آمیختۀ بازاریابیقابلیتهای برندسازی مراکز خدمات اطلاعاتی و دانشی با استفاده از نظریۀ دادهبنیاد [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 201-241]
ا
ابزارهای شبکههای اجتماعیانگیزهها و موانع کاربست رسانههای اجتماعی توسط کتابداران کتابخانههای دانشگاهی [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 121-141]
ابعاد فرهنگ دانشنقش فرهنگ دانش در اثربخشی فرایندهای مدیریت دانش مورد مطالعه: یک سازمان دانشبنیان [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 325-345]
ارزشگذاری اقتصادیارزشگذاری اقتصادی خدمات کتابخانههای عمومی با استفاده از روش ارزشگذاری مشروط (CVM): کتابخانههای عمومی شهر تهران [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 515-537]
ارزشگذاری مشروطارزشگذاری اقتصادی خدمات کتابخانههای عمومی با استفاده از روش ارزشگذاری مشروط (CVM): کتابخانههای عمومی شهر تهران [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 515-537]
ارزیابیدسترسپذیری وبسایت کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر تهران بر اساس ارزیابی فنی و تجربیات کاربران [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 183-200]
ارزیابیارزیابی کیفیت خدمات کتابخانههای دیجیتال بر اساس الگوی دیجیکوال (مورد مطالعه: کتابخانۀ دیجیتال دانشگاه تهران) [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 309-324]
ارزیابی اطلاعاتاعتبارسنجی اطلاعات سلامت موجود در وب، توسط دانشجویان و اعضای هیأت علمی رشتههای پزشکی، پرستاری و مامایی [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 477-499]
اعتبار اطلاعات سلامتاعتبارسنجی اطلاعات سلامت موجود در وب، توسط دانشجویان و اعضای هیأت علمی رشتههای پزشکی، پرستاری و مامایی [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 477-499]
اعتبار پژوهشیبررسی وضعیت جذب اعتبار پژوهشی در تولیدات علمی سازمانها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی ایران در بازۀ زمانی 2008 - 2011 [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 413-433]
افسردگیمقایسۀ اثربخشی کتابدرمانی و رفتاردرمانی شناختی بر افسردگی دانشجویان کارشناسی با شکست عاطفی [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 501-514]
الگوی پارسونزمدیریت اثربخش و کتابخانههای دانشگاهی ایران: تبیین دیدگاههای مدیران و کارکنان بر اساس الگوی پارسونز [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 143-158]
ایرانبررسی وضعیت جذب اعتبار پژوهشی در تولیدات علمی سازمانها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی ایران در بازۀ زمانی 2008 - 2011 [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 413-433]
ایرانمطالعۀ روند چندنویسندگی و رابطۀ آن با ضریب تأثیر در نشریات فارسی حوزۀ فنی و مهندسی ایران طی سالهای 1380 - 1389 [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 583-603]
ب
بازیابی تصاویرتأثیر زبان نمایهسازی بر رتبهبندی تصاویر در موتور کاوش گوگل [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 243-261]
برنامههای حفاظتراهکارهای برنامههای برتر حفاظت وب در مقابله با چالشهای فنی حفاظت [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 83-103]
برنامۀ راهبردیپژوهشی پیرامون تدوین برنامۀ راهبردی کتابخانۀ سازمان زمینشناسی و اکتشافات معدنی کشور 1390 - 1394 [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 435-457]
برندسازیقابلیتهای برندسازی مراکز خدمات اطلاعاتی و دانشی با استفاده از نظریۀ دادهبنیاد [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 201-241]
پ
پایاننامهشناسایی مشکلات پایاننامهنویسی از دیدگاه دانشجویان علم اطلاعات و دانششناسی در دانشگاههای شهر تهران [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 39-59]
پایاننامهنویسیشناسایی مشکلات پایاننامهنویسی از دیدگاه دانشجویان علم اطلاعات و دانششناسی در دانشگاههای شهر تهران [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 39-59]
پشتیبانی وبسایتارزیابی تطبیقی کیفیت پشتیبانی محتوایی وبسایت کتابخانههای دانشگاههای دولتی ایران و ارائۀ پیشنهادهایی برای بهبود آنها [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 287-308]
پورتالهای کتابخانهایارزیابی پورتالهای کتابخانهای دانشگاههای دولتی ایران در سال1392 [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 563-582]
ت
تحلیل استنادی ترمودینامیک ایراننگاشت ساختار فکری حوزۀ موضوعی ترمودینامیک بر اساس بروندادهای علمی ایرانیان در مجلات نمایهشده در وبگاه علوم مؤسسۀ تامسون رویترز [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 1-38]
تحلیل شبکههای اجتماعی حوزۀ ترمودینامیک ایراننگاشت ساختار فکری حوزۀ موضوعی ترمودینامیک بر اساس بروندادهای علمی ایرانیان در مجلات نمایهشده در وبگاه علوم مؤسسۀ تامسون رویترز [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 1-38]
ترمودینامیک ایراننگاشت ساختار فکری حوزۀ موضوعی ترمودینامیک بر اساس بروندادهای علمی ایرانیان در مجلات نمایهشده در وبگاه علوم مؤسسۀ تامسون رویترز [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 1-38]
تسهیم دانشنقش فرهنگ دانش در اثربخشی فرایندهای مدیریت دانش مورد مطالعه: یک سازمان دانشبنیان [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 325-345]
تفکر راهبردیبررسی رابطۀ بین تفکر راهبردی و عملکرد کارکنان مورد مطالعه: (کارکنان کتابخانههای دانشگاه دولتی استان ایلام) [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 371-389]
تمایل به پرداختارزشگذاری اقتصادی خدمات کتابخانههای عمومی با استفاده از روش ارزشگذاری مشروط (CVM): کتابخانههای عمومی شهر تهران [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 515-537]
توسعهعوامل راهبردی مؤثر بر توسعۀ کتابخانههای دیجیتالی در ایران [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 347-369]
توسعۀ سیستمشناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ سیستم کتابخانۀ دیجیتالی: دیدگاه مدیران کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 391-412]
تولیدات علمیبررسی وضعیت جذب اعتبار پژوهشی در تولیدات علمی سازمانها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی ایران در بازۀ زمانی 2008 - 2011 [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 413-433]
تولید دانشنقش فرهنگ دانش در اثربخشی فرایندهای مدیریت دانش مورد مطالعه: یک سازمان دانشبنیان [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 325-345]
چ
چالش فنیراهکارهای برنامههای برتر حفاظت وب در مقابله با چالشهای فنی حفاظت [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 83-103]
چندنویسندگیمطالعۀ روند چندنویسندگی و رابطۀ آن با ضریب تأثیر در نشریات فارسی حوزۀ فنی و مهندسی ایران طی سالهای 1380 - 1389 [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 583-603]
ح
حفاظت وبراهکارهای برنامههای برتر حفاظت وب در مقابله با چالشهای فنی حفاظت [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 83-103]
خ
خدماتشناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ سیستم کتابخانۀ دیجیتالی: دیدگاه مدیران کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 391-412]
خدمات کتابخانههای عمومیارزشگذاری اقتصادی خدمات کتابخانههای عمومی با استفاده از روش ارزشگذاری مشروط (CVM): کتابخانههای عمومی شهر تهران [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 515-537]
د
دانشجویان پزشکیاعتبارسنجی اطلاعات سلامت موجود در وب، توسط دانشجویان و اعضای هیأت علمی رشتههای پزشکی، پرستاری و مامایی [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 477-499]
دانشجویان علم اطلاعات و دانششناسیشناسایی مشکلات پایاننامهنویسی از دیدگاه دانشجویان علم اطلاعات و دانششناسی در دانشگاههای شهر تهران [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 39-59]
دانشگاه ارومیهبررسی رابطۀ بین مدیریت دانش با بهسازی منابع انسانی از دیدگاه کارکنان اداری دانشگاه ارومیه [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 605-621]
دانشگاه دولتی ایلامبررسی رابطۀ بین تفکر راهبردی و عملکرد کارکنان مورد مطالعه: (کارکنان کتابخانههای دانشگاه دولتی استان ایلام) [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 371-389]
