منابع
استیفایی، سوما (1393). رابطـه بیـن مدیریت دانش و هوش سـازمانی. نشریه پیام آینده، (6)، 31-35.
بورقانی فرهانی، سهیلا؛ آبدارزاده، پدارم و فتوت، بنفشه(1395). اثر فکری بر نوآوری سازمانی با میانجیگری مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در رسانههای نوشتاری. پژوهش های مدیریت منابع سازمانی. ۶ (۱): ۲۳-۴۸.
بیراگل، مارک؛ جیتنز، دریک (1395). ایده استراتژی استارتاپ کارآفرینی ونوآوری.ترجمه سمیه مردمی.
حاضری، افسانه؛ صراف زاده، مریم (1385). مدیریت دانش در دانشگاهها و نقش کتابخانههای دانشگاهی. نما، 5(4)، 5-1.
دهقان نجم، منصور (1388). مدیریت دانش و نقش آن در نوآوری سازمانی، ماهنامه مهندسی خودرو و صنایع وابسته، 1(10)،52-41.
رجبی دانالو، حسن؛ جندقی، غلامرضا (1388). بررسی رابطه بین مدیریت دانش و نوآوری در سازمان (بنگاه های اقتصادی شهر ارومیه)، پایان نامه کار شناسی ارشد، دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت.
رجبی، حسن (1396). بررسی رابطه بین مدیریت دانش و نوآوری در بنگاههای اقتصادی ارومیه. فصلنامه اقتصاد و مالیات، ۱ (۱) :۷۵-۸۰.
علامه، سیدمحسن؛ زارع، سید محسن (1389). بررسی رابطه بین مدیریت دانش، نوآوری و عملکرد سازمانی، سومین کنفرانس ملی خلاقیت شناسی، TRIZ، مهندسی و مدیریت نوآوری در ایران،5-6 آبان ماه، تهران.
غفاری، سعید؛ زنجیردار،
مجید؛ حقدادی،
مریم (1391). مطالعه راهبردی مدیریت دانش درکتابخانههای دانشگاهی شهر اراک.
ماهنامه اطلاعیابی و اطلاع رسانی. 3(26)، 42-35.
فتاحی، رحمت الله (1366). اهمیت و نقش کتابخانه های دانشگاهی و تخصصی در برنامه ریزی آموزشی و پژوهشی - چارچوب یک طرح کلی. مجله جستارهای ادبی ;(2078)، 645-664.
محمدی، داوود (1389). بررسی رابطه بین مدیریت دانش و نوآوری در مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع کرمانشاه، فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی. 43(14)، 43-36.
مصباحی جهرمی، نگارالسادات ؛ ادیب زاده ، مرضیه (1394). تاثیر سیستم مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی. فصلنامه مطالعات دانش شناسی. 2(5)، 25-43.
مکی زاده، فاطمه؛ فرزین یزدی، محبوبه (1394) .شناسایی ابعاد سیستم مدیریت دانش در کتابخانههای عمومی وتحلیل تاثیر آن بر توسعه نو آوری. تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی (پیام کتابخانه). 21(3)، 425-447.
References
Alhammad, F., Al Faori S. & Abu Husan L.S. (2009). Knowledge Sharing In The Jordanian Universities. Journal of Knowledge Management Practice; 10(3), available at. http://www.tlainc.com/articl199.htm
Darroch, J. & McNaughton, R. (2002). Examining the link between knowledge management practices and types of innovation, Journal of Intellectual Capital, 3, 22-210.
Heskett, J.L. (1986). Managing in the Service Economy. Boston, MS: Harvard Business Press.
Huang, Y.H. (2014). Measuring Individual and Organizational Knowledge Activities in Academic Libraries with Multilevel Analysis. The Journal of Academic Librarianship, 40, 436–446
Husted, |K. & Michailova, S. (2002). Diagnosing and fighting knowledge- sharing hostility. Organizational Dynamics. 31(1), 60-73.
Islam, M.A., Agarwal, N.K., & Ikeda, M. (2017). Effect of knowledge management on service innovation in academic libraries. International Federation of Library Associations and Institutions (IFLA). 43(3): 266-281.
Siggaard Jensen, H. (2008). Management and Learning in the Knowledge Society. The Journal of Regional Analysis & Policy. JRAP, 38(2): 130-137.
Qianzhen, C. (2005). The impact of knowledge creation and utilization processes on the effectiveness of innovation. Masters thesis, Concordia University. 2-147.