نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اثربخشی مقایسه اثربخشی سامانه‌های پیشنهاددهنده مقاله های مرتبط در پایگاه های وب آو ساینس و گوگل اسکالر [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • اثربخشی سازمانی تاثیر دیجیتال‌سازی مجموعه کتابخانه‌های دانشگاهی بر اثربخشی سازمانی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • اختلالات اضطرابی بررسی تأثیر اطلاع‌درمانی غیرحضوری بر کاهش میزان اختلالات اضطرابی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد کتابخانه های دانشگاه رازی با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]
  • انواع هویت واکاوی انواع هویت در داستان‏های نوجوانان بر اساس نظریه روانی- اجتماعی اریکسون [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 13-32]

ب

  • بازیابی اطلاعات رویکرد سوم در روش پژوهش با تأکید بر پژوهش‌های بازیابی اطلاعات: یگانش دو روش کمی و کیفی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • بعد تعامل اطلاع‌یابی بررسی رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان بر اساس بعد تعامل نظریۀ تغییر بنیادین: مطالعه موردی دانشجویان جدیدالورود کارشناسی دانشکدۀ علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه تبریز [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]

پ

  • پنل خبرگان شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر یادگیری سازمانی با استفاده از تکنیک دلفی فازی، مطالعه موردی: یک مرکز تحقیقاتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]

ت

  • ترکیب و مخلوط رویکرد سوم در روش پژوهش با تأکید بر پژوهش‌های بازیابی اطلاعات: یگانش دو روش کمی و کیفی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • تکنیک دلفی فازی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر یادگیری سازمانی با استفاده از تکنیک دلفی فازی، مطالعه موردی: یک مرکز تحقیقاتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]
  • توانمندسازی وضعیت توانمندسازی روانشناختی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی تهران و رابطه آن با منابع خودکارآمدی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • توانمندسازی روانشناختی وضعیت توانمندسازی روانشناختی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی تهران و رابطه آن با منابع خودکارآمدی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]

چ

  • چندروشی رویکرد سوم در روش پژوهش با تأکید بر پژوهش‌های بازیابی اطلاعات: یگانش دو روش کمی و کیفی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]

خ

  • خودکارآمدی وضعیت توانمندسازی روانشناختی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی تهران و رابطه آن با منابع خودکارآمدی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]

د

  • داستان‏های مناسب واکاوی انواع هویت در داستان‏های نوجوانان بر اساس نظریه روانی- اجتماعی اریکسون [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 13-32]
  • داستان‏های نوجوانان واکاوی انواع هویت در داستان‏های نوجوانان بر اساس نظریه روانی- اجتماعی اریکسون [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 13-32]
  • دانشجویان بررسی تأثیر اطلاع‌درمانی غیرحضوری بر کاهش میزان اختلالات اضطرابی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • دانشجویان دانشگاه تبریز تحلیل نقش الگوها بر رفتار مطالعه دانشجویان دانشگاه تبریز براساس نظریه یادگیری مشاهده ای بندورا [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]
  • دانش شخصی بررسی وضعیت مدیریت دانش شخصی کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز بر اساس مدل اوری [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • دانشگاه رازی ارزیابی عملکرد کتابخانه های دانشگاه رازی با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]
  • دانشگاه علوم پزشکی همدان بررسی تأثیر اطلاع‌درمانی غیرحضوری بر کاهش میزان اختلالات اضطرابی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • دیجیتال‌سازی تاثیر دیجیتال‌سازی مجموعه کتابخانه‌های دانشگاهی بر اثربخشی سازمانی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]

ر

  • ربط کاربرمدار مقایسه اثربخشی سامانه‌های پیشنهاددهنده مقاله های مرتبط در پایگاه های وب آو ساینس و گوگل اسکالر [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان در فضای مجازی بررسی رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان بر اساس بعد تعامل نظریۀ تغییر بنیادین: مطالعه موردی دانشجویان جدیدالورود کارشناسی دانشکدۀ علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه تبریز [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • روش پژوهش رویکرد سوم در روش پژوهش با تأکید بر پژوهش‌های بازیابی اطلاعات: یگانش دو روش کمی و کیفی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • روش ترکیبی رویکرد سوم در روش پژوهش با تأکید بر پژوهش‌های بازیابی اطلاعات: یگانش دو روش کمی و کیفی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]

س

  • سامانه پیشنهاددهنده مقاله های مرتبط مقایسه اثربخشی سامانه‌های پیشنهاددهنده مقاله های مرتبط در پایگاه های وب آو ساینس و گوگل اسکالر [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • سوادICT نقش سواد فناوری اطلاعات و ارتباط (ICTL) بر یادگیـری خود راهبر در سازمان‌های دولتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]

ف

  • فرایند اطلاع‌یابی بررسی رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان بر اساس بعد تعامل نظریۀ تغییر بنیادین: مطالعه موردی دانشجویان جدیدالورود کارشناسی دانشکدۀ علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه تبریز [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]

ک

  • کاربردپذیری شهودی ارزیابی کاربردپذیری شهودی وب‌سایت موبایلی کتابخانه‌های دانشگاهی ایران و مقایسه با کتابخانه‌های‌‌ دانشگاه‌های برتر جهان [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]
  • کارکنان بررسی وضعیت مدیریت دانش شخصی کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز بر اساس مدل اوری [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • کارکنان نقش سواد فناوری اطلاعات و ارتباط (ICTL) بر یادگیـری خود راهبر در سازمان‌های دولتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]
  • کتابخانه دانشگاهی ارزیابی کاربردپذیری شهودی وب‌سایت موبایلی کتابخانه‌های دانشگاهی ایران و مقایسه با کتابخانه‌های‌‌ دانشگاه‌های برتر جهان [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]
  • کتابخانه های دانشگاهی ارزیابی عملکرد کتابخانه های دانشگاه رازی با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی وضعیت توانمندسازی روانشناختی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی تهران و رابطه آن با منابع خودکارآمدی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی تاثیر دیجیتال‌سازی مجموعه کتابخانه‌های دانشگاهی بر اثربخشی سازمانی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • کتابداران دانشگاهی وضعیت توانمندسازی روانشناختی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی تهران و رابطه آن با منابع خودکارآمدی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • کلید واژه‌ها: اطلاع درمانی بررسی تأثیر اطلاع‌درمانی غیرحضوری بر کاهش میزان اختلالات اضطرابی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • کلیدواژه‌ها: مطالعه تحلیل نقش الگوها بر رفتار مطالعه دانشجویان دانشگاه تبریز براساس نظریه یادگیری مشاهده ای بندورا [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]

م

  • مدیریت دانش بررسی وضعیت مدیریت دانش شخصی کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز بر اساس مدل اوری [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • مدیریت دانش شخصی بررسی وضعیت مدیریت دانش شخصی کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز بر اساس مدل اوری [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • مدل اوری و همکاران بررسی وضعیت مدیریت دانش شخصی کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز بر اساس مدل اوری [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • مدل کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد کتابخانه های دانشگاه رازی با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]
  • مدل کارکردهای اجتماعی پارسونز تاثیر دیجیتال‌سازی مجموعه کتابخانه‌های دانشگاهی بر اثربخشی سازمانی [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • مطالعات ارزیابی ارزیابی کاربردپذیری شهودی وب‌سایت موبایلی کتابخانه‌های دانشگاهی ایران و مقایسه با کتابخانه‌های‌‌ دانشگاه‌های برتر جهان [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]

ن

  • نظریه یادگیری مشاهده ای بندورا تحلیل نقش الگوها بر رفتار مطالعه دانشجویان دانشگاه تبریز براساس نظریه یادگیری مشاهده ای بندورا [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]
  • نظریه روانی- اجتماعی اریکسون واکاوی انواع هویت در داستان‏های نوجوانان بر اساس نظریه روانی- اجتماعی اریکسون [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 13-32]
  • نظریۀ تغییر بنیادین بررسی رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان بر اساس بعد تعامل نظریۀ تغییر بنیادین: مطالعه موردی دانشجویان جدیدالورود کارشناسی دانشکدۀ علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه تبریز [دوره 53، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]
  • نقش الگوها تحلیل نقش الگوها بر رفتار مطالعه دانشجویان دانشگاه تبریز براساس نظریه یادگیری مشاهده ای بندورا [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]

و

  • وب سایت موبایلی ارزیابی کاربردپذیری شهودی وب‌سایت موبایلی کتابخانه‌های دانشگاهی ایران و مقایسه با کتابخانه‌های‌‌ دانشگاه‌های برتر جهان [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]

ی

  • یادگیری خودراهبر نقش سواد فناوری اطلاعات و ارتباط (ICTL) بر یادگیـری خود راهبر در سازمان‌های دولتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]
  • یادگیری سازمانی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر یادگیری سازمانی با استفاده از تکنیک دلفی فازی، مطالعه موردی: یک مرکز تحقیقاتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]
  • یادگیری فردی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر یادگیری سازمانی با استفاده از تکنیک دلفی فازی، مطالعه موردی: یک مرکز تحقیقاتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]
  • یادگیری گروهی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر یادگیری سازمانی با استفاده از تکنیک دلفی فازی، مطالعه موردی: یک مرکز تحقیقاتی [دوره 53، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]