دانشگاه شیرازبررسی توسعۀ فناوری اطلاعات و ارتباط آن با مؤلفههای ساختار سازمانی و کارکردهای مدیریتی: موردکاوی کتابخانههای دانشگاه شیراز [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 61-81]
دانشگاههای دولتیشناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ سیستم کتابخانۀ دیجیتالی: دیدگاه مدیران کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 391-412]
دانشگاههای دولتی ایرانارزیابی تطبیقی کیفیت پشتیبانی محتوایی وبسایت کتابخانههای دانشگاههای دولتی ایران و ارائۀ پیشنهادهایی برای بهبود آنها [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 287-308]
دانشگاههای دولتی ایرانارزیابی پورتالهای کتابخانهای دانشگاههای دولتی ایران در سال1392 [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 563-582]
دسترسپذیریدسترسپذیری وبسایت کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر تهران بر اساس ارزیابی فنی و تجربیات کاربران [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 183-200]
دیجیکوالارزیابی کیفیت خدمات کتابخانههای دیجیتال بر اساس الگوی دیجیکوال (مورد مطالعه: کتابخانۀ دیجیتال دانشگاه تهران) [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 309-324]
ر
رتبهبندی تصاویرتأثیر زبان نمایهسازی بر رتبهبندی تصاویر در موتور کاوش گوگل [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 243-261]
رسانۀ اجتماعیانگیزهها و موانع کاربست رسانههای اجتماعی توسط کتابداران کتابخانههای دانشگاهی [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 121-141]
رفتار اطلاعاتیاعتبارسنجی اطلاعات سلامت موجود در وب، توسط دانشجویان و اعضای هیأت علمی رشتههای پزشکی، پرستاری و مامایی [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 477-499]
رفتاردرمانی شناختیمقایسۀ اثربخشی کتابدرمانی و رفتاردرمانی شناختی بر افسردگی دانشجویان کارشناسی با شکست عاطفی [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 501-514]
روش ارزیابی کیفیت وبسایت «وب کیو ای ام»مقایسۀ نتایج ارزیابی وبسایتهای دانشگاههای دولتی ایران با دو روش «وب کیو ای ام» و نمایۀ ارزیاب وب [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 263-285]
روشهای ارزیابی کیفیمقایسۀ نتایج ارزیابی وبسایتهای دانشگاههای دولتی ایران با دو روش «وب کیو ای ام» و نمایۀ ارزیاب وب [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 263-285]
ز
زبان نمایهسازی آزادتأثیر زبان نمایهسازی بر رتبهبندی تصاویر در موتور کاوش گوگل [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 243-261]
زبان نمایهسازی کنترلشدهتأثیر زبان نمایهسازی بر رتبهبندی تصاویر در موتور کاوش گوگل [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 243-261]
س
ساختار سازمانیبررسی توسعۀ فناوری اطلاعات و ارتباط آن با مؤلفههای ساختار سازمانی و کارکردهای مدیریتی: موردکاوی کتابخانههای دانشگاه شیراز [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 61-81]
ش
شکست عاطفیمقایسۀ اثربخشی کتابدرمانی و رفتاردرمانی شناختی بر افسردگی دانشجویان کارشناسی با شکست عاطفی [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 501-514]
شناسایی با امواج رادیوییمدلسازی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری آر.اف.آی.دی در کتابخانه (نمونۀ موردی: کتابخانۀ دانشگاه علوم پزشکی بوشهر) [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 105-120]
شهر تهرانشناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ سیستم کتابخانۀ دیجیتالی: دیدگاه مدیران کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 391-412]
ض
ضریب تأثیر نشریاتمطالعۀ روند چندنویسندگی و رابطۀ آن با ضریب تأثیر در نشریات فارسی حوزۀ فنی و مهندسی ایران طی سالهای 1380 - 1389 [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 583-603]
ع
عملکرد کارکنانبررسی رابطۀ بین تفکر راهبردی و عملکرد کارکنان مورد مطالعه: (کارکنان کتابخانههای دانشگاه دولتی استان ایلام) [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 371-389]
عوامل راهبردیعوامل راهبردی مؤثر بر توسعۀ کتابخانههای دیجیتالی در ایران [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 347-369]
عوامل زمینهاینقش فرهنگ دانش در اثربخشی فرایندهای مدیریت دانش مورد مطالعه: یک سازمان دانشبنیان [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 325-345]
ف
فرهنگ دانشنقش فرهنگ دانش در اثربخشی فرایندهای مدیریت دانش مورد مطالعه: یک سازمان دانشبنیان [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 325-345]
فناوریشناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ سیستم کتابخانۀ دیجیتالی: دیدگاه مدیران کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 391-412]
فناوری اطلاعاتبررسی توسعۀ فناوری اطلاعات و ارتباط آن با مؤلفههای ساختار سازمانی و کارکردهای مدیریتی: موردکاوی کتابخانههای دانشگاه شیراز [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 61-81]
ک
کاربر کتاب گویاسنجش معیارهای ارزیابی و تولید کتابهای گویا از دیدگاه کاربران [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 159-182]
کارکردهای مدیریتیبررسی توسعۀ فناوری اطلاعات و ارتباط آن با مؤلفههای ساختار سازمانی و کارکردهای مدیریتی: موردکاوی کتابخانههای دانشگاه شیراز [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 61-81]
کارکنانمدیریت اثربخش و کتابخانههای دانشگاهی ایران: تبیین دیدگاههای مدیران و کارکنان بر اساس الگوی پارسونز [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 143-158]
کتاب الکترونیکیچارچوب تخصصهای مورد نیاز در نشر کتابهای درسی الکترونیکی دانشگاهی: مطالعۀ دلفی [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 539-562]
کتابخانه 2.0انگیزهها و موانع کاربست رسانههای اجتماعی توسط کتابداران کتابخانههای دانشگاهی [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 121-141]
کتابخانههای دانشگاهیبررسی توسعۀ فناوری اطلاعات و ارتباط آن با مؤلفههای ساختار سازمانی و کارکردهای مدیریتی: موردکاوی کتابخانههای دانشگاه شیراز [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 61-81]
کتابخانههای دانشگاهیشناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ سیستم کتابخانۀ دیجیتالی: دیدگاه مدیران کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 391-412]
کتابخانههای دانشگاهیارزیابی پورتالهای کتابخانهای دانشگاههای دولتی ایران در سال1392 [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 563-582]
کتابخانههای دانشگاهی ایرانمدیریت اثربخش و کتابخانههای دانشگاهی ایران: تبیین دیدگاههای مدیران و کارکنان بر اساس الگوی پارسونز [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 143-158]
کتابخانههای دیجیتالیعوامل راهبردی مؤثر بر توسعۀ کتابخانههای دیجیتالی در ایران [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 347-369]
کتابخانههای عمومیارزشگذاری اقتصادی خدمات کتابخانههای عمومی با استفاده از روش ارزشگذاری مشروط (CVM): کتابخانههای عمومی شهر تهران [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 515-537]
کتابخانههای عمومی شهر تهرانارزشگذاری اقتصادی خدمات کتابخانههای عمومی با استفاده از روش ارزشگذاری مشروط (CVM): کتابخانههای عمومی شهر تهران [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 515-537]
کتابخانۀ دیجیتال دانشگاه تهرانارزیابی کیفیت خدمات کتابخانههای دیجیتال بر اساس الگوی دیجیکوال (مورد مطالعه: کتابخانۀ دیجیتال دانشگاه تهران) [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 309-324]
کتابخانۀ دیجیتالیشناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ سیستم کتابخانۀ دیجیتالی: دیدگاه مدیران کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 391-412]
کتابخانۀ ملی جمهوری اسلامی ایرانقابلیتهای برندسازی مراکز خدمات اطلاعاتی و دانشی با استفاده از نظریۀ دادهبنیاد [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 201-241]
کتابداران کتابخانههای دانشگاهیانگیزهها و موانع کاربست رسانههای اجتماعی توسط کتابداران کتابخانههای دانشگاهی [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 121-141]
