اسماعیلی، مریم (1397). بررسی اپلیکیشنهای کتابخوانی فیدیبو، طاقچه و آمازون. کتابدار 2.0، 4(2). http://lib2mag.ir/9737
امیدوار، عاطفه (1393). ارائه چارچوبی برای استقرار بازاریابی مبتنی بر ایمیل در کسبوکارهای الکترونیک. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید بهشتی، تهران.
جواهری، مریم؛ توفیقی، پیمان؛ چیتسازیان، علی؛ سلمانی، رقیه (1394). نقش دیجیتال مارکتینگ بر کاهش هزینه تبلیغات و جایگاه آن در جذب مشتری، اولین کنفرانس بینالمللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم، رشت، دی 2. رشت.
حاجیزاده، ابراهیم و اصغری، محمد (1390). روشها و تحلیلهای آماری با نگاه به روش تحقیق در علوم زیستی و بهداشتی (به همراه راهنمای SPSS). تهران: جهاد دانشگاهی.
حسینیفرد، سیدمجتبی و هیزجی، محمد (1397). راهبری رقابت: گامبهگام با مدیریت استراتژیک. قم: دانشگاه حضرت معصومه (س).
حیدرزاده، کامبیز؛ کوکبی، راضیه؛ خیری، بهرام (1401). ارائه مدلی برای بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال. آیندهپژوهی مدیریت، 33(129)، 24-42. https://doi.org/10.30495/jmfr.2022.20719
خسروی لقب، زهره؛ سیاوشی، رضا و بصیر، لیلا (1401). بررسی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مصرفکننده (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجیکالا. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(12)، 21-42. https://doi.org/10.22108/nmrj.2022.132236.2635
رجوعی، مرتضی، عزت زاده، مستوره و سعیدی، سمیه (1394). تحلیل عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی در فروش کتب الکترونیک. تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی، 49(2)، 255-275. https://doi.org/10.22059/jlib.2015.56986
زمانی، حسین؛ نعامی، عبداله؛ حمدی، کریم (1401). طراحی الگوی بازاریابی محتوایی برای افزایش قصد خرید در بازاریابی دیجیتال. مدیریت بازرگانی، 14(2)، 354-376. https://doi.org/10.22059/jibm.2021.332652.4222
زیدی، فاطمه، مقدمنیا، الهام (1401). بررسی تأثیر هوش مصنوعی و CRM بر عملکرد فروش مدل بلوغ بازاریابی در بازارهای الکترونیکی B2B. سیزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران، 25 اسفند 1401: تهران.
سعیدی، سمیه (1392). تحلیل عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی وب در فروش کتب الکترونیک. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه بینالمللی امام رضا (ع)، مشهد.
صفوی، زینب؛ غائبی، امیر؛ برادر، رویا (1401). طراحی مدل تعامل کاربران با برنامههای کتابخوان الکترونیکی. کتابداری و اطلاعرسانی، 25(2)، 34-61. https://doi.org/10.30481/lis.2022.315806.1910
مطهری، محمد (1397). نگرش کاربران گوشیهای هوشمند نسبت به تبلیغات موبایلی. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه خوارزمی، تهران.
ملکی، محمدحسن؛ محقر، فاطمه؛ کریمی دستجردی، داود (1389). تدوین و ارزیابی استراتژیهای سازمانی با به کارگیری مدل SWOT و فرایند تحلیل شبکهای ANP: مطالعه موردی شرکت تولیدکننده لوازم بهداشتی و پزشکی. مدیریت فرهنگ سازمانی، 8(21)، 159- 176.
نخعی کمالآبادی، عیسی؛ امیرآبادی، محمد؛ محمدیپور، هیرش (1389). انتخاب استراتژی بهینه بر اساس تحلیل SWOT و روش تحلیل شبکهای (ANP): مطالعه موردی شرکت پتروشیمی اراک. مدیریت صنعتی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، 5(11)، 21- 34.
References
Bergset, L. & Fichter, K. (2015). Green start-ups– a new typology for sustainable entrepreneurship and innovation research. Journal of Innovation Management, 3(3), 118-144. https://doi.org/10.24840/2183-0606_003.003_0009.
Esmaeili, M. (2018). Review of Fidibo, Taqcheh and Amazon reading applications. Kitābdār-i 2.0, 4(2), http://lib2mag.ir/9737. (In Persian)
Heydarzadeh, K. Kokabi, R. & Kheiri, B. (2022). Providing a model for inbound and outbound marketing in digital marketing. Journal of Future Management, 33(2), 24-42. DOI: 10.30495/jmfr.2022.20719. (In Persian)
HosseiniFard, M. & Hizeji, M. (2018). Competitive management: step by step with strategic management. Qom: Hazrat-e Masoumeh University. (In Persian)
Huang, L. C., Shiau, W. L. & Lin, Y. H. (2017). What factors satisfy e-book store customers? Development of a model to evaluate e-book user behavior and satisfaction. Internet Research, 27(3), 563-585. https://doi.org/10.1108/IntR-05-2016-0142.
Khosravilaghab, Z., Siavashi, R. & Basir, L. (2022). The effects of digital marketing on consumers’ buying behavior (case study: Customers of the Digikala online store).
New Marketing Research Journal, 12(2), 21-42.
https://doi.org/10.22108/nmrj.2022.132236.2635. (In Persia)
Levy, S. & Gvili, Y. (2015). How Credible is E-Word of Mouth Across Digital-Marketing Channels? The Roles of Social Capital, Information Richness, and Interactivity. Journal of Advertising Research, 55(1), 59-105. https://doi.org/10.2501/JAR-55-1-095-109.
Maleki, M., Mohaghar, F. & Karimi Dastjerdi, D. (2010). Using the Analytic Network Process (ANP) in SWOT for determining and evaluating the organizational strategies. Organizational Culture Management, 8(21), 159-175. (In Persian)
Nakhaei KamalAbadi, I., AmirAbadi, M. & Mohamadipour, H. (2010). Choosing the optimal strategy based on SWOT analysis and the Network Analysis Process (ANP) method (case study: Arak Petrochemical Company), Industrial Management, Faculty of Human Sciences, Islamic Azad University, Sanandaj branch, 5(11), 21-34. (In Persian)
Natika, P., & Dipti, A. (2019). A comparative study of application effectiveness between digital and social media marketing for sustainability of start-ups. International Journal of Business Insights & Transformation, 12)2(, 50-54.
Ramezani, E., Rajabzadeh Ghatari, A., Baradaran, V. & Shoar, M. (2022) Modeling of electronic word of mouth marketing with emphasis on customer behavior and business improvement.
Organizational Resources Management Researchs, 11(4), 25-45.
http://dorl.net/dor/20.1001.1.22286977.1400.11.4.4.3. (In Persian)
Rojuee, M., Ezzatzadeh, M. & Saeedi, S. (2015). Analyzing factors affecting on internet marketing success in selling e-books.
Academic Librarianship and Information Research, 49(2), 255-275.
https://doi.org/10.22059/jlib.2015.56986. (In Persian)
Safavi, Z. & Ghaebi, A. & Baradar, R. (2022). Designing a model for user interaction with e-reader applications. Library and Information Sciences, 25(2), 34-61. https://doi.org/10.30481/lis.2022.315806.1910. (In Persian)
Springs, Palm (2018). Qualitative study of digital marketing solutions for employed workers. International Journal of Engineering & Science Invention, 7(9), 58-66.
Zamani, H., Naami, A. & Hamdi, K. (2022). Designing a Content Marketing Template to Increase Purchase Intention in Digital Marketing. Journal of Business Management, 14(2), 354-376. https://doi.org/10.22059/jibm.2021.332652.4222. (In Persian)