ا
-
ارزیابی
ارزیابی پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج) بر اساس مقیاس درگیری کاربران (UES) [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 1-29]
-
استعدادیابی
الگوی کشف استعداد برای کتابداران کتابخانه های دانشگاهی [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 33-46]
-
اشاعه و انتقال دانش
بررسی رابطه مدیریت دانش با نوآوری خدمات در کتابخانههای دانشگاهی [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 99-114]
-
اطلافرینی
ارائۀ الگوی نقش آفرینی کتابداران در اطلافرینی کاربران کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 69-85]
-
اکتساب دانش
نگاشت شناختی فازی عوامل مؤثّر بر موفقیّت اکتساب دانش سازمانی خبرگان [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 113-131]
-
الگو
شناسایی ذهنیتهای کتابداران دانشگاهی در مورد خودرهبری سازمانی و ارائه الگو. [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 58-76]
-
الگو
ارائۀ الگوی نقش آفرینی کتابداران در اطلافرینی کاربران کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 69-85]
-
انگیزش
رابطه فلات شغلی (محتوایی و ساختاری) با رضایت شغلی و تعهد سازمانی و نقش میانجی انگیزه درونی کتابداران کتابخانه های دانشگاهی [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 51-67]
ب
-
بازیابی اطلاعات
ارائۀ الگوی نمایهسازی تصاویر بر اساس موتورهای جستجو در بازیابی تصاویر نمایه شده مبتنی برمتن و مبتنی بر محتوا [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 47-67]
-
بدرفتاری علمی
مفهومسازی سایهنویسی: نگاهی به بدرفتاریهای علمی در بافت آموزش عالی ایران [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 13-38]
پ
-
پایاننامه
تحلیل عوامل موثر بر بروندادهای علمی محققان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و ترسیم شبکه همتالیفی بر اساس اطلاعات پایگاه اسکوپوس (1989-2019) [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 115-134]
-
پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج)
ارزیابی پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج) بر اساس مقیاس درگیری کاربران (UES) [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 1-29]
-
پیشرانها
شناسایی روندها و نیروهای پیشران موثر بر کتابخانههای دانشگاهی [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 39-57]
ت
-
تبدیل دانش ضمنی به صریح
نگاشت شناختی فازی عوامل مؤثّر بر موفقیّت اکتساب دانش سازمانی خبرگان [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 113-131]
-
تجربهکاربر
ارزیابی پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج) بر اساس مقیاس درگیری کاربران (UES) [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 1-29]
-
تجربه کاربر
تعریف «نیازهای روانشناختی بنیادین» کاربر در استفاده از محصولات تعاملی و شناسایی مولفههای آن [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 39-57]
-
تحلیل رگرسیون
تحلیل عوامل موثر بر بروندادهای علمی محققان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و ترسیم شبکه همتالیفی بر اساس اطلاعات پایگاه اسکوپوس (1989-2019) [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 115-134]
-
تسهیم دانش ضمنی
بررسی نقش مولفه های رهبری و فرهنگ سازمانی بر تسهیم دانش ضمنی کارکنان کتابخانه های دانشگاه های دولتی ایران [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 87-106]
-
تصویر یابی الکترونیکی
ارائۀ الگوی نمایهسازی تصاویر بر اساس موتورهای جستجو در بازیابی تصاویر نمایه شده مبتنی برمتن و مبتنی بر محتوا [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 47-67]
-
تعامل در وب
تعیین مؤلفههای رابط کاربر - وب سایت موثر بر تعامل در وب(مورد مطالعه کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 77-93]
-
تعهد سازمانی
رابطه فلات شغلی (محتوایی و ساختاری) با رضایت شغلی و تعهد سازمانی و نقش میانجی انگیزه درونی کتابداران کتابخانه های دانشگاهی [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 51-67]
-
تولیدات علمی ایران
تحلیل روابط میانرشتهای فناوریهای نانو، زیستی، اطلاعات و شناختی با تکنیک هماستنادی [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 77-95]
چ
-
چارچوب هستیشناسی
مطالعه روشهای ایجاد هستیشناسی: شناسایی مولفهها و ویژگیها بر مبنای تحلیل پژوهشهای انجام شده [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 13-39]
خ
-
خودکارآمدیتحصیلی
بررسی رابطه متغیرهای چندگانه (مطلوبیت اجتماعی، هنجارهای ذهنی، خودکارآمدی تحصیلی، احتمال سرقت علمی، دانش سرقت علمی، هدف، فشار، مدیریت زمان، ریسک) با سرقت علمی در بین دانشجویان [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 31-50]
د
-
دانش خبرگان
نگاشت شناختی فازی عوامل مؤثّر بر موفقیّت اکتساب دانش سازمانی خبرگان [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 113-131]
-
دانش ضمنی
نگاشت شناختی فازی عوامل مؤثّر بر موفقیّت اکتساب دانش سازمانی خبرگان [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 113-131]
-
درگیریکاربران
ارزیابی پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج) بر اساس مقیاس درگیری کاربران (UES) [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 1-29]
ذ
-
ذهنیت
شناسایی ذهنیتهای کتابداران دانشگاهی در مورد خودرهبری سازمانی و ارائه الگو. [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 58-76]
ر
-
رابط کاربر - وب سایت
تعیین مؤلفههای رابط کاربر - وب سایت موثر بر تعامل در وب(مورد مطالعه کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 77-93]
-
رضایت شغلی
رابطه فلات شغلی (محتوایی و ساختاری) با رضایت شغلی و تعهد سازمانی و نقش میانجی انگیزه درونی کتابداران کتابخانه های دانشگاهی [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 51-67]
-
رهبری سازمانی
بررسی نقش مولفه های رهبری و فرهنگ سازمانی بر تسهیم دانش ضمنی کارکنان کتابخانه های دانشگاه های دولتی ایران [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 87-106]
-
روش دیمتل
ارائه مدلی برای بهبود خدمات کتابخانهها با استفاده از روش دیمتل مورد مطالعه: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شیراز [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 101-122]
-
روش طراحی هستیشناسی
مطالعه روشهای ایجاد هستیشناسی: شناسایی مولفهها و ویژگیها بر مبنای تحلیل پژوهشهای انجام شده [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 13-39]
-
روشهای هستان نگاری
مطالعه روشهای ایجاد هستیشناسی: شناسایی مولفهها و ویژگیها بر مبنای تحلیل پژوهشهای انجام شده [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 13-39]
-
روندها
شناسایی روندها و نیروهای پیشران موثر بر کتابخانههای دانشگاهی [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 39-57]
س
-
سایهنویس
مفهومسازی سایهنویسی: نگاهی به بدرفتاریهای علمی در بافت آموزش عالی ایران [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 13-38]
-
سرقت علمی
بررسی رابطه متغیرهای چندگانه (مطلوبیت اجتماعی، هنجارهای ذهنی، خودکارآمدی تحصیلی، احتمال سرقت علمی، دانش سرقت علمی، هدف، فشار، مدیریت زمان، ریسک) با سرقت علمی در بین دانشجویان [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 31-50]
ش
-
شناسایی مجرای تهیه و تامین اطلاعات
بررسی نیازاطلاعاتی مدیران گروههای آموزشی دانشکدههای کمیسیون علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس. [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 93-112]
-
شناسایی منابع اطلاعاتی
بررسی نیازاطلاعاتی مدیران گروههای آموزشی دانشکدههای کمیسیون علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس. [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 93-112]
ط
-
طراحی تعاملی
تعیین مؤلفههای رابط کاربر - وب سایت موثر بر تعامل در وب(مورد مطالعه کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 77-93]
ع
-
علمسنجی
تحلیل روابط میانرشتهای فناوریهای نانو، زیستی، اطلاعات و شناختی با تکنیک هماستنادی [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 77-95]
ف
-
فراترکیب
مطالعه روشهای ایجاد هستیشناسی: شناسایی مولفهها و ویژگیها بر مبنای تحلیل پژوهشهای انجام شده [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 13-39]
-
فرهنگ سازمانی
بررسی نقش مولفه های رهبری و فرهنگ سازمانی بر تسهیم دانش ضمنی کارکنان کتابخانه های دانشگاه های دولتی ایران [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 87-106]
-
فلاتزدگی شغلی
رابطه فلات شغلی (محتوایی و ساختاری) با رضایت شغلی و تعهد سازمانی و نقش میانجی انگیزه درونی کتابداران کتابخانه های دانشگاهی [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 51-67]
-
فناوری اطلاعات
ارائهی مدل ارتباطی فناوری اطلاعات با مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در کارکنان دانشگاه فرهنگیان [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 85-100]
-
فناوریهای همگرا
تحلیل روابط میانرشتهای فناوریهای نانو، زیستی، اطلاعات و شناختی با تکنیک هماستنادی [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 77-95]
ق
-
قیمت گذاری کتاب الکترونیکی
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر قیمت نهایی کتاب الکترونیکی کودکان و نوجوانان از دیدگاه ناشران [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 13-33]
ک
-
کارآفرینی اطلاعاتی
ارائۀ الگوی نقش آفرینی کتابداران در اطلافرینی کاربران کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 69-85]
-
کاربرد و استفاده دانش
بررسی رابطه مدیریت دانش با نوآوری خدمات در کتابخانههای دانشگاهی [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 99-114]
-
کتابخانه مرکزی دانشگاه شیراز
ارائه مدلی برای بهبود خدمات کتابخانهها با استفاده از روش دیمتل مورد مطالعه: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شیراز [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 101-122]
-
کتابخانههای دانشگاهی
شناسایی ذهنیتهای کتابداران دانشگاهی در مورد خودرهبری سازمانی و ارائه الگو. [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 58-76]
-
کتابخانههای دانشگاهی
ارائه مدلی برای بهبود خدمات کتابخانهها با استفاده از روش دیمتل مورد مطالعه: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شیراز [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 101-122]
-
کتابخانههای دانشگاهی
شناسایی روندها و نیروهای پیشران موثر بر کتابخانههای دانشگاهی [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 39-57]
-
کتابخانه های مرکزی
ارائۀ الگوی نقش آفرینی کتابداران در اطلافرینی کاربران کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 69-85]
-
کتابداران دانشگاه های دولتی ایران
بررسی نقش مولفه های رهبری و فرهنگ سازمانی بر تسهیم دانش ضمنی کارکنان کتابخانه های دانشگاه های دولتی ایران [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 87-106]
-
کتابداران دانشگاهی
شناسایی ذهنیتهای کتابداران دانشگاهی در مورد خودرهبری سازمانی و ارائه الگو. [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 58-76]
-
کتابداران کتابخانه های دانشگاهی
الگوی کشف استعداد برای کتابداران کتابخانه های دانشگاهی [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 33-46]
-
کسب و خلق دانش
بررسی رابطه مدیریت دانش با نوآوری خدمات در کتابخانههای دانشگاهی [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 99-114]
-
کسبوکار اطلاعاتی
ارائۀ الگوی نقش آفرینی کتابداران در اطلافرینی کاربران کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 69-85]
-
کسبوکار پایاننامه و مقالهنویسی
مفهومسازی سایهنویسی: نگاهی به بدرفتاریهای علمی در بافت آموزش عالی ایران [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 13-38]
-
کشف استعداد
الگوی کشف استعداد برای کتابداران کتابخانه های دانشگاهی [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 33-46]
-
کلید واژه ها: " جلدسازی"
بررسی ویژ گی جلد نسخه های خطی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 107-127]
-
کلیدواژهها: خودرهبری سازمانی
شناسایی ذهنیتهای کتابداران دانشگاهی در مورد خودرهبری سازمانی و ارائه الگو. [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 58-76]
-
کلید واژهها: کتابخانه های دانشگاهی
الگوی کشف استعداد برای کتابداران کتابخانه های دانشگاهی [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 33-46]
-
کودک و نوجوان
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر قیمت نهایی کتاب الکترونیکی کودکان و نوجوانان از دیدگاه ناشران [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 13-33]
-
کیفیت خدمات
ارائه مدلی برای بهبود خدمات کتابخانهها با استفاده از روش دیمتل مورد مطالعه: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شیراز [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 101-122]
م
-
مدل ارتباطی
ارائهی مدل ارتباطی فناوری اطلاعات با مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در کارکنان دانشگاه فرهنگیان [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 85-100]
-
مدل سروکوال
ارائه مدلی برای بهبود خدمات کتابخانهها با استفاده از روش دیمتل مورد مطالعه: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شیراز [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 101-122]
-
مدیر گروه آموزشی
بررسی نیازاطلاعاتی مدیران گروههای آموزشی دانشکدههای کمیسیون علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس. [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 93-112]
-
مدیریت دانش
بررسی رابطه مدیریت دانش با نوآوری خدمات در کتابخانههای دانشگاهی [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 99-114]
-
مدیریت دانش
ارائهی مدل ارتباطی فناوری اطلاعات با مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در کارکنان دانشگاه فرهنگیان [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 85-100]
-
مشتری سایهنویسی
مفهومسازی سایهنویسی: نگاهی به بدرفتاریهای علمی در بافت آموزش عالی ایران [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 13-38]
-
مطالعۀ بافتی
مفهومسازی سایهنویسی: نگاهی به بدرفتاریهای علمی در بافت آموزش عالی ایران [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 13-38]
-
موتورهای کاوش
ارائۀ الگوی نمایهسازی تصاویر بر اساس موتورهای جستجو در بازیابی تصاویر نمایه شده مبتنی برمتن و مبتنی بر محتوا [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 47-67]
-
میانرشتگی
تحلیل روابط میانرشتهای فناوریهای نانو، زیستی، اطلاعات و شناختی با تکنیک هماستنادی [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 77-95]
ن
-
ناشران الکترونیکی
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر قیمت نهایی کتاب الکترونیکی کودکان و نوجوانان از دیدگاه ناشران [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 13-33]
-
نشر الکترونیکی
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر قیمت نهایی کتاب الکترونیکی کودکان و نوجوانان از دیدگاه ناشران [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 13-33]
-
نگاشت شناختی فازی
نگاشت شناختی فازی عوامل مؤثّر بر موفقیّت اکتساب دانش سازمانی خبرگان [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 113-131]
-
نمایهسازی متنی تصاویر
ارائۀ الگوی نمایهسازی تصاویر بر اساس موتورهای جستجو در بازیابی تصاویر نمایه شده مبتنی برمتن و مبتنی بر محتوا [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 47-67]
-
نمایهسازی محتوایی تصاویر
ارائۀ الگوی نمایهسازی تصاویر بر اساس موتورهای جستجو در بازیابی تصاویر نمایه شده مبتنی برمتن و مبتنی بر محتوا [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 47-67]
-
نوآوری خدمات
بررسی رابطه مدیریت دانش با نوآوری خدمات در کتابخانههای دانشگاهی [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 99-114]
-
نیاز
تعریف «نیازهای روانشناختی بنیادین» کاربر در استفاده از محصولات تعاملی و شناسایی مولفههای آن [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 39-57]
-
نیاز اطلاعاتی
بررسی نیازاطلاعاتی مدیران گروههای آموزشی دانشکدههای کمیسیون علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس. [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 93-112]
-
نیازهای روانشناختی بنیادین انسان
تعریف «نیازهای روانشناختی بنیادین» کاربر در استفاده از محصولات تعاملی و شناسایی مولفههای آن [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 39-57]
-
نیازهای روانشناختی بنیادین کاربر
تعریف «نیازهای روانشناختی بنیادین» کاربر در استفاده از محصولات تعاملی و شناسایی مولفههای آن [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 39-57]
و
-
واژگان کلیدی: هماستنادی
تحلیل روابط میانرشتهای فناوریهای نانو، زیستی، اطلاعات و شناختی با تکنیک هماستنادی [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 77-95]
-
واژههای کلیدی: آیندهپژوهی
شناسایی روندها و نیروهای پیشران موثر بر کتابخانههای دانشگاهی [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 39-57]
-
واژههای کلیدی: علمسنجی
تحلیل عوامل موثر بر بروندادهای علمی محققان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و ترسیم شبکه همتالیفی بر اساس اطلاعات پایگاه اسکوپوس (1989-2019) [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 115-134]
-
وب سایت کتابخانه ملی ایران
تعیین مؤلفههای رابط کاربر - وب سایت موثر بر تعامل در وب(مورد مطالعه کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 54، شماره 4، 1399، صفحه 77-93]
-
وزارت علوم-تحقیقات و فناوری
الگوی کشف استعداد برای کتابداران کتابخانه های دانشگاهی [دوره 54، شماره 3، 1399، صفحه 33-46]
-
وُس ویوور
تحلیل عوامل موثر بر بروندادهای علمی محققان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و ترسیم شبکه همتالیفی بر اساس اطلاعات پایگاه اسکوپوس (1989-2019) [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 115-134]
ه
-
هدف موقعیتی علمی
بررسی رابطه متغیرهای چندگانه (مطلوبیت اجتماعی، هنجارهای ذهنی، خودکارآمدی تحصیلی، احتمال سرقت علمی، دانش سرقت علمی، هدف، فشار، مدیریت زمان، ریسک) با سرقت علمی در بین دانشجویان [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 31-50]
-
همنویسندگی
تحلیل عوامل موثر بر بروندادهای علمی محققان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و ترسیم شبکه همتالیفی بر اساس اطلاعات پایگاه اسکوپوس (1989-2019) [دوره 54، شماره 1، 1399، صفحه 115-134]
-
هنجارهایذهنی
بررسی رابطه متغیرهای چندگانه (مطلوبیت اجتماعی، هنجارهای ذهنی، خودکارآمدی تحصیلی، احتمال سرقت علمی، دانش سرقت علمی، هدف، فشار، مدیریت زمان، ریسک) با سرقت علمی در بین دانشجویان [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 31-50]
ی
-
یادگیری سازمانی
ارائهی مدل ارتباطی فناوری اطلاعات با مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در کارکنان دانشگاه فرهنگیان [دوره 54، شماره 2، 1399، صفحه 85-100]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد