استراوس، آنسلم، و کوربین، جولیت (1391). اصول روش تحقیق کیفی. ترجمه بیوک محمدی. تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
بناری، فاطمه، و فرجپهلو، عبدالحسین (1397). بررسی نگرش اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز درباره مخزن دانش سازمانی این دانشگاه. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، دوره 33، شماره 3.
برور، محمد (1383). مطالعه و بررسی چگونگی اعمال مدیریت دانش در شرکت منطقهای غرب. موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت. پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی.
پریرخ، مهری، و زاهدی، مهدی (1389). بررسی مخزن سازمانی دانشگاه فردوسی مشهد و سنجش میزان همخوانی آن با معیارهای تخصصی. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، دوره 26، شماره 3.
پریرخ، مهری، و زاهدی، مهدی (1394). چگونگی ارزیابی نرم افزارهای مخزن سازمانی: تجربهای از یک مورد. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، دوره 30، شماره 3.
داستانی، میثم (1397). به کارگیری مخازن سازمانی راهبردی برای ارتقای علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، شماره 18.
داستانی، میثم (1397). وضعیت استفاده از مخازن سازمانی در مراکز آموزش عالی ایران: یک گزارش کوتاه. مجله علم سنجی کاسپین، سال پنجم، شماره اول.
داناییفرد، حسن و اسلامی، آذر (1389). کاربرد نظریه داده بنیاد در عمل: ساخت نظریه بیتفاوتی سازمانی. انتشارات دانشگاه امام صادق، تهران، چاپ اول.
دلاور، علی(1385). مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی. تهران، رشد، چاپ پنجم، ص259.
ذکائی، سعید (1381). نظریه و پژوهش درروشهای کیفی. فصلنامه علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، شماره 17.
رشیدی، کیانوش، و عباسپور، جواد (1397). مقایسه منابع مخازن سازمانی دانشگاههای علوم پزشکی کشور از لحاظ نمایهپذیری و دسترسیپذیری در موتور جستجوی گوگل. پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی، شماره 8.
رضایی، شمسالدین (1396). طراحی مدل درآمدزایی باشگاههای فوتبال ایران: با رویکرد گراندد تئوری. پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، سال ششم، شماره 3.
زاهدی، مهدی (1394). تحلیل عاملهای اثرگذار بر پیادهسازی مخازن سازمانی در دانشگاهها و مراکز علمی بر پایه نظریههای سیستمهای اطلاعاتی. پژوهشنامه کتابداری و اطلاعرسانی، 5 (1).
زاهدی نوقابی، مهدی. (1389). بررسی مخزن سازمانی دانشگاه فردوسی مشهد و سنجش همخوانی آن با معیارهای تخصصی. پایاننامه کارشناسی ارشد، گروه علم اطلاعات و دانششناسی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه فردوسی مشهد.
سرمد، زهره، بازرگان، عباس و حجازی، الهه (1395). روشهای تحقیق در علوم رفتاری. تهران: نشر آگاه.
شریفیراد، شهرزاد؛ شعبانزاد، مریم، و فیاض، سیما (1390). نقش وب معنایی در بازیابی اطلاعات. فصلنامه دانششناسی، سال سوم، شماره 12.
شفیعی، مسعود (1393). ارزیابی فرادادههای سامانه اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد از جنبه قابلیت جستجو، بازیابی و نمایهپذیری اطلاعات. پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه فردوسی مشهد.
شیربگی، ناصر (1396). بازنمایی تجربه دبیران از بد رفتاری مدیران مدارس با استفاده از رویکرد گراندد تئوری. پایاننامه کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی، دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه کردستان.
عربانصاری، مهدی (1393). جایگاه مدیریت اطلاعات در راهبرد امنیت مرزی (با تأکید بر پلیس مرزبانی). فصلنامه دانش انتظامی سیستان و بلوچستان، سال پنجم، شماره 11.
کیمبرلی ای، نئوندورف (1395). راهنمای تحلیل محتوا. ترجمه حامد بخشی و وجیهه جلائیان بخشنده، چاپ اول، انتشارات جهاد دانشگاهی مشهد.
لاجوردی، جلیل، و خسروی بلالمی، محمد (1393). تبیین و ارزیابی الگوی ارتقای بهرهگیری از سیستمهای اطلاعاتی. مطالعات مدیریت راهبردی، شماره 20.
مردانی. حمید (2014). بررسی عوامل مؤثر بر توسعه سیستم مدیریت دانش (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ـ خوزستان، اهواز). توسعه اجتماعی، شماره 8.
مقدمراد، سهیلا (1397). نقش کتابداران در ایجاد مخزن سازمانی: مورد مطالعه دانشگاه تهران. پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه تهران.
منصوریان، یزدان (1386). گراندد تئوری چیست و چه کاربردی دارد؟. ارائه شده در همایش چالشهای علم اطلاعات، دانشگاه اصفهان.
نوری میسا، ریحانه، و حسنزاده، محمد (1394). تعیین عناصر تشکیل دهنده مخزن دانش سازمانی در دانشگاههای کشور و ارائه یک چارچوب مفهومی. پژوهشنامه کتابداری و اطلاعرسانی، شماره 5.
References
Abrizah, A., Noorhidawati, A. & Kira.K. (2010). Global visibility of Asian universities’ open access institutional repositories. Malaysian Journal of Library and Information Science, 15 (3): 53-73.
Arlitsch, K., & O'Brien, P. S. (2012). Invisible institutional repositories: Addressing the low indexing ratios of IRs in Google Scholar. Library Hi Tech, 30(1), 60-81.
Bamigbola, A. A. (2014). Surveying attitude and use of institutional repositories (IRS) by faculty in agriculture disciplines: A case study. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 147 (2014), 505- 509.
Björk, B.C., Welling, P., Laakso, M., Majlender, P., Hedlund, T., & Guðnason GJPo. (2015). Open access to the scientific journal literature: situation. PLoS One, 5(6), e11273.
Campell-meine, J. (2008). Case studies on institutional repository development: creating narratives for project management and assessment. Doctoral dissertation, University of Hawaii.
Cohen D., & Crabtree, B. (2006). Qualitative research guidelines project. http://www.qualres.org/HomeSemi-3629.html
Creswell, J.W. (2009). Research design: Qualitative and, mixed method approach, Second edition. Sag Publication London.
Chandra, R., Nugroho, A. P., & Saleh, F. (2015). Evaluating open access paper repository in higher education for Asean region. International Conference on Internet Studies, August 16-17, 2014, Singapore. https://arxiv.org/ftp/arxiv/papers/1502/1502.04069.pdf
Donovan, J. M., & Watson, C. A. (2011). Citation advantage of open access legal scholarship. Law Library Journal, 103, 553.
Eisenhardt, K. M. (1989). Building theories from case study research. Academy of Management Review, 14(4), 532-550.
Fan, W. (2015). Contribution of the institutional repositories of the Chinese Academy of Sciences to the webometric indicators of their home institutions. Scientometrics, 105(3), 1889-909.
Gargouri, Y., Hajjem, C., Larivière, V., Gingras, Y., Carr, L., Brody, T., & Harnad, S. (2010). Self-selected or mandated, open access increases citation impact for higher quality research. PLoS One, 5(10), e13636. http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0013636
García, J., Amescua, A., Sánchez, M. I., & Bermón, L. (2011). Design guidelines for software processes knowledge repository development. Information and Software Technology, 53(8), 834-850.
Harnad, S., Brody, T., Vallieres, F., Carr, L., Hitchcock, S., Gingras, Y., ... & Hilf, E. R. (2008). The access/impact problem and the green and gold roads to open access: An update. Serials Review, 34(1), 36-40.
Johnson, B., &Christensen, L. (2008). Educational research: Quantitative, qualitative and mixed approaches. 3rd edition, Los Angeles, Sage publication.
Kyriaki-Manessi, D., A. Koulouris, G., Giannakopoulos, S., & Zervos. (2013). Exploratory research regarding faculty attitudes towards the institutional repository and self-archiving. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 73: 777-784.
Laudon, K. C., & Laudon, J. P. (2011). Management Information Systems: Managing the Digital Firm (12th Ed.). Upper Saddle River, New Jersey: Pearson Prentice Hall.
Lee, J., Burnett, G., Vandergrift, M., Baeg, J. H., & Morris, R. (2015). Availability and Accessibility in an Open Access Institutional Repository: A Case Study. Information Research, 20(1), n1.
Liauw, T.T., & Genoni, P. (2017). A Different Shade of Green: A Survey of Indonesian Higher Education Institutional Repositories. Journal of Librarianship and Scholarly Communication, 4(General Issue), eP 2136.
Lynch, C. (2015). Institutional repositories: essential infrastructure for scholarship in the digital age. ARL Bimonthly Report, 226, United States, February 2003.
Palmer, C., Teffeau, L., & Newton, M. (2008). Identifying Factors of Success in CIC Institutional Repository Development - Final Report. http://hdl.handle.net/2142/8981
Politronieri, E., Morciano, C., Niglio, T., Sellitri, C., & Solimini, R. (2010). Setting-up an institutional repository at the Italian National Institute of Health: Survey results. 10th Conference of Medical and Health Libraries, Cluj, Romania
Probets, S., & Jenkins, C. (2006). Documentation for institutional repositories. Learned Publishing-ALPSP Bulletin, 19(1), 57-72.
Kotler, P., & Armstrong, G. (2010). Principles of marketing. Pearson education. p. 122.
Shields, P., & Rangarjan, N. (2013).
A playbook for research methods: integrating conceptual frameworks and project management. Stillwater, OK: New ForumsPress.
ISBN 9781581072471.
Straus, A. and Corbin, J. (2008). Basic of qualitative research: Techniques and procedures for developing grounded theory. Third Edition, Los Angeles: stage publication, p. 156.
Zervas, M. Kounoudes, A. Artemi, P., & Giannoulakis, S. (2019). Next generation institutional repositories: The case of the CUT institutional repository KTISIS. Procedia Computer Science, 146 (2019) 84–93.