آ
-
آر.اف.آی.دی
بررسی قابلیت کاربرد "مدل پذیرش فناوری" برای پذیرش فناوری آر.اف.آی.دی. در کتابخانههای دانشگاهی (مورد کاوی: شهر یزد) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 171-189]
-
آموزش و پرورش
سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICTL) دبیران بر اساس الگوی ISST [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 449-468]
ا
-
ابزار خودارزیابی
تدوین ابزار خودارزیابی ترجمان دانش مربوط به پژوهشگران علوم انسانی [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 49-64]
-
ارزیابی اطلاعات
مدیریت پروندههای الکترونیکی دانشجویان در دانشگاهها [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 209-220]
-
ارزیابی عملکرد
کیفیت خدمات کتابخانههای ایران (بررسی پژوهشهای مدل لیبکوآل در ایران) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 191-208]
-
استاندارد ایزو 214
میزان رعایت استاندارد جهانی ایزو در چکیدههای فارسی پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری رشتههای فنی و مهندسی دانشگاه شیراز طی سالهای1388 - 1378 [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 159-170]
-
استانداردهای چکیدهنویسی
میزان رعایت استاندارد جهانی ایزو در چکیدههای فارسی پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری رشتههای فنی و مهندسی دانشگاه شیراز طی سالهای1388 - 1378 [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 159-170]
-
اسناد الکترونیکی
مدیریت پروندههای الکترونیکی دانشجویان در دانشگاهها [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 209-220]
-
اشتراک دانش
وضعیتیابی مؤلفههای زیرساختی پیادهسازی اشتراک دانش در صنعت بیمه [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 325-346]
-
اعتماد نهادی
بررسی نقش کیفیت خدمات ارائه شده به وسیلۀ کتابخانههای دانشگاهی در افزایش اعتماد دانشجویان به آن (مورد مطالعه: کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 117-137]
-
التزام دانشجویان
تبیین رابطۀ التزام دانشجویان و رفتار تسهیم دانش در دانشگاه: سهم متغیر نگرش به تسهیم دانش [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 351-374]
-
الگوی ISST
سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICTL) دبیران بر اساس الگوی ISST [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 449-468]
-
انتظارها از خدمات
بررسی نقش کیفیت خدمات ارائه شده به وسیلۀ کتابخانههای دانشگاهی در افزایش اعتماد دانشجویان به آن (مورد مطالعه: کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 117-137]
-
ایدئولوژی
تحلیل گفتمان انتقادی و کاربرد آن در پژوهشهای علم اطلاعرسانی [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 5-26]
ب
-
بازاریابی
بررسی وضعیت فرآیند بازاریابی در کتابخانههای دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل 7P [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 415-430]
-
برنامۀ آموزشی
مشاغل نوین مبتنی بر فناوریهای اطلاعات برای فارغالتحصیلان علوم اطلاعات و دانششناسی در عصر حاضر [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 229-250]
-
بیان مسئله
گسست دانشی در پژوهشهای مولد چگونه رصد میشود؟ پیشنهادِ ترسیمِ دو نقشه: نقشۀ دانش و نقشۀ پژوهش [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 27-48]
-
بیتفاوتی سازمانی
سنجش رابطۀ حمایت سازمانی ادراکشده و بیتفاوتی سازمانی در کتابداران مطالعۀ موردی: کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی تابعۀ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 397-414]
پ
-
پایاننامهها
میزان رعایت استاندارد جهانی ایزو در چکیدههای فارسی پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری رشتههای فنی و مهندسی دانشگاه شیراز طی سالهای1388 - 1378 [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 159-170]
-
پایگاه اسکوپوس
مطالعۀ علمسنجی مهاجرت نخبگان ایرانی به دانشگاههای آمریکا [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 273-286]
-
پژوهشگران دانشگاه تهران
مطالعۀ آشنایی پژوهشگران دانشگاه تهران با تعریفها و مصداقهای سوءرفتارهای پژوهشی [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 375-396]
-
پژوهشگران علوم انسانی
تدوین ابزار خودارزیابی ترجمان دانش مربوط به پژوهشگران علوم انسانی [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 49-64]
-
پژوهش مولد و ماندگار
گسست دانشی در پژوهشهای مولد چگونه رصد میشود؟ پیشنهادِ ترسیمِ دو نقشه: نقشۀ دانش و نقشۀ پژوهش [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 27-48]
-
پژوهش و توسعه
گسست دانشی در پژوهشهای مولد چگونه رصد میشود؟ پیشنهادِ ترسیمِ دو نقشه: نقشۀ دانش و نقشۀ پژوهش [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 27-48]
ت
-
تحقیقات و فناوری
سنجش رابطۀ حمایت سازمانی ادراکشده و بیتفاوتی سازمانی در کتابداران مطالعۀ موردی: کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی تابعۀ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 397-414]
-
تحلیل گفتمان انتقادی
تحلیل گفتمان انتقادی و کاربرد آن در پژوهشهای علم اطلاعرسانی [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 5-26]
-
ترجمان دانش
تدوین ابزار خودارزیابی ترجمان دانش مربوط به پژوهشگران علوم انسانی [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 49-64]
-
تسهیم دانش
تبیین رابطۀ التزام دانشجویان و رفتار تسهیم دانش در دانشگاه: سهم متغیر نگرش به تسهیم دانش [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 351-374]
-
توسعۀ حرفهای
بررسی مقایسهای وضعیت توسعۀ حرفهای دانشجویان دکتری رشتههای علم اطلاعات و دانششناسی و مدیریت آموزشی [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 65-84]
چ
-
چکیدۀ پایاننامهها
میزان رعایت استاندارد جهانی ایزو در چکیدههای فارسی پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری رشتههای فنی و مهندسی دانشگاه شیراز طی سالهای1388 - 1378 [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 159-170]
ح
-
حمایت سازمانی ادراکشده
سنجش رابطۀ حمایت سازمانی ادراکشده و بیتفاوتی سازمانی در کتابداران مطالعۀ موردی: کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی تابعۀ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 397-414]
خ
-
خدمات کتابخانهای
کیفیت خدمات کتابخانههای ایران (بررسی پژوهشهای مدل لیبکوآل در ایران) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 191-208]
-
خدمات مرجع
ارزیابی وضعیت استقرار کتابداران مرجع کتابخانههای دانشگاهی ایران در هر یک از سطوح نظریههای مرجع [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 431-448]
د
-
دانشجویان دکتری
بررسی مقایسهای وضعیت توسعۀ حرفهای دانشجویان دکتری رشتههای علم اطلاعات و دانششناسی و مدیریت آموزشی [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 65-84]
-
دانشگاه اصفهان
بررسی وضعیت فرآیند بازاریابی در کتابخانههای دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل 7P [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 415-430]
-
دانشگاه تهران
مطالعۀ آشنایی پژوهشگران دانشگاه تهران با تعریفها و مصداقهای سوءرفتارهای پژوهشی [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 375-396]
-
دانشگاه شیراز
میزان رعایت استاندارد جهانی ایزو در چکیدههای فارسی پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری رشتههای فنی و مهندسی دانشگاه شیراز طی سالهای1388 - 1378 [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 159-170]
-
دانشگاه صنعتی اصفهان
بررسی وضعیت فرآیند بازاریابی در کتابخانههای دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل 7P [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 415-430]
-
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
بررسی وضعیت فرآیند بازاریابی در کتابخانههای دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل 7P [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 415-430]
-
دانشگاههای آمریکا
مطالعۀ علمسنجی مهاجرت نخبگان ایرانی به دانشگاههای آمریکا [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 273-286]
-
دانشگاههای تابعۀ وزارت علوم
سنجش رابطۀ حمایت سازمانی ادراکشده و بیتفاوتی سازمانی در کتابداران مطالعۀ موردی: کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی تابعۀ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 397-414]
-
دبیران
سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICTL) دبیران بر اساس الگوی ISST [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 449-468]
ر
-
رشتههای فنی و مهندسی
میزان رعایت استاندارد جهانی ایزو در چکیدههای فارسی پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری رشتههای فنی و مهندسی دانشگاه شیراز طی سالهای1388 - 1378 [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 159-170]
-
رضایتمندی کتابخانههای دانشگاهی
بررسی نقش کیفیت خدمات ارائه شده به وسیلۀ کتابخانههای دانشگاهی در افزایش اعتماد دانشجویان به آن (مورد مطالعه: کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 117-137]
-
رضایتمندی مشتریان
تحلیل رضایتمندی مشتریان درکتابخانههای دانشگاهی با استفاده ازمدل ماگال: مطالعۀ موردی کتابخانۀ مرکزی دانشگاه شهیدچمران اهواز [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 287-302]
-
رفتار اطلاعاتی
موانع زبانشناختی پدیدۀ دو زبانگی در رفتار اطلاعاتی دانشجویان دو زبانة ترکمن - فارس [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 85-96]
-
رفتاراطلاعجویی
مدل ذهنی در پژوهشهای رفتار اطلاعجویی: پژوهشی در متون [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 303-323]
-
رفتار دانشجویان دکتری
تبیین رابطۀ التزام دانشجویان و رفتار تسهیم دانش در دانشگاه: سهم متغیر نگرش به تسهیم دانش [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 351-374]
-
رفتار شهروندی سازمانی
بررسی رابطۀ بین مدیریت تأثیر با پیامدهای رفتاری آن در بین مدیران و کارکنان کتابخانههای دانشگاه تهران [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 97-112]
-
رفتار ضد شهروندی
بررسی رابطۀ بین مدیریت تأثیر با پیامدهای رفتاری آن در بین مدیران و کارکنان کتابخانههای دانشگاه تهران [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 97-112]
ز
-
زبان ترکمنی
موانع زبانشناختی پدیدۀ دو زبانگی در رفتار اطلاعاتی دانشجویان دو زبانة ترکمن - فارس [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 85-96]
-
زبان فارسی
موانع زبانشناختی پدیدۀ دو زبانگی در رفتار اطلاعاتی دانشجویان دو زبانة ترکمن - فارس [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 85-96]
س
-
سازماندهی اطلاعات
مدیریت پروندههای الکترونیکی دانشجویان در دانشگاهها [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 209-220]
-
سنجش کیفیت
کیفیت خدمات کتابخانههای ایران (بررسی پژوهشهای مدل لیبکوآل در ایران) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 191-208]
-
سوءرفتارهای پژوهشی
مطالعۀ آشنایی پژوهشگران دانشگاه تهران با تعریفها و مصداقهای سوءرفتارهای پژوهشی [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 375-396]
-
سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات
سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICTL) دبیران بر اساس الگوی ISST [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 449-468]
-
سیستم اطلاعات مکانی
مدیریت مجموعۀ منابع کتابخانه با استفاده از سیستم اطلاعات مکانی (مطالعۀ موردی: کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران) [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 251-272]
-
سیستمهای مدیریت یادگیری
یکپارچه سازی کتابخانه های دیجیتالی با محیط های یادگیری مجازی [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 139-158]
ص
-
صنعت بیمه
وضعیتیابی مؤلفههای زیرساختی پیادهسازی اشتراک دانش در صنعت بیمه [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 325-346]
ع
-
علم اطلاعات و دانششناسی
مدل ذهنی در پژوهشهای رفتار اطلاعجویی: پژوهشی در متون [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 303-323]
-
علم اطلاعات و دانششناسی
بررسی مقایسهای وضعیت توسعۀ حرفهای دانشجویان دکتری رشتههای علم اطلاعات و دانششناسی و مدیریت آموزشی [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 65-84]
-
علم اطلاعرسانی
تحلیل گفتمان انتقادی و کاربرد آن در پژوهشهای علم اطلاعرسانی [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 5-26]
-
علمسنجی
مطالعۀ علمسنجی مهاجرت نخبگان ایرانی به دانشگاههای آمریکا [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 273-286]
ف
-
فرار مغزها
مطالعۀ علمسنجی مهاجرت نخبگان ایرانی به دانشگاههای آمریکا [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 273-286]
-
فناوری اطلاعات
مشاغل نوین مبتنی بر فناوریهای اطلاعات برای فارغالتحصیلان علوم اطلاعات و دانششناسی در عصر حاضر [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 229-250]
-
فناوری شناسایی از طریق فرکانس رادیویی
بررسی قابلیت کاربرد "مدل پذیرش فناوری" برای پذیرش فناوری آر.اف.آی.دی. در کتابخانههای دانشگاهی (مورد کاوی: شهر یزد) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 171-189]
ک
-
کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی
مدیریت مجموعۀ منابع کتابخانه با استفاده از سیستم اطلاعات مکانی (مطالعۀ موردی: کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران) [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 251-272]
-
کتابخانههای دانشگاهی
بررسی قابلیت کاربرد "مدل پذیرش فناوری" برای پذیرش فناوری آر.اف.آی.دی. در کتابخانههای دانشگاهی (مورد کاوی: شهر یزد) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 171-189]
-
کتابخانههای دانشگاهی
مدیریت مجموعۀ منابع کتابخانه با استفاده از سیستم اطلاعات مکانی (مطالعۀ موردی: کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران) [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 251-272]
-
کتابخانههای دانشگاهی ایران
ارزیابی وضعیت استقرار کتابداران مرجع کتابخانههای دانشگاهی ایران در هر یک از سطوح نظریههای مرجع [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 431-448]
-
کتابخانههای مرکزی
سنجش رابطۀ حمایت سازمانی ادراکشده و بیتفاوتی سازمانی در کتابداران مطالعۀ موردی: کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی تابعۀ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 397-414]
-
کتابخانۀ دیجیتالی
یکپارچه سازی کتابخانه های دیجیتالی با محیط های یادگیری مجازی [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 139-158]
-
کتابخانۀ مرکزی دانشگاه شهید چمران
تحلیل رضایتمندی مشتریان درکتابخانههای دانشگاهی با استفاده ازمدل ماگال: مطالعۀ موردی کتابخانۀ مرکزی دانشگاه شهیدچمران اهواز [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 287-302]
-
کتابداران
سنجش رابطۀ حمایت سازمانی ادراکشده و بیتفاوتی سازمانی در کتابداران مطالعۀ موردی: کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی تابعۀ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 397-414]
-
کتابداران
بررسی وضعیت فرآیند بازاریابی در کتابخانههای دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل 7P [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 415-430]
-
کتابداران مرجع
ارزیابی وضعیت استقرار کتابداران مرجع کتابخانههای دانشگاهی ایران در هر یک از سطوح نظریههای مرجع [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 431-448]
-
کتابدار دیجیتال
مشاغل نوین مبتنی بر فناوریهای اطلاعات برای فارغالتحصیلان علوم اطلاعات و دانششناسی در عصر حاضر [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 229-250]
-
کتابدار سیستمها
مشاغل نوین مبتنی بر فناوریهای اطلاعات برای فارغالتحصیلان علوم اطلاعات و دانششناسی در عصر حاضر [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 229-250]
-
کتابدار وب
مشاغل نوین مبتنی بر فناوریهای اطلاعات برای فارغالتحصیلان علوم اطلاعات و دانششناسی در عصر حاضر [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 229-250]
-
کیفیت خدمات
بررسی نقش کیفیت خدمات ارائه شده به وسیلۀ کتابخانههای دانشگاهی در افزایش اعتماد دانشجویان به آن (مورد مطالعه: کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 117-137]
-
کیفیت خدمات
کیفیت خدمات کتابخانههای ایران (بررسی پژوهشهای مدل لیبکوآل در ایران) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 191-208]
گ
-
گسست دانشی
گسست دانشی در پژوهشهای مولد چگونه رصد میشود؟ پیشنهادِ ترسیمِ دو نقشه: نقشۀ دانش و نقشۀ پژوهش [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 27-48]
-
گفتمان
تحلیل گفتمان انتقادی و کاربرد آن در پژوهشهای علم اطلاعرسانی [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 5-26]
ل
-
لیبکوآل
کیفیت خدمات کتابخانههای ایران (بررسی پژوهشهای مدل لیبکوآل در ایران) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 191-208]
م
-
مجموعهسازی
مدیریت مجموعۀ منابع کتابخانه با استفاده از سیستم اطلاعات مکانی (مطالعۀ موردی: کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران) [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 251-272]
-
محیطهای دانشگاهی
تبیین رابطۀ التزام دانشجویان و رفتار تسهیم دانش در دانشگاه: سهم متغیر نگرش به تسهیم دانش [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 351-374]
-
محیطهای یادگیری مجازی
یکپارچه سازی کتابخانه های دیجیتالی با محیط های یادگیری مجازی [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 139-158]
-
مدل پذیرش فناوری
بررسی قابلیت کاربرد "مدل پذیرش فناوری" برای پذیرش فناوری آر.اف.آی.دی. در کتابخانههای دانشگاهی (مورد کاوی: شهر یزد) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 171-189]
-
مدل ذهنی
مدل ذهنی در پژوهشهای رفتار اطلاعجویی: پژوهشی در متون [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 303-323]
-
مدل ماگال
تحلیل رضایتمندی مشتریان درکتابخانههای دانشگاهی با استفاده ازمدل ماگال: مطالعۀ موردی کتابخانۀ مرکزی دانشگاه شهیدچمران اهواز [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 287-302]
-
مدیران
بررسی وضعیت فرآیند بازاریابی در کتابخانههای دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل 7P [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 415-430]
-
مدیریت آموزشی
بررسی مقایسهای وضعیت توسعۀ حرفهای دانشجویان دکتری رشتههای علم اطلاعات و دانششناسی و مدیریت آموزشی [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 65-84]
-
مدیریت اسناد
مدیریت پروندههای الکترونیکی دانشجویان در دانشگاهها [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 209-220]
-
مدیریت اطلاعات
مدیریت پروندههای الکترونیکی دانشجویان در دانشگاهها [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 209-220]
-
مدیریت تأثیر
بررسی رابطۀ بین مدیریت تأثیر با پیامدهای رفتاری آن در بین مدیران و کارکنان کتابخانههای دانشگاه تهران [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 97-112]
-
مدیریت دانش
وضعیتیابی مؤلفههای زیرساختی پیادهسازی اشتراک دانش در صنعت بیمه [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 325-346]
-
مدیریت مجموعۀ منابع
مدیریت مجموعۀ منابع کتابخانه با استفاده از سیستم اطلاعات مکانی (مطالعۀ موردی: کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران) [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 251-272]
-
مهاجرت نخبگان
مطالعۀ علمسنجی مهاجرت نخبگان ایرانی به دانشگاههای آمریکا [دوره 47، شماره 3، 1392، صفحه 273-286]
-
موانع زبانشناختی
موانع زبانشناختی پدیدۀ دو زبانگی در رفتار اطلاعاتی دانشجویان دو زبانة ترکمن - فارس [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 85-96]
-
میزان آشنایی
مطالعۀ آشنایی پژوهشگران دانشگاه تهران با تعریفها و مصداقهای سوءرفتارهای پژوهشی [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 375-396]
ن
-
نظریههای مرجع
ارزیابی وضعیت استقرار کتابداران مرجع کتابخانههای دانشگاهی ایران در هر یک از سطوح نظریههای مرجع [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 431-448]
-
نقشۀ پژوهش
گسست دانشی در پژوهشهای مولد چگونه رصد میشود؟ پیشنهادِ ترسیمِ دو نقشه: نقشۀ دانش و نقشۀ پژوهش [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 27-48]
-
نگرش به تسهیم دانش
تبیین رابطۀ التزام دانشجویان و رفتار تسهیم دانش در دانشگاه: سهم متغیر نگرش به تسهیم دانش [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 351-374]
و
-
وزارت بهداشت
ارزیابی وضعیت استقرار کتابداران مرجع کتابخانههای دانشگاهی ایران در هر یک از سطوح نظریههای مرجع [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 431-448]
-
وزارت علوم
ارزیابی وضعیت استقرار کتابداران مرجع کتابخانههای دانشگاهی ایران در هر یک از سطوح نظریههای مرجع [دوره 47، شماره 4، 1392، صفحه 431-448]
ه
-
هژمونی
تحلیل گفتمان انتقادی و کاربرد آن در پژوهشهای علم اطلاعرسانی [دوره 47، شماره 1، 1392، صفحه 5-26]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
یکپارچه سازی کتابخانه های دیجیتالی با محیط های یادگیری مجازی [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 139-158]
-
یزد
بررسی قابلیت کاربرد "مدل پذیرش فناوری" برای پذیرش فناوری آر.اف.آی.دی. در کتابخانههای دانشگاهی (مورد کاوی: شهر یزد) [دوره 47، شماره 2، 1392، صفحه 171-189]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد