آ
-
آموزش کوتاه مدت
تأثیر آموزش کوتاه مدت سواد اطلاعاتی بر مهارتهای اطلاعیابی اعضای هیئت علمی مبتنی بر الگوی شنتون و هایگیبسون [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 101-113]
-
آمیختهی بازاریابی
مقایسه ی به کار گیری آمیخته ی بازاریابی مشتری مداری در کتابخانه های دانشگاهی شهر کرمانشاه(مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه رازی و علوم پزشکی کرمانشاه) [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 141-168]
-
آیین نامهی ارتقای مرتبهی علمی اعضاء هیئت علمی
بررسی تأثیر تولید علم و گسترش مرزهای دانش بر اقتصاد مقاومتی از منظر خلاء آییننامهای تألیف کتاب جهت ارتقاء اساتید [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 107-126]
ا
-
اخلاق کار
نقش توسعه حرفه ای و اخلاق کار بر تعهد سازمانی و میل به ماندن کارکنان کتابداری شهر تبریز [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 81-98]
-
ارزشگذاری اقتصادی
برآورد ارزش اقتصادی خدمات کتابخانه های دانشگاهی و میزان تمایل به پرداخت کاربران در شرایط بحران و بهبود با استفاده از روش مشروط [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 55-77]
-
ارزشگذاری مشروط
برآورد ارزش اقتصادی خدمات کتابخانه های دانشگاهی و میزان تمایل به پرداخت کاربران در شرایط بحران و بهبود با استفاده از روش مشروط [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 55-77]
-
ارزیابی اپکها
ارزیابی اپکهای دانشگاههای ایران [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 13-36]
-
ارزیابی کتابخانه
رتبهبندی کتابخانههای مرکزی دانشگاههای جامع و صنعتی به روش تاپسیس [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 13-37]
-
استفاده
شناخت انگیزه استفاده دانشجویان از شبکههای اجتماعی فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 79-107]
-
اضطراب اطلاع یابی
اعتبار سنجی مقیاس اضطراب اطلاع یابی در دانشجویان [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 131-146]
-
اضطراب پژوهش و معلمان پژوهنده
رابطه بین سواد اطلاعاتی و مدیریت زمان با اضطراب پژوهش معلمان پژوهنده اردبیل [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 57-82]
-
اعتبارسنجی
اعتبار سنجی مقیاس اضطراب اطلاع یابی در دانشجویان [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 131-146]
-
اعضای هیئت علمی
تأثیر آموزش کوتاه مدت سواد اطلاعاتی بر مهارتهای اطلاعیابی اعضای هیئت علمی مبتنی بر الگوی شنتون و هایگیبسون [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 101-113]
-
اقتصاد مقاومتی
بررسی تأثیر تولید علم و گسترش مرزهای دانش بر اقتصاد مقاومتی از منظر خلاء آییننامهای تألیف کتاب جهت ارتقاء اساتید [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 107-126]
-
الگوی شنتون و هایگیبسون
تأثیر آموزش کوتاه مدت سواد اطلاعاتی بر مهارتهای اطلاعیابی اعضای هیئت علمی مبتنی بر الگوی شنتون و هایگیبسون [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 101-113]
-
انتخاب کتاب
کیوآر کد و بازنمایی اطلاعات در کتاب های درسی دانشگاهی: دیدگاه اساتید [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 39-58]
-
انتصاب
اولویتبندی عوامل موثر بر انتصاب مدیران کتابخانههای دانشگاهی براساس فرایند تحلیل شبکه [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 13-32]
-
اندنوت
میزان حضور نرم افزارهای مدیریت استناد در وب گاههای دانشگاههای ایران [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 127-145]
-
انگیزش پژوهشی
سطح سواد اطلاعاتی و انگیزش پژوهشی دانشجویان بر اساس استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 147-163]
-
انگیزه
شناخت انگیزه استفاده دانشجویان از شبکههای اجتماعی فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 79-107]
ب
-
بازاریابی
مقایسه ی به کار گیری آمیخته ی بازاریابی مشتری مداری در کتابخانه های دانشگاهی شهر کرمانشاه(مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه رازی و علوم پزشکی کرمانشاه) [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 141-168]
-
بازاریابی
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در بازاریابی بهینه خدمات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 119-139]
-
بازاریابی بهینه خدمات
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در بازاریابی بهینه خدمات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 119-139]
-
بازاریابی محتوایی
بررسی مقایسهای مدلهای بازاریابی محتوایی از نظر مراحل و فرآیند اجراء [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 83-100]
-
بررسی تطبیقی
بررسی مقایسهای مدلهای بازاریابی محتوایی از نظر مراحل و فرآیند اجراء [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 83-100]
پ
-
پروژه های فرازمانی
تدوین الزامات طراحی دایرهالمعارف برخط امام علی "علیهالسلام" از طریق ایجاد تیمهای فرازمانی رسمی [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 34-13]
-
پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)
مروری گسترده بر جایگاه و نقش پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) در بهبود و گسترش فعالیت کتابخانههای دانشگاهی و پژوهشی [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 86-59]
ت
-
تاپسیس
رتبهبندی کتابخانههای مرکزی دانشگاههای جامع و صنعتی به روش تاپسیس [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 13-37]
-
تبریز
بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و یادگیری سازمانی در کتابخانههای دانشگاهی شهر تبریز [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 137-115]
-
تعهد سازمانی
نقش توسعه حرفه ای و اخلاق کار بر تعهد سازمانی و میل به ماندن کارکنان کتابداری شهر تبریز [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 81-98]
-
تفکر انتقادی
طراحی مدل مفهومی مسئلهیابی پژوهش با استفاده از روش فراترکیب [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]
-
تفکر انتقادی
ارزیابی توانایی تفکر انتقادی دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نمونه پژوهی: دانشگاه های آزاد شهر تهران [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 35-65]
-
تفکر خلاقانه
طراحی مدل مفهومی مسئلهیابی پژوهش با استفاده از روش فراترکیب [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]
-
تمایل به پرداخت
برآورد ارزش اقتصادی خدمات کتابخانه های دانشگاهی و میزان تمایل به پرداخت کاربران در شرایط بحران و بهبود با استفاده از روش مشروط [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 55-77]
-
تمرکز
بررسی تأثیر کوچک سازی کتابخانه های دانشگاهی بر رضایت شغلی کارکنان کتابخانههای دانشگاههای دولتی در مراکز استانها [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 59-80]
-
توسعه حرفه ای
نقش توسعه حرفه ای و اخلاق کار بر تعهد سازمانی و میل به ماندن کارکنان کتابداری شهر تبریز [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 81-98]
-
تولید علم
بررسی تأثیر تولید علم و گسترش مرزهای دانش بر اقتصاد مقاومتی از منظر خلاء آییننامهای تألیف کتاب جهت ارتقاء اساتید [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 107-126]
-
تیمهای فرازمانی
تدوین الزامات طراحی دایرهالمعارف برخط امام علی "علیهالسلام" از طریق ایجاد تیمهای فرازمانی رسمی [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 34-13]
د
-
دانشجویان
اعتبار سنجی مقیاس اضطراب اطلاع یابی در دانشجویان [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 131-146]
-
دانشجویان
شناخت انگیزه استفاده دانشجویان از شبکههای اجتماعی فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 79-107]
-
دانشجویان تحصیلات تکمیلی
ارزیابی توانایی تفکر انتقادی دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نمونه پژوهی: دانشگاه های آزاد شهر تهران [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 35-65]
-
دانشگاه آزاد اسلامی
ارزیابی توانایی تفکر انتقادی دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نمونه پژوهی: دانشگاه های آزاد شهر تهران [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 35-65]
-
دانشگاه تبریز
تحلیل عوامل اثرگذار بر پذیرش رایانش ابری کتابداران کتابخانه های دانشگاه تبریز و علوم پزشکی بر مبنای نظریه اشاعه نوآوری راجرز [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 39-58]
-
دانشگاههای دولتی
وندالیسم در کتابخانههای دانشگاهی: بررسی نمودها و دلایل [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 101-118]
-
دایرهالمعارف برخط امام علی (ع)
تدوین الزامات طراحی دایرهالمعارف برخط امام علی "علیهالسلام" از طریق ایجاد تیمهای فرازمانی رسمی [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 34-13]
-
درک ویژگیهای رایانش ابری
تحلیل عوامل اثرگذار بر پذیرش رایانش ابری کتابداران کتابخانه های دانشگاه تبریز و علوم پزشکی بر مبنای نظریه اشاعه نوآوری راجرز [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 39-58]
ر
-
رایانش ابری
تحلیل عوامل اثرگذار بر پذیرش رایانش ابری کتابداران کتابخانه های دانشگاه تبریز و علوم پزشکی بر مبنای نظریه اشاعه نوآوری راجرز [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 39-58]
-
رتبهبندی کتابخانه
رتبهبندی کتابخانههای مرکزی دانشگاههای جامع و صنعتی به روش تاپسیس [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 13-37]
-
رمزینه پاسخ سریع
کیوآر کد و بازنمایی اطلاعات در کتاب های درسی دانشگاهی: دیدگاه اساتید [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 39-58]
-
روش فراترکیب
طراحی مدل مفهومی مسئلهیابی پژوهش با استفاده از روش فراترکیب [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]
س
-
سازمان یادگیرنده یا دانش بنیان
طراحی شبکه دانش اجتماعی، برای توسعه سیستم عصرمدار ترویج سرمایه معنوی و اجتماعی در سامانههای علمی (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
-
سرمایه اجتماعی
بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و یادگیری سازمانی در کتابخانههای دانشگاهی شهر تبریز [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 137-115]
-
سرمایه معنوی
طراحی شبکه دانش اجتماعی، برای توسعه سیستم عصرمدار ترویج سرمایه معنوی و اجتماعی در سامانههای علمی (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
-
سواد اطلاعاتی
تأثیر آموزش کوتاه مدت سواد اطلاعاتی بر مهارتهای اطلاعیابی اعضای هیئت علمی مبتنی بر الگوی شنتون و هایگیبسون [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 101-113]
-
سواد اطلاعاتی
رابطه بین سواد اطلاعاتی و مدیریت زمان با اضطراب پژوهش معلمان پژوهنده اردبیل [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 57-82]
-
سواد اطلاعاتی
میزان حضور نرم افزارهای مدیریت استناد در وب گاههای دانشگاههای ایران [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 127-145]
-
سواد اطلاعاتی
سطح سواد اطلاعاتی و انگیزش پژوهشی دانشجویان بر اساس استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 147-163]
-
سیستم عصرمدار
طراحی شبکه دانش اجتماعی، برای توسعه سیستم عصرمدار ترویج سرمایه معنوی و اجتماعی در سامانههای علمی (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
ش
-
شبکه اجتماعی
طراحی شبکه دانش اجتماعی، برای توسعه سیستم عصرمدار ترویج سرمایه معنوی و اجتماعی در سامانههای علمی (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
-
شبکههای اجتماعی
شناخت انگیزه استفاده دانشجویان از شبکههای اجتماعی فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 79-107]
-
شبکه های اجتماعی
سطح سواد اطلاعاتی و انگیزش پژوهشی دانشجویان بر اساس استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 147-163]
ع
-
علم اطلاعات و دانش شناسی
ارزیابی توانایی تفکر انتقادی دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نمونه پژوهی: دانشگاه های آزاد شهر تهران [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 35-65]
ف
-
فراتحلیل
عوامل مؤثر بر قصد به اشتراکگذاری دانش در موسسات دانشگاهی با رویکرد فراتحلیل [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 87-105]
-
فرایند تحلیل شبکه (ANP)
اولویتبندی عوامل موثر بر انتصاب مدیران کتابخانههای دانشگاهی براساس فرایند تحلیل شبکه [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 13-32]
-
فهرست پیوسته کتابخانهای
ارزیابی اپکهای دانشگاههای ایران [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 13-36]
ق
-
قصد به اشتراک گذاری دانش
عوامل مؤثر بر قصد به اشتراکگذاری دانش در موسسات دانشگاهی با رویکرد فراتحلیل [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 87-105]
ک
-
کاربست رسانه
طراحی شبکه دانش اجتماعی، برای توسعه سیستم عصرمدار ترویج سرمایه معنوی و اجتماعی در سامانههای علمی (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
-
کتابخانههای دانشگاهی
بررسی تأثیر کوچک سازی کتابخانه های دانشگاهی بر رضایت شغلی کارکنان کتابخانههای دانشگاههای دولتی در مراکز استانها [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 59-80]
-
کتابخانه دانشگاه
رتبهبندی کتابخانههای مرکزی دانشگاههای جامع و صنعتی به روش تاپسیس [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 13-37]
-
کتابخانه دانشگاهی
اولویتبندی عوامل موثر بر انتصاب مدیران کتابخانههای دانشگاهی براساس فرایند تحلیل شبکه [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 13-32]
-
کتابخانه دانشگاهی
ارزیابی اپکهای دانشگاههای ایران [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 13-36]
-
کتابخانه مرکزی
برآورد ارزش اقتصادی خدمات کتابخانه های دانشگاهی و میزان تمایل به پرداخت کاربران در شرایط بحران و بهبود با استفاده از روش مشروط [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 55-77]
-
کتابخانههای پژوهشی
مروری گسترده بر جایگاه و نقش پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) در بهبود و گسترش فعالیت کتابخانههای دانشگاهی و پژوهشی [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 86-59]
-
کتابخانههای دانشگاهی
بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و یادگیری سازمانی در کتابخانههای دانشگاهی شهر تبریز [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 137-115]
-
کتابخانههای دانشگاهی
مروری گسترده بر جایگاه و نقش پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) در بهبود و گسترش فعالیت کتابخانههای دانشگاهی و پژوهشی [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 86-59]
-
کتابخانههای دانشگاهی
میزان حضور نرم افزارهای مدیریت استناد در وب گاههای دانشگاههای ایران [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 127-145]
-
کتابخانههای دانشگاهی
مقایسه ی به کار گیری آمیخته ی بازاریابی مشتری مداری در کتابخانه های دانشگاهی شهر کرمانشاه(مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه رازی و علوم پزشکی کرمانشاه) [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 141-168]
-
کتابخانههای دانشگاهی
وندالیسم در کتابخانههای دانشگاهی: بررسی نمودها و دلایل [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 101-118]
-
کتابداران
بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و یادگیری سازمانی در کتابخانههای دانشگاهی شهر تبریز [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 137-115]
-
کتابداران
تحلیل عوامل اثرگذار بر پذیرش رایانش ابری کتابداران کتابخانه های دانشگاه تبریز و علوم پزشکی بر مبنای نظریه اشاعه نوآوری راجرز [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 39-58]
-
کتابداران
وندالیسم در کتابخانههای دانشگاهی: بررسی نمودها و دلایل [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 101-118]
-
کتاب درسی دانشگاهی
کیوآر کد و بازنمایی اطلاعات در کتاب های درسی دانشگاهی: دیدگاه اساتید [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 39-58]
-
کدهای دو بعد
کیوآر کد و بازنمایی اطلاعات در کتاب های درسی دانشگاهی: دیدگاه اساتید [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 39-58]
-
کلیدواژهها: اپکهای دانشگاهی
ارزیابی اپکهای دانشگاههای ایران [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 13-36]
-
کنترل رفتاری درک شده
عوامل مؤثر بر قصد به اشتراکگذاری دانش در موسسات دانشگاهی با رویکرد فراتحلیل [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 87-105]
-
کوچکسازی
بررسی تأثیر کوچک سازی کتابخانه های دانشگاهی بر رضایت شغلی کارکنان کتابخانههای دانشگاههای دولتی در مراکز استانها [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 59-80]
-
کیوآرکد
کیوآر کد و بازنمایی اطلاعات در کتاب های درسی دانشگاهی: دیدگاه اساتید [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 39-58]
گ
-
گرایش استاد به تألیف کتاب
بررسی تأثیر تولید علم و گسترش مرزهای دانش بر اقتصاد مقاومتی از منظر خلاء آییننامهای تألیف کتاب جهت ارتقاء اساتید [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 107-126]
-
گسترش مرز دانش
بررسی تأثیر تولید علم و گسترش مرزهای دانش بر اقتصاد مقاومتی از منظر خلاء آییننامهای تألیف کتاب جهت ارتقاء اساتید [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 107-126]
م
-
مخاطبان
مقایسه ی به کار گیری آمیخته ی بازاریابی مشتری مداری در کتابخانه های دانشگاهی شهر کرمانشاه(مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه رازی و علوم پزشکی کرمانشاه) [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 141-168]
-
مدل مشتری مداری
