آ
-
آرشیو دانشگاهی
ارائه الگوی ایجاد آرشیو دانشگاهی در دانشگاه خلیج فارس [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 13-31]
-
آشوب
عوامل ایجاد آشوب در سازماندهی اطلاعات و راهکارهای جلوگیری از آن [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 64-86]
-
آلتمتریکس (دگرسنجی)
دانش و استفاده کتابداران از آلتمتریکس: موردکاوی کتابخانههای دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 53-77]
ا
-
ابزارها و سامانه های مدیریت دانش شخصی
بررسی وضعیت و موانع مؤثر بر به کارگیری مدیریت دانش شخصی توسط مدیران(مطالعه موردی: سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی) [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 1-1]
-
اثربخشی
مقایسه اثربخشی سامانههای پیشنهاددهنده مقاله های مرتبط در پایگاه های وب آو ساینس و گوگل اسکالر [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-25]
-
اثربخشی سازمانی
تاثیر دیجیتالسازی مجموعه کتابخانههای دانشگاهی بر اثربخشی سازمانی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 121-138]
-
اختلالات اضطرابی
بررسی تأثیر اطلاعدرمانی غیرحضوری بر کاهش میزان اختلالات اضطرابی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 108-120]
-
ارزیابی عملکرد
ارزیابی عملکرد کتابخانه های دانشگاه رازی با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 32-51]
-
اعضای هیأت علمی
دانش و استفاده کتابداران از آلتمتریکس: موردکاوی کتابخانههای دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 53-77]
-
الگوی ایجاد آرشیو دانشگاهی
ارائه الگوی ایجاد آرشیو دانشگاهی در دانشگاه خلیج فارس [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 13-31]
-
امنیت اطلاعات
شناسایی عوامل موثر بر مدیریت امنیت اطلاعات کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 32-46]
-
انواع هویت
واکاوی انواع هویت در داستانهای نوجوانان بر اساس نظریه روانی- اجتماعی اریکسون [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 13-32]
ب
-
بازیابی اطلاعات
رویکرد سوم در روش پژوهش با تأکید بر پژوهشهای بازیابی اطلاعات: یگانش دو روش کمی و کیفی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 26-50]
-
برنامههای راهبردی پژوهش
تدوین سناریوهای متصور برای آیندۀ برنامه های پژوهشی دانشگاه ها و تأثیر آنها بر خدمات کتابخانه های دانشگاهی [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 77-96]
-
برند شخصی
ارائه الگوی برند شخصی نویسندگان کتابهای دانشگاهی در صنعت نشر ایران (مورد مطالعه: حوزه علم اطلاعات و دانششناسی) [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 13-34]
-
بعد تعامل اطلاعیابی
بررسی رفتار اطلاعیابی دانشجویان بر اساس بعد تعامل نظریۀ تغییر بنیادین: مطالعه موردی دانشجویان جدیدالورود کارشناسی دانشکدۀ علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 88-107]
پ
-
پژوهش
آسیب شناسی پژوهش در رشته علم اطلاعات و دانش شناسی: مطالعه نظریه زمینه ای [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 108-126]
-
پنل خبرگان
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر یادگیری سازمانی با استفاده از تکنیک دلفی فازی، مطالعه موردی: یک مرکز تحقیقاتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 122-143]
ت
-
ترکیب و مخلوط
رویکرد سوم در روش پژوهش با تأکید بر پژوهشهای بازیابی اطلاعات: یگانش دو روش کمی و کیفی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 26-50]
-
تکنیک دلفی فازی
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر یادگیری سازمانی با استفاده از تکنیک دلفی فازی، مطالعه موردی: یک مرکز تحقیقاتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 122-143]
-
توانمندسازی
وضعیت توانمندسازی روانشناختی کتابداران کتابخانههای دانشگاهی تهران و رابطه آن با منابع خودکارآمدی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 75-88]
-
توانمندسازی روانشناختی
وضعیت توانمندسازی روانشناختی کتابداران کتابخانههای دانشگاهی تهران و رابطه آن با منابع خودکارآمدی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 75-88]
چ
-
چندروشی
رویکرد سوم در روش پژوهش با تأکید بر پژوهشهای بازیابی اطلاعات: یگانش دو روش کمی و کیفی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 26-50]
ح
-
حمایت اجتماعی
حمایت اجتماعی ، رفتار اطلاع یابی دانشجویان: نقش میانجی درگیری تحصیلی [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 97-110]
خ
-
خدمات کتابخانههای دانشگاهی
