آ
-
آموختهزدایی
فرایند تغییر برنامهریزی شده در چارچوب نظریه میدانی لوین، نظریه چسبندگی دانش و آموختهزدایی: مطالعه موردی طرح تجمیع کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]
-
آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
مدل همترازسازی ارزیابی بهرهوری پژوهشی پژوهشگران هنر و علوم پزشکی ایران با رویکرد همسانی: مطالعه موردی: رشتههای هنرهای نمایشی و آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 79-103]
-
آموزش علم اطلاعات و دانششناسی
آیندهنگاری آموزش علم اطلاعات و دانششناسی ایران با رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 39-68]
-
آموزش و پرورش
بررسی سواد اطلاعاتی معلمان [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 6-6]
-
آنتولوژی
مروری بر مفهوم هستینگاری در وب معنایی [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 83-100]
-
آیندهنگاری
آیندهنگاری آموزش علم اطلاعات و دانششناسی ایران با رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 39-68]
ا
-
ارزش ویژه برند
تأثیر ارزش ویژه برند بر واکنشهای رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویتبرند (مورد مطالعه: انتشارات سمت) [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 65-70]
-
ارزیابی بهرهوری پژوهشی
مدل همترازسازی ارزیابی بهرهوری پژوهشی پژوهشگران هنر و علوم پزشکی ایران با رویکرد همسانی: مطالعه موردی: رشتههای هنرهای نمایشی و آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 79-103]
-
استانداردهای سواد اطلاعاتی 2002
چارچوب سواد اطلاعاتی 2016 در وبسایت کتابخانههای دانشگاههای برتر ایران و جهان و رویکرد دانشجویان به مصداقهای آن [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 93-111]
-
استراتژی اقیانوس آبی
طراحی مدل کسبوکار برای تولید کتابهای الکترونیکی در واحد انتشاراتی «سوره مهر الکترونیک» [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 37-61]
-
اعتمادبرند
تأثیر ارزش ویژه برند بر واکنشهای رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویتبرند (مورد مطالعه: انتشارات سمت) [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 65-70]
-
اقتصاد اطلاعات
مولفه های مطلوبیت مصرف کنندگان پایگاه های اطلاعاتی [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 1-26]
-
الگوی Beredy
بررسی توان تکنیکی فناوری های NFC و RFID در بهبود ارائه خدمات کتابخانه های دانشگاهی و مقایسه آن دو بر اساس الگوی Beredy- [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 63-81]
-
انتشارات سمت
تأثیر ارزش ویژه برند بر واکنشهای رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویتبرند (مورد مطالعه: انتشارات سمت) [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 65-70]
-
ایران
آیندهنگاری آموزش علم اطلاعات و دانششناسی ایران با رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 39-68]
ب
-
بوم استراتژی
طراحی مدل کسبوکار برای تولید کتابهای الکترونیکی در واحد انتشاراتی «سوره مهر الکترونیک» [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 37-61]
پ
-
پایگاه های اطلاعاتی
مولفه های مطلوبیت مصرف کنندگان پایگاه های اطلاعاتی [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 1-26]
-
پژوهشگاه صنعت نفت
تبیین مؤلفههای تأثیرگذار در شبکه دانش پژوهشگاه صنعت نفت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 127-150]
-
پژوهشگران
شبکه ی ارتباط علمی پژوهشگران دانشگاه تهران چگونه است [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 13-36]
ت
-
تاب آوری
بررسی رابطهی تابآوری و فرسودگی شغلی کتابداران کتابخانههای دانشگاهی (مطالعه موردی: کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر کرمانشاه) [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 137-153]
-
تحلیل تأثیرات متقابل
آیندهنگاری آموزش علم اطلاعات و دانششناسی ایران با رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 39-68]
-
تزیین داخلی
بررسی نقش دلپذیر سازی فضای داخلی و چیدن مبلمان از دیدگاه کاربران کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 5-5]
-
تغییر برنامهریزی شده
فرایند تغییر برنامهریزی شده در چارچوب نظریه میدانی لوین، نظریه چسبندگی دانش و آموختهزدایی: مطالعه موردی طرح تجمیع کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]
-
تهران (شهر)
بررسی میزان رعایت مولفه های مدل 4 بعدی مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های مرکزی دانشگاه های دولتی شهر تهران از دیدگاه مدیران و کتابداران و مقایسه دیدگاه های مدیران با کتابداران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 4-6]
-
توانمندسازی
نگرش کارشناسان پژوهشی و کارکنان مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به نقش فناوری های اطلاعاتی در توانمندسازی آنان [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 51-77]
ج
-
جامعیت
بررسی مقایسهای جامعیت و دقت موتورهای جستجوی عمومی براساس شاخص ربط سیستمی و منطق جستجو [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 3-3]
چ
-
چارچوب
ارائه چارچوبی به منظور شناسایی رفتار اطلاعاتی محققان ایرانی در 8 دانشگاه دولتی تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 2-2]
-
چارچوب سواد اطلاعاتی برای آموزش عالی 2016
چارچوب سواد اطلاعاتی 2016 در وبسایت کتابخانههای دانشگاههای برتر ایران و جهان و رویکرد دانشجویان به مصداقهای آن [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 93-111]
-
چالشهای فرهنگی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی
بررسی موانع فرهنگی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی: بررسی موردی کتابخانه های دانشگاههای تبریز و علوم پزشکی تبریز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 127-101]
-
چسبندگی دانش
فرایند تغییر برنامهریزی شده در چارچوب نظریه میدانی لوین، نظریه چسبندگی دانش و آموختهزدایی: مطالعه موردی طرح تجمیع کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]
خ
-
خودکارآمدی
بررسی و مدلسازی ابعاد خودکارآمدی سواد اطلاعاتی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 1-1]
د
-
دانش
تبیین مؤلفههای تأثیرگذار در شبکه دانش پژوهشگاه صنعت نفت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 127-150]
-
دانشگاه تهران
شبکه ی ارتباط علمی پژوهشگران دانشگاه تهران چگونه است [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 13-36]
-
دانشگاه فردوسی مشهد
فرایند تغییر برنامهریزی شده در چارچوب نظریه میدانی لوین، نظریه چسبندگی دانش و آموختهزدایی: مطالعه موردی طرح تجمیع کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]
-
دانشگاه های تعالی گرا
تصویرپردازی از کتابخانههای تعالی گرا و دانش مبنا در امتداد توسعه نسل های جدید دانشگاه [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 13-38]
-
دانشگاههای دولتی
بررسی نقش دلپذیر سازی فضای داخلی و چیدن مبلمان از دیدگاه کاربران کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 5-5]
-
دانشگاه های نسل چهارم
تصویرپردازی از کتابخانههای تعالی گرا و دانش مبنا در امتداد توسعه نسل های جدید دانشگاه [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 13-38]
-
دقت
بررسی مقایسهای جامعیت و دقت موتورهای جستجوی عمومی براساس شاخص ربط سیستمی و منطق جستجو [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 3-3]
-
دوبارهیابی اطلاعات
کاربست مدیریت اطلاعات شخصی توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی در تدوین پایاننامهها بر اساس مدل قلمرو مدیریت اطلاعات شخصی مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 129-165]
ر
-
ربط سیستمی
بررسی مقایسهای جامعیت و دقت موتورهای جستجوی عمومی براساس شاخص ربط سیستمی و منطق جستجو [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 3-3]
س
-
سازمان دانش بنیان
بررسی تأثیر فرایندهای مدیریت دانش بر قابلیت پویایی در سازمانهای دانش بنیان (مطالعه موردی: دانشگاه علوم و تحقیقات تهران) [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 111-135]
-
سواد اطلاعاتی
بررسی و مدلسازی ابعاد خودکارآمدی سواد اطلاعاتی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 1-1]
-
سواد اطلاعاتی
بررسی سواد اطلاعاتی معلمان [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 6-6]
-
سواد اطلاعاتی
بررسی نقش واسطه ای سواد اطلاعاتی در ارتباط بین سبک یادگیری با عملکرد تحصیلی [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 69-92]
ش
-
شبکه دانش
تبیین مؤلفههای تأثیرگذار در شبکه دانش پژوهشگاه صنعت نفت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 127-150]
-
شهرستان بیله سوار
بررسی سواد اطلاعاتی معلمان [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 6-6]
ع
-
عملکرد تحصیلی
بررسی نقش واسطه ای سواد اطلاعاتی در ارتباط بین سبک یادگیری با عملکرد تحصیلی [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 69-92]
ف
-
فرا-سطح اطلاعات
کاربست مدیریت اطلاعات شخصی توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی در تدوین پایاننامهها بر اساس مدل قلمرو مدیریت اطلاعات شخصی مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 129-165]
-
فرایندهای مدیریت دانش
بررسی تأثیر فرایندهای مدیریت دانش بر قابلیت پویایی در سازمانهای دانش بنیان (مطالعه موردی: دانشگاه علوم و تحقیقات تهران) [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 111-135]
-
فرسودگی شغلی
بررسی رابطهی تابآوری و فرسودگی شغلی کتابداران کتابخانههای دانشگاهی (مطالعه موردی: کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر کرمانشاه) [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 137-153]
-
فناوری های اطلاعاتی
نگرش کارشناسان پژوهشی و کارکنان مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به نقش فناوری های اطلاعاتی در توانمندسازی آنان [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 51-77]
ق
-
قابلیت پویا
بررسی تأثیر فرایندهای مدیریت دانش بر قابلیت پویایی در سازمانهای دانش بنیان (مطالعه موردی: دانشگاه علوم و تحقیقات تهران) [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 111-135]
ک
-
کاربران
مولفه های مطلوبیت مصرف کنندگان پایگاه های اطلاعاتی [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 1-26]
-
کاربرگه کتاب چاپی
مقایسه کاربرگه کتاب چاپی کتابخانه ملی ایران با یونی مارک و مارک 21 و پیشنهاد کاربرگهای کاملتر [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 105-127]
-
کار گروهی
ارائه چارچوبی به منظور شناسایی رفتار اطلاعاتی محققان ایرانی در 8 دانشگاه دولتی تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 2-2]
-
کالای اطلاعاتی
مولفه های مطلوبیت مصرف کنندگان پایگاه های اطلاعاتی [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 1-26]
-
کتاب الکترونیک
طراحی مدل کسبوکار برای تولید کتابهای الکترونیکی در واحد انتشاراتی «سوره مهر الکترونیک» [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 37-61]
-
کتابخانه ملی ایران
مقایسه کاربرگه کتاب چاپی کتابخانه ملی ایران با یونی مارک و مارک 21 و پیشنهاد کاربرگهای کاملتر [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 105-127]
-
کتابخانهها- معماری
بررسی نقش دلپذیر سازی فضای داخلی و چیدن مبلمان از دیدگاه کاربران کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 5-5]
-
کتابخانهها- وسایل و تجهیزات
بررسی نقش دلپذیر سازی فضای داخلی و چیدن مبلمان از دیدگاه کاربران کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 5-5]
-
کتابخانه های تعالی گرا
تصویرپردازی از کتابخانههای تعالی گرا و دانش مبنا در امتداد توسعه نسل های جدید دانشگاه [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 13-38]
-
کتابخانه های دانشگاهی
بررسی میزان رعایت مولفه های مدل 4 بعدی مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های مرکزی دانشگاه های دولتی شهر تهران از دیدگاه مدیران و کتابداران و مقایسه دیدگاه های مدیران با کتابداران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 4-6]
-
کتابخانه های دانشگاهی
بررسی توان تکنیکی فناوری های NFC و RFID در بهبود ارائه خدمات کتابخانه های دانشگاهی و مقایسه آن دو بر اساس الگوی Beredy- [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 63-81]
-
کتابخانه های دانش مبنا
تصویرپردازی از کتابخانههای تعالی گرا و دانش مبنا در امتداد توسعه نسل های جدید دانشگاه [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 13-38]
-
کتابداران کتابخانه های دانشگاهی
بررسی رابطهی تابآوری و فرسودگی شغلی کتابداران کتابخانههای دانشگاهی (مطالعه موردی: کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر کرمانشاه) [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 137-153]
-
کلید واژه ها: NFC
بررسی توان تکنیکی فناوری های NFC و RFID در بهبود ارائه خدمات کتابخانه های دانشگاهی و مقایسه آن دو بر اساس الگوی Beredy- [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 63-81]
-
کلیدواژهها: خودکارآمدی سواد اطلاعاتی
بررسی و مدلسازی ابعاد خودکارآمدی سواد اطلاعاتی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 1-1]
-
کلید واژهها: رفتار اطلاعاتی
ارائه چارچوبی به منظور شناسایی رفتار اطلاعاتی محققان ایرانی در 8 دانشگاه دولتی تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 2-2]
-
کلیدواژه ها: سبک های یادگیری
بررسی نقش واسطه ای سواد اطلاعاتی در ارتباط بین سبک یادگیری با عملکرد تحصیلی [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 69-92]
م
-
مارک 21
مقایسه کاربرگه کتاب چاپی کتابخانه ملی ایران با یونی مارک و مارک 21 و پیشنهاد کاربرگهای کاملتر [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 105-127]
-
مارک ایران
مقایسه کاربرگه کتاب چاپی کتابخانه ملی ایران با یونی مارک و مارک 21 و پیشنهاد کاربرگهای کاملتر [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 105-127]
-
متدولوژی
ارائه چارچوبی به منظور شناسایی رفتار اطلاعاتی محققان ایرانی در 8 دانشگاه دولتی تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 2-2]
-
مدل 4 بعدی
بررسی میزان رعایت مولفه های مدل 4 بعدی مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های مرکزی دانشگاه های دولتی شهر تهران از دیدگاه مدیران و کتابداران و مقایسه دیدگاه های مدیران با کتابداران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 4-6]
-
مدل کسبوکار
طراحی مدل کسبوکار برای تولید کتابهای الکترونیکی در واحد انتشاراتی «سوره مهر الکترونیک» [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 37-61]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی میزان رعایت مولفه های مدل 4 بعدی مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های مرکزی دانشگاه های دولتی شهر تهران از دیدگاه مدیران و کتابداران و مقایسه دیدگاه های مدیران با کتابداران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 4-6]
-
مدیریت اطلاعات شخصی
کاربست مدیریت اطلاعات شخصی توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی در تدوین پایاننامهها بر اساس مدل قلمرو مدیریت اطلاعات شخصی مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 129-165]
-
مدیریت دانش
بررسی موانع فرهنگی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی: بررسی موردی کتابخانه های دانشگاههای تبریز و علوم پزشکی تبریز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 127-101]
-
مدیریت دانش
بررسی تأثیر فرایندهای مدیریت دانش بر قابلیت پویایی در سازمانهای دانش بنیان (مطالعه موردی: دانشگاه علوم و تحقیقات تهران) [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 111-135]
-
مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی
بررسی موانع فرهنگی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی: بررسی موردی کتابخانه های دانشگاههای تبریز و علوم پزشکی تبریز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 127-101]
-
مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری
نگرش کارشناسان پژوهشی و کارکنان مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به نقش فناوری های اطلاعاتی در توانمندسازی آنان [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 51-77]
-
مطلوبیت
مولفه های مطلوبیت مصرف کنندگان پایگاه های اطلاعاتی [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 1-26]
-
معلمان
بررسی سواد اطلاعاتی معلمان [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 6-6]
-
معماری داخلی
بررسی نقش دلپذیر سازی فضای داخلی و چیدن مبلمان از دیدگاه کاربران کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 5-5]
-
مقاومت در برابر تغییر
فرایند تغییر برنامهریزی شده در چارچوب نظریه میدانی لوین، نظریه چسبندگی دانش و آموختهزدایی: مطالعه موردی طرح تجمیع کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]
-
مقیاس خودکارآمدی سواد اطلاعاتی
بررسی و مدلسازی ابعاد خودکارآمدی سواد اطلاعاتی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 1-1]
-
منطق جستجو
بررسی مقایسهای جامعیت و دقت موتورهای جستجوی عمومی براساس شاخص ربط سیستمی و منطق جستجو [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 3-3]
-
موانع فرهنگی استقرار مدیریت دانش
بررسی موانع فرهنگی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی: بررسی موردی کتابخانه های دانشگاههای تبریز و علوم پزشکی تبریز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 127-101]
-
موتورهای جستجوی عمومی
بررسی مقایسهای جامعیت و دقت موتورهای جستجوی عمومی براساس شاخص ربط سیستمی و منطق جستجو [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 3-3]
-
موجودیتهای هستینگاری
مروری بر مفهوم هستینگاری در وب معنایی [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 83-100]
ن
-
نگهداری اطلاعات
کاربست مدیریت اطلاعات شخصی توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی در تدوین پایاننامهها بر اساس مدل قلمرو مدیریت اطلاعات شخصی مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 129-165]
-
نوآوری
ارائه چارچوبی به منظور شناسایی رفتار اطلاعاتی محققان ایرانی در 8 دانشگاه دولتی تهران [دوره 51، شماره 1، 1396، صفحه 2-2]
و
-
واکنشهای رفتاری
تأثیر ارزش ویژه برند بر واکنشهای رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویتبرند (مورد مطالعه: انتشارات سمت) [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 65-70]
-
وبسایت کتابخانههای دانشگاهی
چارچوب سواد اطلاعاتی 2016 در وبسایت کتابخانههای دانشگاههای برتر ایران و جهان و رویکرد دانشجویان به مصداقهای آن [دوره 51، شماره 4، 1396، صفحه 93-111]
-
وب معنایی
مروری بر مفهوم هستینگاری در وب معنایی [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 83-100]
ه
-
هستیشناسی
مروری بر مفهوم هستینگاری در وب معنایی [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 83-100]
-
هستینگاری
مروری بر مفهوم هستینگاری در وب معنایی [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 83-100]
-
همترازسازی
مدل همترازسازی ارزیابی بهرهوری پژوهشی پژوهشگران هنر و علوم پزشکی ایران با رویکرد همسانی: مطالعه موردی: رشتههای هنرهای نمایشی و آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 79-103]
-
همکاری علمی
شبکه ی ارتباط علمی پژوهشگران دانشگاه تهران چگونه است [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 13-36]
-
هم نویسندگی
شبکه ی ارتباط علمی پژوهشگران دانشگاه تهران چگونه است [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 13-36]
-
هنرهای نمایشی
مدل همترازسازی ارزیابی بهرهوری پژوهشی پژوهشگران هنر و علوم پزشکی ایران با رویکرد همسانی: مطالعه موردی: رشتههای هنرهای نمایشی و آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 79-103]
-
هویتبرند
تأثیر ارزش ویژه برند بر واکنشهای رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویتبرند (مورد مطالعه: انتشارات سمت) [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 65-70]
ی
-
یافتن اطلاعات
کاربست مدیریت اطلاعات شخصی توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی در تدوین پایاننامهها بر اساس مدل قلمرو مدیریت اطلاعات شخصی مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 51، شماره 3، 1396، صفحه 129-165]
-
یونی مارک
مقایسه کاربرگه کتاب چاپی کتابخانه ملی ایران با یونی مارک و مارک 21 و پیشنهاد کاربرگهای کاملتر [دوره 51، شماره 2، 1396، صفحه 105-127]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد