آ
-
آخشیک، سمیه سادات
فرایند تغییر برنامهریزی شده در چارچوب نظریه میدانی لوین، نظریه چسبندگی دانش و آموختهزدایی: مطالعه موردی طرح تجمیع کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]
-
آراسته، حمیدرضا
تبیین مؤلفههای تأثیرگذار در شبکه دانش پژوهشگاه صنعت نفت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 127-150]
ا
-
اباذری، زهرا
بررسی نقش دلپذیر سازی فضای داخلی و چیدن مبلمان از دیدگاه کاربران کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 5-5]
-
ابویی اردکان، محمد
طراحی مدل کسبوکار برای تولید کتابهای الکترونیکی در واحد انتشاراتی «سوره مهر الکترونیک» [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 37-61]
-
احمدی، سیده مهناز
چارچوب سواد اطلاعاتی 2016 در وبسایت کتابخانههای دانشگاههای برتر ایران و جهان و رویکرد دانشجویان به مصداقهای آن [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 93-111]
-
اسدی، سعید
مدل همترازسازی ارزیابی بهرهوری پژوهشی پژوهشگران هنر و علوم پزشکی ایران با رویکرد همسانی: مطالعه موردی: رشتههای هنرهای نمایشی و آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 79-103]
-
اسمعیلی گیوی، محمدرضا
بررسی نقش واسطه ای سواد اطلاعاتی در ارتباط بین سبک یادگیری با عملکرد تحصیلی [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 69-92]
-
اقدسی، محمد
ارائه چارچوبی به منظور شناسایی رفتار اطلاعاتی محققان ایرانی در 8 دانشگاه دولتی تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 2-2]
-
التماسی، مهشید
مولفه های مطلوبیت مصرف کنندگان پایگاه های اطلاعاتی [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 1-26]
-
الله بخشیان، لیلی
بررسی مقایسهای جامعیت و دقت موتورهای جستجوی عمومی براساس شاخص ربط سیستمی و منطق جستجو [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 3-3]
ب
-
بهبودی، امید
تأثیر ارزش ویژه برند بر واکنشهای رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویتبرند (مورد مطالعه: انتشارات سمت) [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 65-70]
پ
-
پریرخ، مهری
فرایند تغییر برنامهریزی شده در چارچوب نظریه میدانی لوین، نظریه چسبندگی دانش و آموختهزدایی: مطالعه موردی طرح تجمیع کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]
-
پشوتنی زاده، میترا
مقایسه کاربرگه کتاب چاپی کتابخانه ملی ایران با یونی مارک و مارک 21 و پیشنهاد کاربرگهای کاملتر [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 105-127]
-
پورعزت، علی اصغر
تصویرپردازی از کتابخانههای تعالی گرا و دانش مبنا در امتداد توسعه نسل های جدید دانشگاه [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 13-38]
-
پورنگ، علی
تأثیر ارزش ویژه برند بر واکنشهای رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویتبرند (مورد مطالعه: انتشارات سمت) [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 65-70]
ت
-
ترکمان، آرزو
بررسی نقش واسطه ای سواد اطلاعاتی در ارتباط بین سبک یادگیری با عملکرد تحصیلی [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 69-92]
ح
-
حاصلی، داود
بررسی نقش واسطه ای سواد اطلاعاتی در ارتباط بین سبک یادگیری با عملکرد تحصیلی [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 69-92]
-
حسن زاده، محمد
تبیین مؤلفههای تأثیرگذار در شبکه دانش پژوهشگاه صنعت نفت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 127-150]
-
حسنزاده، محمد
مولفه های مطلوبیت مصرف کنندگان پایگاه های اطلاعاتی [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 1-26]
-
حکیم زاده، رضوان
بررسی نقش واسطه ای سواد اطلاعاتی در ارتباط بین سبک یادگیری با عملکرد تحصیلی [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 69-92]
-
حیدری، غلامرضا
آیندهنگاری آموزش علم اطلاعات و دانششناسی ایران با رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 39-68]
د
-
دوکچی، زهره
بررسی نقش دلپذیر سازی فضای داخلی و چیدن مبلمان از دیدگاه کاربران کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 5-5]
-
دیانی، محمد حسین
فرایند تغییر برنامهریزی شده در چارچوب نظریه میدانی لوین، نظریه چسبندگی دانش و آموختهزدایی: مطالعه موردی طرح تجمیع کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]
-
دیلمقانی، میترا
بررسی تأثیر فرایندهای مدیریت دانش بر قابلیت پویایی در سازمانهای دانش بنیان (مطالعه موردی: دانشگاه علوم و تحقیقات تهران) [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 111-135]
ر
-
رجوعی، مرتضی
تأثیر ارزش ویژه برند بر واکنشهای رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویتبرند (مورد مطالعه: انتشارات سمت) [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 65-70]
-
رحیمی، صالح
بررسی رابطهی تابآوری و فرسودگی شغلی کتابداران کتابخانههای دانشگاهی (مطالعه موردی: کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر کرمانشاه) [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 137-153]
-
رحیمی، فروغ رحیمی
بررسی مقایسهای جامعیت و دقت موتورهای جستجوی عمومی براساس شاخص ربط سیستمی و منطق جستجو [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 3-3]
-
رفیعی پور، الناز
ارائه چارچوبی به منظور شناسایی رفتار اطلاعاتی محققان ایرانی در 8 دانشگاه دولتی تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 2-2]
-
ریاحی نیا، نصرت
بررسی مقایسهای جامعیت و دقت موتورهای جستجوی عمومی براساس شاخص ربط سیستمی و منطق جستجو [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 3-3]
-
ریاحی نیا، نصرت
تبیین مؤلفههای تأثیرگذار در شبکه دانش پژوهشگاه صنعت نفت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 127-150]
ز
-
زرداری، سولماز
مروری بر مفهوم هستینگاری در وب معنایی [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 83-100]
-
زوارقی، رسول
بررسی موانع فرهنگی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی: بررسی موردی کتابخانه های دانشگاههای تبریز و علوم پزشکی تبریز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 127-101]
س
-
سعیدی، ژیلا
بررسی رابطهی تابآوری و فرسودگی شغلی کتابداران کتابخانههای دانشگاهی (مطالعه موردی: کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر کرمانشاه) [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 137-153]
ش
-
شریف، عاطفه
چارچوب سواد اطلاعاتی 2016 در وبسایت کتابخانههای دانشگاههای برتر ایران و جهان و رویکرد دانشجویان به مصداقهای آن [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 93-111]
-
شکاری، محمدرضا
بررسی و مدلسازی ابعاد خودکارآمدی سواد اطلاعاتی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 1-1]
-
شیخ شعاعی، فاطمه
بررسی توان تکنیکی فناوری های NFC و RFID در بهبود ارائه خدمات کتابخانه های دانشگاهی و مقایسه آن دو بر اساس الگوی Beredy- [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 63-81]
ص
-
صابرنعیمی، المیرا
طراحی مدل کسبوکار برای تولید کتابهای الکترونیکی در واحد انتشاراتی «سوره مهر الکترونیک» [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 37-61]
-
صادقی، طاهره
بررسی توان تکنیکی فناوری های NFC و RFID در بهبود ارائه خدمات کتابخانه های دانشگاهی و مقایسه آن دو بر اساس الگوی Beredy- [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 63-81]
-
صمدی، لاله
مدل همترازسازی ارزیابی بهرهوری پژوهشی پژوهشگران هنر و علوم پزشکی ایران با رویکرد همسانی: مطالعه موردی: رشتههای هنرهای نمایشی و آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 79-103]
ع
-
عباس زاده، رقیه
بررسی موانع فرهنگی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی: بررسی موردی کتابخانه های دانشگاههای تبریز و علوم پزشکی تبریز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 127-101]
-
عصاره، فریده
مروری بر مفهوم هستینگاری در وب معنایی [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 83-100]
غ
-
غلامحسین زاده، زهره
تبیین مؤلفههای تأثیرگذار در شبکه دانش پژوهشگاه صنعت نفت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 127-150]
ف
-
فتحی، فاطمه
تصویرپردازی از کتابخانههای تعالی گرا و دانش مبنا در امتداد توسعه نسل های جدید دانشگاه [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 13-38]
-
فرج پهلو، عبدالحسین
مروری بر مفهوم هستینگاری در وب معنایی [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 83-100]
-
فرمانی، مریم
نگرش کارشناسان پژوهشی و کارکنان مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به نقش فناوری های اطلاعاتی در توانمندسازی آنان [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 51-77]
-
فرهادی، مهران
بررسی رابطهی تابآوری و فرسودگی شغلی کتابداران کتابخانههای دانشگاهی (مطالعه موردی: کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر کرمانشاه) [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 137-153]
-
فهیم نیا، فاطمه
شبکه ی ارتباط علمی پژوهشگران دانشگاه تهران چگونه است [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 13-36]
-
فهیم نیا، فاطمه
مولفه های مطلوبیت مصرف کنندگان پایگاه های اطلاعاتی [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 1-26]
-
فهیمی فر، سپیده
شبکه ی ارتباط علمی پژوهشگران دانشگاه تهران چگونه است [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 13-36]
ق
-
قاسمی، پروین
بررسی سواد اطلاعاتی معلمان [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 6-6]
-
قاسمی، فرزانه
تصویرپردازی از کتابخانههای تعالی گرا و دانش مبنا در امتداد توسعه نسل های جدید دانشگاه [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 13-38]
-
قاضی میرسعید، سیدجواد
بررسی توان تکنیکی فناوری های NFC و RFID در بهبود ارائه خدمات کتابخانه های دانشگاهی و مقایسه آن دو بر اساس الگوی Beredy- [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 63-81]
-
قانع، محمد رضا
نگرش کارشناسان پژوهشی و کارکنان مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به نقش فناوری های اطلاعاتی در توانمندسازی آنان [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 51-77]
ک
-
کربلا آقایی کامران، معصومه
بررسی میزان رعایت مولفه های مدل 4 بعدی مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های مرکزی دانشگاه های دولتی شهر تهران از دیدگاه مدیران و کتابداران و مقایسه دیدگاه های مدیران با کتابداران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 4-6]
-
کریمی صوفلو، لیلا
بررسی میزان رعایت مولفه های مدل 4 بعدی مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های مرکزی دانشگاه های دولتی شهر تهران از دیدگاه مدیران و کتابداران و مقایسه دیدگاه های مدیران با کتابداران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 4-6]
-
کشاورز، حمید
بررسی و مدلسازی ابعاد خودکارآمدی سواد اطلاعاتی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 1-1]
-
کوکبی، مرتضی
مقایسه کاربرگه کتاب چاپی کتابخانه ملی ایران با یونی مارک و مارک 21 و پیشنهاد کاربرگهای کاملتر [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 105-127]
-
کوکبی، مرتضی
کاربست مدیریت اطلاعات شخصی توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی در تدوین پایاننامهها بر اساس مدل قلمرو مدیریت اطلاعات شخصی مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 129-165]
-
کوکبی، مرتضی
مروری بر مفهوم هستینگاری در وب معنایی [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 83-100]
-
کوکبی، مرتضی
آیندهنگاری آموزش علم اطلاعات و دانششناسی ایران با رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 39-68]
گ
-
گرایی، احسان
آیندهنگاری آموزش علم اطلاعات و دانششناسی ایران با رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 39-68]
ل
-
لطیفی، معصومه
بررسی مقایسهای جامعیت و دقت موتورهای جستجوی عمومی براساس شاخص ربط سیستمی و منطق جستجو [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 3-3]
م
-
میرحسینی، زهره
بررسی نقش دلپذیر سازی فضای داخلی و چیدن مبلمان از دیدگاه کاربران کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 5-5]
ن
-
ناخدا، مریم
مدل همترازسازی ارزیابی بهرهوری پژوهشی پژوهشگران هنر و علوم پزشکی ایران با رویکرد همسانی: مطالعه موردی: رشتههای هنرهای نمایشی و آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 79-103]
-
ناخدا، مریم
مولفه های مطلوبیت مصرف کنندگان پایگاه های اطلاعاتی [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 1-26]
-
نامور، محسن
بررسی تأثیر فرایندهای مدیریت دانش بر قابلیت پویایی در سازمانهای دانش بنیان (مطالعه موردی: دانشگاه علوم و تحقیقات تهران) [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 111-135]
-
نصری، ماریا
کاربست مدیریت اطلاعات شخصی توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی در تدوین پایاننامهها بر اساس مدل قلمرو مدیریت اطلاعات شخصی مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 129-165]
-
نظری، محسن
مولفه های مطلوبیت مصرف کنندگان پایگاه های اطلاعاتی [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 1-26]
-
نوروزی، علیرضا
بررسی سواد اطلاعاتی معلمان [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 6-6]
-
نوکاریزی، محسن
چارچوب سواد اطلاعاتی 2016 در وبسایت کتابخانههای دانشگاههای برتر ایران و جهان و رویکرد دانشجویان به مصداقهای آن [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 93-111]
-
نوورزی چاکلی، عبدالرضا
مدل همترازسازی ارزیابی بهرهوری پژوهشی پژوهشگران هنر و علوم پزشکی ایران با رویکرد همسانی: مطالعه موردی: رشتههای هنرهای نمایشی و آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 79-103]
و
-
وفائیان، امیر
بررسی و مدلسازی ابعاد خودکارآمدی سواد اطلاعاتی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 1-1]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد