آیتی، محسن؛ سارانی، هادی (1391). تأثیر روش آموزش از طریق تلفن همراه بر انگیزش و نگرش دانشجویان زبان انگلیسی. فناوری آموزش، 7 (1). 13 – 21.
جمالی زواره، بتول؛ نصر، احمد رضا؛ آرمند، محمد و نیلی، محمدرضا (1388). تبیین معیارهای محتوایی تألیف و تدوین کتابهای درسی دانشگاهی رشتههای علوم تربیتی، مشاوره و روانشناسی. سخن سمت، (21). 31 – 49.
رضایی، عیسی؛ نثری، شبنم (1392). دیدگاه دانشجویان کارشناسی دربارۀ نقش و جایگاه کتابهای درسی الکترونیکی در نظام آموزشی ایران. تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی، 19 (2). 277 – 288.
زینالدینی میمند، زهرا (1385). اصول و معیارهای تدوین محتوای کتاب درسی دانشگاهی بهعنوان راهنمای عمل. کتاب درسی دانشگاهی، ساختار ویژگیها. تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
کافیزاده، منصوره؛ موسیپور، نعمتالله (1385). ویژگیهای کتاب درسی دانشگاهی. کتاب درسی دانشگاهی، ساختار ویژگیها. تهران: سازمان مطالعات و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها ( سمت).
مرتضوی اقدم، پری؛ رحمانی نیشاپور، رویا؛ زارعی زوارکی، اسماعیل و آتشک، محمد (1391). ارزشیابی محتوای آموزش الکترونیکی. فناوری آموزش، 7 (1). 33 – 43.
ملکی، حسن (1381). برنامهریزی درسی (راهنمای عمل). مشهد: پیام اندیشه.
میرزابیگی، علی (1380). برنامهریزی درسی و طرح درس در آموزش رسمی نیروی انسانی. تهران: یسطرون.
میرزابیگی، محمد علی؛ خرازی، سید کمال و موسوی، امین (1388). طراحی الگوی تدوین محتوای الکترونیکی بر اساس رویکرد شناختی برای دروس نظری، با تأکید بر حوزۀ علوم انسانی، در آموزش عالی. مطالعات برنامۀ درسی، 3 (12). 71 – 99.
Reference
Anuradha, K. T.;Usha, H. S. (2006). Use of eBooks in an academic and research environment. Program: Electronic Library and Information Systems, 40(1): 48-62.
Aptara. (2010). EBooks, a Second Look: Assessing the Latest Impact of EBooks on the Publishing Market, Retrieved May 7, 2014, from http://www.bargainbooknews.com/PDF/Aptara_eBookSurvey2.pdf
Carter, D.; Grochowski, P., Lalwani, L., Nicholls, N. and Samuel, S. (2012). E-Textbooks for Engineering Courses (pp. 1-45): Michigan Library Association Academic Libraries.
Cory Tucker, J. (2012). EBook collection analysis: subject and publisher trends. Collection Building, 31(2): 40-47.
Cox, j. (2004). E-books: challenged and opportunities. D-Lib Magazine, 10 (10). Retrieved May 7, 2014, from http://www.dlib.org/dlib/october04/cox/10cox.html
Dennis, A. R.;McNamara, K. O., Morrone, S. and Plaskoff, J. (2011). Improving learning with eTextbooks, retrieved May 7, 2014, from http://www.etexts.iu.edu/files/Improving%20learning%20with%20etextbooks.pdf
Desrosiers, R. E. (1996). Electronic books as teaching supplements. Paper presented at the FIE '96. 26th Annual Conference. 6-9 Nov, Proceedings of Salt Lake City, UT. 3:1419 – 1421.retrieved May 7, 2014, from http://ieeexplore.ieee.org/
Hernon, P.; Hopper, R., Leach, M. R., Saunders, L. L. and Zhang, J. (2006). Ebook Use by Students: Undergraduates in Economics, Literature, and Nursing. The journal of Academic Librarianship, 33(1: 3-13.
Houser, J.; Brattain, K. and Smith, J. S. (2010). etextbook Use and Relationships with Course Performance, Motivation, and Attitudes (pp. 1-34): The Centre for Urban and Multicultural Education. Retrieved May 7, 2014, from http://etexts.iu.edu/files/Use%20of%20Digital%20Course%20Materials%207-15-2010.pdf
Kropman, M.; Schoch, H. P. and Teoh, H. Y. (2004). An experience in e-learning: Using an electronic textbook. Paper presented at the Beyond the comfort zone: Proceedings of the 21st ASCILITE Conferenc,5-8 December. Retrieved May 7, 2014, from http://www.ascilite.org.au/conferences/perth04/procs/pdf/kropman.pdf
McFall, R.;Dershem, H. and Davis, D. (2006). Experiences using a collaborative electronic textbook: Bring-ing the ‘Guide on the Side” home with you. SIGCSE Bulletin, 3(1): 339-343.
McFall, R. (2005). Electronic textbooks that transform how textbooks are used. The electronic library, 23(1): 72 - 81.
Molina, K. (2011). Digital Asset pricing in the Textbook market. Master, Advisor: Tucker, Catherine MIT University
Murray, M. C.; Pérez, J. (2011). E-Textbooks Are Coming: Are We Ready? Issues in Informing Science and Information Technology, 8: 49-60.
Oliveira, S. M. d. (2012). E-textbooks usage by students at Andrews University. Library Management, 33(8/9): 536-560.
Provost. (2012). Internet2 eTextbook Spring 2012 Pilot (pp. 1-40): Cornell University; Indiana University; University of Minnesota; University of Virginia; University of Wisconsin Retrieved May 7, 2014, from. http://etexts.iu.edu/files/eText-Spring-2012-Pilot-Report.pdf
Snowhill, L. (2001). EBooks and their future in academic. D-Lib Magazine, 7(7-8). Retrieved May 7, 2014 from http://www.dlib.org