مقایسه ی به کار گیری آمیخته ی بازاریابی مشتری مداری در کتابخانه های دانشگاهی شهر کرمانشاه(مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه رازی و علوم پزشکی کرمانشاه) [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 141-168]
-
مدلهای فرآیندی
بررسی مقایسهای مدلهای بازاریابی محتوایی از نظر مراحل و فرآیند اجراء [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 83-100]
-
مدیر
اولویتبندی عوامل موثر بر انتصاب مدیران کتابخانههای دانشگاهی براساس فرایند تحلیل شبکه [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 13-32]
-
مدیریت
اولویتبندی عوامل موثر بر انتصاب مدیران کتابخانههای دانشگاهی براساس فرایند تحلیل شبکه [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 13-32]
-
مدیریت تغییر
بررسی تأثیر کوچک سازی کتابخانه های دانشگاهی بر رضایت شغلی کارکنان کتابخانههای دانشگاههای دولتی در مراکز استانها [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 59-80]
-
مدیریت دانش
تدوین الزامات طراحی دایرهالمعارف برخط امام علی "علیهالسلام" از طریق ایجاد تیمهای فرازمانی رسمی [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 34-13]
-
مدیریت زمان
رابطه بین سواد اطلاعاتی و مدیریت زمان با اضطراب پژوهش معلمان پژوهنده اردبیل [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 57-82]
-
مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در بازاریابی بهینه خدمات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 119-139]
-
مسئله یابی پژوهش
طراحی مدل مفهومی مسئلهیابی پژوهش با استفاده از روش فراترکیب [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]
-
مهارتهای اطلاعیابی
تأثیر آموزش کوتاه مدت سواد اطلاعاتی بر مهارتهای اطلاعیابی اعضای هیئت علمی مبتنی بر الگوی شنتون و هایگیبسون [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 101-113]
-
موسسات دانشگاهی
عوامل مؤثر بر قصد به اشتراکگذاری دانش در موسسات دانشگاهی با رویکرد فراتحلیل [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 87-105]
-
میل به ماندن
نقش توسعه حرفه ای و اخلاق کار بر تعهد سازمانی و میل به ماندن کارکنان کتابداری شهر تبریز [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 81-98]
ن
-
نرم افزار مدیریت استناد
میزان حضور نرم افزارهای مدیریت استناد در وب گاههای دانشگاههای ایران [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 127-145]
-
نظام ملی اطلاعرسانی دانشگاهی
مروری گسترده بر جایگاه و نقش پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) در بهبود و گسترش فعالیت کتابخانههای دانشگاهی و پژوهشی [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 86-59]
-
نظریه اشاعه نوآوری راجرز
تحلیل عوامل اثرگذار بر پذیرش رایانش ابری کتابداران کتابخانه های دانشگاه تبریز و علوم پزشکی بر مبنای نظریه اشاعه نوآوری راجرز [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 39-58]
-
نمودها و دلایل
وندالیسم در کتابخانههای دانشگاهی: بررسی نمودها و دلایل [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 101-118]
و
-
وندالیسم
وندالیسم در کتابخانههای دانشگاهی: بررسی نمودها و دلایل [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 101-118]
-
ویژگی آموزشی
طراحی مدل مفهومی مسئلهیابی پژوهش با استفاده از روش فراترکیب [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]
-
ویژگی روانشناختی
طراحی مدل مفهومی مسئلهیابی پژوهش با استفاده از روش فراترکیب [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]
-
ویژگی شخصیتی
طراحی مدل مفهومی مسئلهیابی پژوهش با استفاده از روش فراترکیب [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]
-
ویژگی فکری
طراحی مدل مفهومی مسئلهیابی پژوهش با استفاده از روش فراترکیب [دوره 52، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]
ه
-
هنجارهای ذهنی
عوامل مؤثر بر قصد به اشتراکگذاری دانش در موسسات دانشگاهی با رویکرد فراتحلیل [دوره 52، شماره 4، 1397، صفحه 87-105]
ی
-
یادگیری سازمانی
بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و یادگیری سازمانی در کتابخانههای دانشگاهی شهر تبریز [دوره 52، شماره 1، 1397، صفحه 137-115]
-
یکپارچهسازی
بررسی تأثیر کوچک سازی کتابخانه های دانشگاهی بر رضایت شغلی کارکنان کتابخانههای دانشگاههای دولتی در مراکز استانها [دوره 52، شماره 3، 1397، صفحه 59-80]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد