نویسنده = فاطمه فهیم نیا
تعداد مقالات: 14
1. مطالعه روش‌های ایجاد هستی‌شناسی: شناسایی مولفه‌ها و ویژگی‌ها بر مبنای تحلیل پژوهش‌های انجام شده

دوره 54، شماره 1، بهار 1399، صفحه 13-39

هدی هماوندی؛ فاطمه فهیم نیا؛ مریم ناخدا؛ ملوک السادات حسینی بهشتی


2. بررسی مقایسه‌ای مدل‌های بازاریابی محتوایی از نظر مراحل و فرآیند اجراء

دوره 52، شماره 1، بهار 1397، صفحه 83-100

زهرا ناصری؛ علیرضا نوروزی؛ فاطمه فهیم نیا


3. شبکه ی ارتباط علمی پژوهشگران دانشگاه تهران چگونه است

دوره 51، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 13-36

فاطمه فهیم نیا؛ سپیده فهیمی فر


4. مولفه های مطلوبیت مصرف کنندگان پایگاه های اطلاعاتی

دوره 51، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 1-26

مهشید التماسی؛ فاطمه فهیم نیا؛ مریم ناخدا؛ محمد حسنزاده؛ محسن نظری


6. خودکارآمدی سواد اطلاعاتی: چارچوب مفهومی‌ و زمینۀ پژوهشی

دوره 49، شماره 1، بهار 1394، صفحه 1-22

حمید کشاورز؛ علی شعبانی؛ فاطمه فهیم نیا


7. نقش فرهنگ دانش در اثربخشی فرایندهای مدیریت دانش مورد مطالعه: یک سازمان دانش‌بنیان

دوره 48، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 325-345

میترا دیلمقانی؛ قاطمه فهیم نیا؛ محمد ابویی اردکان؛ غلامرضا فدایی


8. سنجش معیارهای ارزیابی و تولید کتاب‌های گویا از دیدگاه کاربران

دوره 48، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 159-182

مریم چهرقانی؛ فاطمه فهیم نیا؛ نادر نقشینه


9. مشاغل نوین مبتنی بر فناوری‌های اطلاعات برای فارغ‌التحصیلان علوم اطلاعات و دانش‌شناسی در عصر حاضر

دوره 47، شماره 3، پاییز 1392، صفحه 229-250

رحیم شهبازی؛ فاطمه فهیم نیا؛ رضوان حکیم‌زاده


10. شناخت فرهنگ‌دانشی:مطالعه موردی پژوهشگران حوزه امنیت رایانه

دوره 46، شماره 1، بهار 1391، صفحه 33-58

میترا دیلمقانی؛ فاطمه فهیم نیا


12. چشم اندازی بر مبانی نظری مصورسازی حوزه دانش

دوره 45، شماره 3، پاییز 1390، صفحه 13-37

رسول زوارقی؛ غلامرضا فدایی؛ فاطمه فهیم نیا