botswana College of Agricultural (BCA) and Department of Agricultural Research (DAR) Regardings of the 18th. Annual Conference of the Association for International Agricultural and Extension Education, Durban, South Africa, 429-436.
Tezci, E. (2009). Teachers’ effect on ICT use in education: the Turkey sample,
World Conference on Educational Sciences, p. 1286. Available online at:
www.sciencedirect.com
Turab-N. khosi, D & Marshall, S (2009). “Quality management in course development and delivery at the University of the West Indies Distance Education Centre”, Quality Assurance in Education. 17(3) , pp. 264-280.
Yusuf, M. O (2005). “Information and communication technology and education: Analyzing the Nigerian national policy for information technology”, International Education Journal, 6(3) , p.321.
Zaraii zavaraki, E (2004). Uses of Network Communication in Higher Education, Proceeding of ED-MEDIA. World conference on Education Multimedia. Hypermedia and Telecommunications, June. .21-26, 2004, Lugarno, Switzerland.