کتاب درسیچارچوب تخصصهای مورد نیاز در نشر کتابهای درسی الکترونیکی دانشگاهی: مطالعۀ دلفی [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 539-562]
کتاب درسی الکترونیکی دانشگاهیچارچوب تخصصهای مورد نیاز در نشر کتابهای درسی الکترونیکی دانشگاهی: مطالعۀ دلفی [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 539-562]
کتاب درمانیمقایسۀ اثربخشی کتابدرمانی و رفتاردرمانی شناختی بر افسردگی دانشجویان کارشناسی با شکست عاطفی [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 501-514]
کتاب گویاسنجش معیارهای ارزیابی و تولید کتابهای گویا از دیدگاه کاربران [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 159-182]
کیفیت خدماتارزیابی کیفیت خدمات کتابخانههای دیجیتال بر اساس الگوی دیجیکوال (مورد مطالعه: کتابخانۀ دیجیتال دانشگاه تهران) [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 309-324]
م
مالزیانگیزهها و موانع کاربست رسانههای اجتماعی توسط کتابداران کتابخانههای دانشگاهی [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 121-141]
مجلۀ کتاب ماه: کلیاتارزیابی مقالات نقد کتاب منتشرشده در مجلۀ کتاب ماه: کلیات بر اساس مدلBREM [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 459-476]
مجموعهشناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ سیستم کتابخانۀ دیجیتالی: دیدگاه مدیران کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 391-412]
محتوای وبسایتارزیابی تطبیقی کیفیت پشتیبانی محتوایی وبسایت کتابخانههای دانشگاههای دولتی ایران و ارائۀ پیشنهادهایی برای بهبود آنها [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 287-308]
مدل .SWOTپژوهشی پیرامون تدوین برنامۀ راهبردی کتابخانۀ سازمان زمینشناسی و اکتشافات معدنی کشور 1390 - 1394 [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 435-457]
مدل ارزیابی نقد کتابارزیابی مقالات نقد کتاب منتشرشده در مجلۀ کتاب ماه: کلیات بر اساس مدلBREM [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 459-476]
مدل پذیرش فناوریمدلسازی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری آر.اف.آی.دی در کتابخانه (نمونۀ موردی: کتابخانۀ دانشگاه علوم پزشکی بوشهر) [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 105-120]
مدلسازی ساختاری تفسیریمدلسازی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری آر.اف.آی.دی در کتابخانه (نمونۀ موردی: کتابخانۀ دانشگاه علوم پزشکی بوشهر) [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 105-120]
مدل مفهومی مدیریت دانشنقش فرهنگ دانش در اثربخشی فرایندهای مدیریت دانش مورد مطالعه: یک سازمان دانشبنیان [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 325-345]
مدیرانمدیریت اثربخش و کتابخانههای دانشگاهی ایران: تبیین دیدگاههای مدیران و کارکنان بر اساس الگوی پارسونز [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 143-158]
مدیران اطلاعاتیشناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ سیستم کتابخانۀ دیجیتالی: دیدگاه مدیران کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 391-412]
مدیریتمدیریت اثربخش و کتابخانههای دانشگاهی ایران: تبیین دیدگاههای مدیران و کارکنان بر اساس الگوی پارسونز [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 143-158]
مدیریت دانشبررسی رابطۀ بین مدیریت دانش با بهسازی منابع انسانی از دیدگاه کارکنان اداری دانشگاه ارومیه [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 605-621]
مدیریت کتابخانهمدلسازی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری آر.اف.آی.دی در کتابخانه (نمونۀ موردی: کتابخانۀ دانشگاه علوم پزشکی بوشهر) [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 105-120]
مشکلات پایاننامهنویسیشناسایی مشکلات پایاننامهنویسی از دیدگاه دانشجویان علم اطلاعات و دانششناسی در دانشگاههای شهر تهران [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 39-59]
معیار ارزیابیسنجش معیارهای ارزیابی و تولید کتابهای گویا از دیدگاه کاربران [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 159-182]
معیار تولیدسنجش معیارهای ارزیابی و تولید کتابهای گویا از دیدگاه کاربران [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 159-182]
منابع اطلاعاتی وباعتبارسنجی اطلاعات سلامت موجود در وب، توسط دانشجویان و اعضای هیأت علمی رشتههای پزشکی، پرستاری و مامایی [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 477-499]
منابع خارجیبررسی وضعیت جذب اعتبار پژوهشی در تولیدات علمی سازمانها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی ایران در بازۀ زمانی 2008 - 2011 [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 413-433]
منابع داخلیبررسی وضعیت جذب اعتبار پژوهشی در تولیدات علمی سازمانها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی ایران در بازۀ زمانی 2008 - 2011 [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 413-433]
موتور کاوش گوگلتأثیر زبان نمایهسازی بر رتبهبندی تصاویر در موتور کاوش گوگل [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 243-261]
ن
نام تجاری؛ نظریۀ دادهبنیادقابلیتهای برندسازی مراکز خدمات اطلاعاتی و دانشی با استفاده از نظریۀ دادهبنیاد [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 201-241]
نشرچارچوب تخصصهای مورد نیاز در نشر کتابهای درسی الکترونیکی دانشگاهی: مطالعۀ دلفی [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 539-562]
نشریات فارسیمطالعۀ روند چندنویسندگی و رابطۀ آن با ضریب تأثیر در نشریات فارسی حوزۀ فنی و مهندسی ایران طی سالهای 1380 - 1389 [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 583-603]
نقد کتابارزیابی مقالات نقد کتاب منتشرشده در مجلۀ کتاب ماه: کلیات بر اساس مدلBREM [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 459-476]
نمایهسازی تصاویرتأثیر زبان نمایهسازی بر رتبهبندی تصاویر در موتور کاوش گوگل [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 243-261]
نمایۀ ارزیاب وبمقایسۀ نتایج ارزیابی وبسایتهای دانشگاههای دولتی ایران با دو روش «وب کیو ای ام» و نمایۀ ارزیاب وب [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 263-285]
نیروی انسانیشناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ سیستم کتابخانۀ دیجیتالی: دیدگاه مدیران کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 391-412]
و
وب 2.0انگیزهها و موانع کاربست رسانههای اجتماعی توسط کتابداران کتابخانههای دانشگاهی [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 121-141]
وبسایت کتابخانههاارزیابی تطبیقی کیفیت پشتیبانی محتوایی وبسایت کتابخانههای دانشگاههای دولتی ایران و ارائۀ پیشنهادهایی برای بهبود آنها [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 287-308]
وبسایت کتابخانههای دانشگاههای دولتیدسترسپذیری وبسایت کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر تهران بر اساس ارزیابی فنی و تجربیات کاربران [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 183-200]
وبسایتهای دانشگاهیمقایسۀ نتایج ارزیابی وبسایتهای دانشگاههای دولتی ایران با دو روش «وب کیو ای ام» و نمایۀ ارزیاب وب [دوره 48، شماره 2، 1393، صفحه 263-285]
وضعیت شبکۀ علمی ترمودینامیک ایراننگاشت ساختار فکری حوزۀ موضوعی ترمودینامیک بر اساس بروندادهای علمی ایرانیان در مجلات نمایهشده در وبگاه علوم مؤسسۀ تامسون رویترز [دوره 48، شماره 1، 1393، صفحه 1-38]
ه
همکاری دانشنقش فرهنگ دانش در اثربخشی فرایندهای مدیریت دانش مورد مطالعه: یک سازمان دانشبنیان [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 325-345]
همکاریهای علمیمطالعۀ روند چندنویسندگی و رابطۀ آن با ضریب تأثیر در نشریات فارسی حوزۀ فنی و مهندسی ایران طی سالهای 1380 - 1389 [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 583-603]
همنویسندگیمطالعۀ روند چندنویسندگی و رابطۀ آن با ضریب تأثیر در نشریات فارسی حوزۀ فنی و مهندسی ایران طی سالهای 1380 - 1389 [دوره 48، شماره 4، 1393، صفحه 583-603]
ی
یادگیری دانشنقش فرهنگ دانش در اثربخشی فرایندهای مدیریت دانش مورد مطالعه: یک سازمان دانشبنیان [دوره 48، شماره 3، 1393، صفحه 325-345]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد