نمایه نویسندگان

ا

  • اسدی، سعید وضعیت توانمندسازی روانشناختی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی تهران و رابطه آن با منابع خودکارآمدی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • امین یزدی، سید امیر واکاوی انواع هویت در داستان‏های نوجوانان بر اساس نظریه روانی- اجتماعی اریکسون [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 13-32]
  • انصاری، نسیم بررسی تأثیر اطلاع‌درمانی غیرحضوری بر کاهش میزان اختلالات اضطرابی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]

ب

  • بیگدلی، زاهد بررسی وضعیت مدیریت دانش شخصی کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز بر اساس مدل اوری [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • بهرامیان، راضیه بررسی تأثیر اطلاع‌درمانی غیرحضوری بر کاهش میزان اختلالات اضطرابی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • بهرامی نیا، سارا ارزیابی عملکرد کتابخانه های دانشگاه رازی با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]

پ

  • پناهی، سهیلا بررسی تأثیر اطلاع‌درمانی غیرحضوری بر کاهش میزان اختلالات اضطرابی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]

ح

  • حجازی، سمانه نقش سواد فناوری اطلاعات و ارتباط (ICTL) بر یادگیـری خود راهبر در سازمان‌های دولتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]
  • حسینی، وجیهه واکاوی انواع هویت در داستان‏های نوجوانان بر اساس نظریه روانی- اجتماعی اریکسون [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 13-32]
  • حسن زاده، محمد تاثیر دیجیتال‌سازی مجموعه کتابخانه‌های دانشگاهی بر اثربخشی سازمانی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • حمدی پور، افشین بررسی رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان بر اساس بعد تعامل نظریۀ تغییر بنیادین: مطالعه موردی دانشجویان جدیدالورود کارشناسی دانشکدۀ علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه تبریز [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • حمدی پور، افشین تحلیل نقش الگوها بر رفتار مطالعه دانشجویان دانشگاه تبریز براساس نظریه یادگیری مشاهده ای بندورا [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]

خ

  • خادمی زاده، شهناز بررسی وضعیت مدیریت دانش شخصی کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز بر اساس مدل اوری [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • خاصه، علی اکبر ارزیابی کاربردپذیری شهودی وب‌سایت موبایلی کتابخانه‌های دانشگاهی ایران و مقایسه با کتابخانه‌های‌‌ دانشگاه‌های برتر جهان [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]

د

  • دیلمقانی، میترا شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر یادگیری سازمانی با استفاده از تکنیک دلفی فازی، مطالعه موردی: یک مرکز تحقیقاتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]

ر

  • رضایی، فاطمه سادات شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر یادگیری سازمانی با استفاده از تکنیک دلفی فازی، مطالعه موردی: یک مرکز تحقیقاتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]
  • رمضان، مجید شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر یادگیری سازمانی با استفاده از تکنیک دلفی فازی، مطالعه موردی: یک مرکز تحقیقاتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]

ز

  • زمانی، لیلا ارزیابی کاربردپذیری شهودی وب‌سایت موبایلی کتابخانه‌های دانشگاهی ایران و مقایسه با کتابخانه‌های‌‌ دانشگاه‌های برتر جهان [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]
  • زینالی تازه کندی، مهدی رویکرد سوم در روش پژوهش با تأکید بر پژوهش‌های بازیابی اطلاعات: یگانش دو روش کمی و کیفی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • زندیان، فاطمه تاثیر دیجیتال‌سازی مجموعه کتابخانه‌های دانشگاهی بر اثربخشی سازمانی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • زوارقی، رسول بررسی رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان بر اساس بعد تعامل نظریۀ تغییر بنیادین: مطالعه موردی دانشجویان جدیدالورود کارشناسی دانشکدۀ علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه تبریز [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]

س

  • سجادیان، اکرم سادات تاثیر دیجیتال‌سازی مجموعه کتابخانه‌های دانشگاهی بر اثربخشی سازمانی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • سعدین، صبا مقایسه اثربخشی سامانه‌های پیشنهاددهنده مقاله های مرتبط در پایگاه های وب آو ساینس و گوگل اسکالر [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • سهیلی، فرامرز ارزیابی کاربردپذیری شهودی وب‌سایت موبایلی کتابخانه‌های دانشگاهی ایران و مقایسه با کتابخانه‌های‌‌ دانشگاه‌های برتر جهان [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]

ش

  • شریف، عاطفه واکاوی انواع هویت در داستان‏های نوجوانان بر اساس نظریه روانی- اجتماعی اریکسون [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 13-32]

ص

  • صنعت جو، اعظم واکاوی انواع هویت در داستان‏های نوجوانان بر اساس نظریه روانی- اجتماعی اریکسون [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 13-32]

ع

  • عباداللهی، فریده تحلیل نقش الگوها بر رفتار مطالعه دانشجویان دانشگاه تبریز براساس نظریه یادگیری مشاهده ای بندورا [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]
  • عباس پور، جواد مقایسه اثربخشی سامانه‌های پیشنهاددهنده مقاله های مرتبط در پایگاه های وب آو ساینس و گوگل اسکالر [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • عبداللهی، فرزانه بررسی وضعیت مدیریت دانش شخصی کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز بر اساس مدل اوری [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • عطاپور، هاشم تحلیل نقش الگوها بر رفتار مطالعه دانشجویان دانشگاه تبریز براساس نظریه یادگیری مشاهده ای بندورا [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]

ک

  • کیهان فر، پیام وضعیت توانمندسازی روانشناختی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی تهران و رابطه آن با منابع خودکارآمدی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]

م

  • مرادی، سمیرا بررسی رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان بر اساس بعد تعامل نظریۀ تغییر بنیادین: مطالعه موردی دانشجویان جدیدالورود کارشناسی دانشکدۀ علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه تبریز [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • مرادی، محمود ارزیابی عملکرد کتابخانه های دانشگاه رازی با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]
  • معصومی، لیلا بررسی تأثیر اطلاع‌درمانی غیرحضوری بر کاهش میزان اختلالات اضطرابی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]

ن

  • نارنجی ثانی، فاطمه نقش سواد فناوری اطلاعات و ارتباط (ICTL) بر یادگیـری خود راهبر در سازمان‌های دولتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]
  • نورمحمدی، حمزه علی وضعیت توانمندسازی روانشناختی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی تهران و رابطه آن با منابع خودکارآمدی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • نوکاریزی، محسن رویکرد سوم در روش پژوهش با تأکید بر پژوهش‌های بازیابی اطلاعات: یگانش دو روش کمی و کیفی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]

و

  • ویسی، خاطره ارزیابی عملکرد کتابخانه های دانشگاه رازی با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]
  • وکیلی مفرد، حسین بررسی تأثیر اطلاع‌درمانی غیرحضوری بر کاهش میزان اختلالات اضطرابی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]