تدوین سناریوهای متصور برای آیندۀ برنامه های پژوهشی دانشگاه ها و تأثیر آنها بر خدمات کتابخانه های دانشگاهی [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 77-96]
-
خودکارآمدی
وضعیت توانمندسازی روانشناختی کتابداران کتابخانههای دانشگاهی تهران و رابطه آن با منابع خودکارآمدی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 75-88]
د
-
داستانهای مناسب
واکاوی انواع هویت در داستانهای نوجوانان بر اساس نظریه روانی- اجتماعی اریکسون [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 13-32]
-
داستانهای نوجوانان
واکاوی انواع هویت در داستانهای نوجوانان بر اساس نظریه روانی- اجتماعی اریکسون [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 13-32]
-
دانشجویان
بررسی تأثیر اطلاعدرمانی غیرحضوری بر کاهش میزان اختلالات اضطرابی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 108-120]
-
دانشجویان
حمایت اجتماعی ، رفتار اطلاع یابی دانشجویان: نقش میانجی درگیری تحصیلی [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 97-110]
-
دانشجویان دانشگاه تبریز
تحلیل نقش الگوها بر رفتار مطالعه دانشجویان دانشگاه تبریز براساس نظریه یادگیری مشاهده ای بندورا [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 97-121]
-
دانش شخصی
بررسی وضعیت مدیریت دانش شخصی کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز بر اساس مدل اوری [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 51-74]
-
دانشگاه خلیج فارس
ارائه الگوی ایجاد آرشیو دانشگاهی در دانشگاه خلیج فارس [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 13-31]
-
دانشگاه رازی
ارزیابی عملکرد کتابخانه های دانشگاه رازی با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 32-51]
-
دانشگاه علوم پزشکی همدان
بررسی تأثیر اطلاعدرمانی غیرحضوری بر کاهش میزان اختلالات اضطرابی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 108-120]
-
درگیری تحصیلی
حمایت اجتماعی ، رفتار اطلاع یابی دانشجویان: نقش میانجی درگیری تحصیلی [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 97-110]
-
دیجیتالسازی
تاثیر دیجیتالسازی مجموعه کتابخانههای دانشگاهی بر اثربخشی سازمانی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 121-138]
ر
-
ربط کاربرمدار
مقایسه اثربخشی سامانههای پیشنهاددهنده مقاله های مرتبط در پایگاه های وب آو ساینس و گوگل اسکالر [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-25]
-
رشته علم اطلاعات و دانش شناسی
آسیب شناسی پژوهش در رشته علم اطلاعات و دانش شناسی: مطالعه نظریه زمینه ای [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 108-126]
-
رفتار اطلاعیابی
حمایت اجتماعی ، رفتار اطلاع یابی دانشجویان: نقش میانجی درگیری تحصیلی [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 97-110]
-
رفتار اطلاعیابی دانشجویان در فضای مجازی
بررسی رفتار اطلاعیابی دانشجویان بر اساس بعد تعامل نظریۀ تغییر بنیادین: مطالعه موردی دانشجویان جدیدالورود کارشناسی دانشکدۀ علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 88-107]
-
روش پژوهش
رویکرد سوم در روش پژوهش با تأکید بر پژوهشهای بازیابی اطلاعات: یگانش دو روش کمی و کیفی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 26-50]
-
روش ترکیبی
رویکرد سوم در روش پژوهش با تأکید بر پژوهشهای بازیابی اطلاعات: یگانش دو روش کمی و کیفی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 26-50]
س
-
سازماندهی اطلاعات
عوامل ایجاد آشوب در سازماندهی اطلاعات و راهکارهای جلوگیری از آن [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 64-86]
-
سامانه پیشنهاددهنده مقاله های مرتبط
مقایسه اثربخشی سامانههای پیشنهاددهنده مقاله های مرتبط در پایگاه های وب آو ساینس و گوگل اسکالر [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-25]
-
سرطان
بررسی اثر بخشی کتاب در بهبود درمان بیماران سرطانی گروه سنی ب (9-7 سال) [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 111-122]
-
سناریوهای پژوهش
تدوین سناریوهای متصور برای آیندۀ برنامه های پژوهشی دانشگاه ها و تأثیر آنها بر خدمات کتابخانه های دانشگاهی [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 77-96]
-
سوادICT
نقش سواد فناوری اطلاعات و ارتباط (ICTL) بر یادگیـری خود راهبر در سازمانهای دولتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 51-70]
ص
-
صنعت نشر ایران
ارائه الگوی برند شخصی نویسندگان کتابهای دانشگاهی در صنعت نشر ایران (مورد مطالعه: حوزه علم اطلاعات و دانششناسی) [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 13-34]
ع
-
علم اطلاعات و دانششناسی
ارائه الگوی برند شخصی نویسندگان کتابهای دانشگاهی در صنعت نشر ایران (مورد مطالعه: حوزه علم اطلاعات و دانششناسی) [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 13-34]
-
عملکرد شغلی
بررسی رابطه مدیریت دانش با عملکرد شغلی و نوآوری باز کارکنان شرکت برق منطقهای غرب [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 47-63]
-
عوامل کلیدی پژوهش
تدوین سناریوهای متصور برای آیندۀ برنامه های پژوهشی دانشگاه ها و تأثیر آنها بر خدمات کتابخانه های دانشگاهی [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 77-96]
ف
-
فرایند اطلاعیابی
بررسی رفتار اطلاعیابی دانشجویان بر اساس بعد تعامل نظریۀ تغییر بنیادین: مطالعه موردی دانشجویان جدیدالورود کارشناسی دانشکدۀ علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 88-107]
ک
-
کاربردپذیری شهودی
ارزیابی کاربردپذیری شهودی وبسایت موبایلی کتابخانههای دانشگاهی ایران و مقایسه با کتابخانههای دانشگاههای برتر جهان [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 71-96]
-
کارکنان
بررسی وضعیت مدیریت دانش شخصی کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز بر اساس مدل اوری [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 51-74]
-
کارکنان
نقش سواد فناوری اطلاعات و ارتباط (ICTL) بر یادگیـری خود راهبر در سازمانهای دولتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 51-70]
-
کارکنان شرکت برق منطقهای غرب
بررسی رابطه مدیریت دانش با عملکرد شغلی و نوآوری باز کارکنان شرکت برق منطقهای غرب [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 47-63]
-
کتابخانه دانشگاهی
ارزیابی کاربردپذیری شهودی وبسایت موبایلی کتابخانههای دانشگاهی ایران و مقایسه با کتابخانههای دانشگاههای برتر جهان [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 71-96]
-
کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی
شناسایی عوامل موثر بر مدیریت امنیت اطلاعات کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 32-46]
-
کتابخانههای دانشگاهی
وضعیت توانمندسازی روانشناختی کتابداران کتابخانههای دانشگاهی تهران و رابطه آن با منابع خودکارآمدی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 75-88]
-
کتابخانههای دانشگاهی
تاثیر دیجیتالسازی مجموعه کتابخانههای دانشگاهی بر اثربخشی سازمانی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 121-138]
-
کتابخانههای دانشگاهی
دانش و استفاده کتابداران از آلتمتریکس: موردکاوی کتابخانههای دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 53-77]
-
کتابخانه های دانشگاهی
ارزیابی عملکرد کتابخانه های دانشگاه رازی با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 32-51]
-
کتابداران دانشگاهی
وضعیت توانمندسازی روانشناختی کتابداران کتابخانههای دانشگاهی تهران و رابطه آن با منابع خودکارآمدی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 75-88]
-
کتاب درمانی
بررسی اثر بخشی کتاب در بهبود درمان بیماران سرطانی گروه سنی ب (9-7 سال) [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 111-122]
-
کلید واژه ها: آسیب شناسی
آسیب شناسی پژوهش در رشته علم اطلاعات و دانش شناسی: مطالعه نظریه زمینه ای [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 108-126]
-
کلید واژهها: اطلاع درمانی
بررسی تأثیر اطلاعدرمانی غیرحضوری بر کاهش میزان اختلالات اضطرابی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 108-120]
-
کلیدواژهها: مطالعه
تحلیل نقش الگوها بر رفتار مطالعه دانشجویان دانشگاه تبریز براساس نظریه یادگیری مشاهده ای بندورا [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 97-121]
-
کودکان گروه سنی ب
بررسی اثر بخشی کتاب در بهبود درمان بیماران سرطانی گروه سنی ب (9-7 سال) [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 111-122]
م
-
مدل اوری و همکاران
بررسی وضعیت مدیریت دانش شخصی کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز بر اساس مدل اوری [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 51-74]
-
مدل کارت امتیازی متوازن
ارزیابی عملکرد کتابخانه های دانشگاه رازی با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 32-51]
-
مدل کارکردهای اجتماعی پارسونز
تاثیر دیجیتالسازی مجموعه کتابخانههای دانشگاهی بر اثربخشی سازمانی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 121-138]
-
مدیریت اطلاعات
شناسایی عوامل موثر بر مدیریت امنیت اطلاعات کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 32-46]
-
مدیریت دانش
بررسی وضعیت مدیریت دانش شخصی کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز بر اساس مدل اوری [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 51-74]
-
مدیریت دانش
بررسی رابطه مدیریت دانش با عملکرد شغلی و نوآوری باز کارکنان شرکت برق منطقهای غرب [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 47-63]
-
مدیریت دانش شخصی
بررسی وضعیت مدیریت دانش شخصی کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز بر اساس مدل اوری [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 51-74]
-
مدیریت دانش شخصی
بررسی وضعیت و موانع مؤثر بر به کارگیری مدیریت دانش شخصی توسط مدیران(مطالعه موردی: سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی) [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 1-1]
-
مطالعات ارزیابی
ارزیابی کاربردپذیری شهودی وبسایت موبایلی کتابخانههای دانشگاهی ایران و مقایسه با کتابخانههای دانشگاههای برتر جهان [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 71-96]
-
موانع مدیریت دانش شخصی
بررسی وضعیت و موانع مؤثر بر به کارگیری مدیریت دانش شخصی توسط مدیران(مطالعه موردی: سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی) [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 1-1]
ن
-
نظریه روانی- اجتماعی اریکسون
واکاوی انواع هویت در داستانهای نوجوانان بر اساس نظریه روانی- اجتماعی اریکسون [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 13-32]
-
نظریه زمینه ای
آسیب شناسی پژوهش در رشته علم اطلاعات و دانش شناسی: مطالعه نظریه زمینه ای [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 108-126]
-
نظریه ها
عوامل ایجاد آشوب در سازماندهی اطلاعات و راهکارهای جلوگیری از آن [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 64-86]
-
نظریه یادگیری مشاهده ای بندورا
تحلیل نقش الگوها بر رفتار مطالعه دانشجویان دانشگاه تبریز براساس نظریه یادگیری مشاهده ای بندورا [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 97-121]
-
نظریۀ تغییر بنیادین
بررسی رفتار اطلاعیابی دانشجویان بر اساس بعد تعامل نظریۀ تغییر بنیادین: مطالعه موردی دانشجویان جدیدالورود کارشناسی دانشکدۀ علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 88-107]
-
نقش الگوها
تحلیل نقش الگوها بر رفتار مطالعه دانشجویان دانشگاه تبریز براساس نظریه یادگیری مشاهده ای بندورا [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 97-121]
-
نوآوری باز
بررسی رابطه مدیریت دانش با عملکرد شغلی و نوآوری باز کارکنان شرکت برق منطقهای غرب [دوره 53، شماره 3، 1398، صفحه 47-63]
-
نویسندگان کتابهای دانشگاهی
ارائه الگوی برند شخصی نویسندگان کتابهای دانشگاهی در صنعت نشر ایران (مورد مطالعه: حوزه علم اطلاعات و دانششناسی) [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 13-34]
و
-
وب سایت موبایلی
ارزیابی کاربردپذیری شهودی وبسایت موبایلی کتابخانههای دانشگاهی ایران و مقایسه با کتابخانههای دانشگاههای برتر جهان [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 71-96]
-
وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (وزارت بهداشت)
دانش و استفاده کتابداران از آلتمتریکس: موردکاوی کتابخانههای دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 53-77]
-
وزارت علوم تحقیقات و فناوری (وزارت عتف)
دانش و استفاده کتابداران از آلتمتریکس: موردکاوی کتابخانههای دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران [دوره 53، شماره 4، 1398، صفحه 53-77]
ی
-
یادگیری خودراهبر
نقش سواد فناوری اطلاعات و ارتباط (ICTL) بر یادگیـری خود راهبر در سازمانهای دولتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 51-70]
-
یادگیری سازمانی
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر یادگیری سازمانی با استفاده از تکنیک دلفی فازی، مطالعه موردی: یک مرکز تحقیقاتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 122-143]
-
یادگیری فردی
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر یادگیری سازمانی با استفاده از تکنیک دلفی فازی، مطالعه موردی: یک مرکز تحقیقاتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 122-143]
-
یادگیری گروهی
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر یادگیری سازمانی با استفاده از تکنیک دلفی فازی، مطالعه موردی: یک مرکز تحقیقاتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 122-143]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد